szał ciał czyli recenzja obróży od White fox!

Witam!
Jakiś (spory) czas temu dostałyśmy do testowania 2 obroże od white fox. Jak obroże się spisały? Jaka wysyłka dostawa? Warto? Jeśli chcecie się przekonać zapraszam na recenzję!

CZAS TESTOWANIA: 3 tygodnie

OGÓLNE WRAŻENIE: pierwsze wrażenie było wow super obroże, polar minky, już czuję że obroże dadzą z siebie 101%. Obroże są starannie i ładnie wykonane. Bo kogo mam oszukiwać, że przy wybieraniu obroży, patrzy się głównie jak ona wygląda. W dwóch tasiemkach jestem, bardzo zakochana! Nie widać odstających nici - tu jest ogromny plus, bo często się zdarza że bądź co bądź, nitki widać, a to wygląda strasznie.

PODSZYCIE:
Obroża żółta w łezki: ta obroża jest wykonana z polaru minky. Kosztuje 25zł. Półzacisk. Gdy tylko zobaczyłam tą obróżkę wiedziałam że jest to najlepszy okaz naszej kolekcji. Polar minky bardzo dobrze się czyści, materiał ''łezki'' zrobiony bez zarzutu. Obroża przez cały miesiąc przeżyła istne piekło, było i że była cała w piachu, błocie. Moja pierwsza myśl - nie dopierze się. A jednak! Jak na taką cenę, moim zdaniem warto!

Obroża niebieska w kropki: Obroża jest podszyta brązową skórą naturalną. Kosztuje 39zł. Cena was przeraża? Przyznam że mnie też na początku. Ale jednak myślę że warto - obroża mocno wykonana, a w dodatku ładna. Pomimo to cenę bym ''co nie co'' zmniejszyła. Dobrze się skóra czyści, nie odpadają kawałki skóry, dobrze i estetycznie zrobiona.

Fot. Joanna Rachubińska

PODSUMOWANIE: szczerze jestem bardzo zadowolona z obroży, są ładne i dobrze zrobione. Pewnie, gdy będę szukała obroży albo szelek na pewno zajrzę do white fox! Mogę je zabierać na nie wiadomo jak błotny spacer nie martwiąc się że się nie domyje ale coś się zepsuje czy odpadnie. Półzacisk - nie żałuję że taki wybrałam. Czy są jakieś minusy? Szcerze żadnej nie zauważyłam. Oprócz tej ceny :).



Komentarze

  1. Cudne obrożę! Widać, że są starannie wykonane. Dla mnie dodatkowym plusem są również metalowe okucia, na które zawsze zwracam ogromną uwagę.. Niebieska obróżka szczególnie mnie urzekła. Ciekawa jestem czy byłaby dobrze widoczna przy dłuższej sierści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie Shira w niej wygląda :) Muszę przyznać, że zaciekawiła mnie ta obroża :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No najbardziej zauroczyła mnie niebieska obróżka, ale ceną zdecydowanie bym zmniejszyła na co najmniej 30/35 zł. Widać, że obróżki się sprawdzają a my akurat polujemy na jakaś ładną obróżkę, szczególnie łatwą w czyszczeniu. No muszę przyznać, że chyba pokusimy się na tę obróżkę niebieską, bo widać, że jest mocna a nam taka jest potrzebna. Super recenzja !. Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Te obrózki sa super! Ostatnio przegladalam ich sklep i tasiemka z kucykami pony mega mnie zauroczyla. Muszed sobie taka sprawic, a raczej mojemu psiakowi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne obróżki ! Nigdy jeszcze nie miałam półzaciskowej. Chyba przyjdzie czas na zakup takiej obróżki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne obroże, szczególnie niebieska. Nawet po zdjęciach widać, że są starannie wykonane. Może trochę drogie, ale warte swojej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta niebieska cudnie mi się widzi na szyi Długiego :D
    Co do ceny-uważam,że za obrożę hand-made szczególnie starannie wykonaną to nie jest dużo.Koszt materiałów to nie wszystko-do nich dochodzą jeszcze koszty maszyny do szycia,aparatu fotograficznego,komputera.Zrobienie dobrej jakości zdjęć i ich obróbka, przygotowanie opisu, publikacja w internecie, potem jeszcze pakowanie i kolejka na poczcie – to wszystko trwa.Niestety dumpingowe ceny psują rynek.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty