Jesienne zdobycze

Nie wiem, czy tylko ja na jesień przesadzam z psimi (i nie tylko) zakupami. Dużo nam się wygrało w konkursach, niektóre rzeczy kupiłam. Jeżeli jesteście Ciekawi co wpadło nam w łapki, to zapraszam do postu! Aha, wyniki konkursu dawno na naszym fp :).


1. Karma butcher's - skład nie taki zły, dostałyśmy do testów. Na razie leży nie otworzona. czekam aż skończy się nam brit.

2. Dyski frisbee - moja najlepsza zdobycz jesienią :D są to fastbacki flexy. Mówili że dyski po jednym treningu padną,a u nas mają 10 dziurek :).

3. Komplet od hurtta - na blogu się nie chwaliłam, ale tak, wygrałam u nich w konkursie. Meega się cieszyłam. Komplet jest super, no w końcu mamy go od początku września.

4. Obroże od white fox - Na razie nic nie zdradzam, oprócz tego że są do testów, i wyczekujcie o nich postu.

5. Smakołyki fineyork - daaawno zjedzone, przyszły z małego smakołykowego konkursu. Są świetne, zastanawiam się czy nie kupić więcej.

6. Szarpak od naszezoo - nie ma go tu, nie wiem dlaczego :O


Wyżej u góry widzicie super zdobycze tego miesiąca! Kosz przysmaków od 8in1 :D na razie dałam Shirze małą kostkę i otwrzyłam smakołyki. Nie mogłam się oprzeć. Taaaak.

No i najlepsza rzecz kupiona przez jesień to Helios 44-4 zakupiony baaardzo tanio za 40zł od koleżanki. Aktualnie nie mam zdjęć, bo czekam na adapter :<


Komentarze

  1. Ciekawe zakupy, Shira pewnie zadowolona z takiej ilości smaków. :D
    O helios, powodzenia i czekam na jakieś zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy :) U nas fastbacki też się super trzymają :p

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy. Ja jesienią się wstrzymałam z zakupami, ale za to na zimę (szczególnie święta) nie będę sobie niczego żałować dla psiaków :D

    Ja od dłuższego czasu planuję Heliosa, ale jakoś nie wychodzi mi to jego kupno, bo niestety ale pieniądze się mnie nie trzymają :/

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas karma Butcher's to jedyna którą Fado zżera bez wybrzydzania i po której nie ma żadnych rewelacji co ostatnio przy zmianie karmy się nam zdarzało. Nie jest wprawdzie pełnym posiłkiem na cały dzień a uzupełnieniem do gotowanego żarcia. W każdym bądź razie jak za taki skład jest warta uwagi. No i gratuluję hurttowej wygranej! :D
    Ja heliosa chcę sobie sprawić na święta, ciekawe co mi z tego wyjdzie..
    Pozdrawiamy, Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej dużo tego. U nas na razie słabo z zakupami, lecz zakupiliśmy trzy rodzaje smaczków. dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło popatrzeć na takie ogromne zakupy. U mnie takie mają niestety rzadko miejsce. Twój wpis przypomniał mi o kupieniu gryzaków :P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe zakupy, wielkie gratulacje wygranej u Hurtty!
    U nas post zakupowy już był i uznałam, że to nie jest normalne kupować psom tyle rzeczy. A przecież zbliżają się Święta :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słowa mojej mamy! :D
      Połowa rzeczy to wygrane, więc strasznie się nam trafiło. Ja osobiście uwielbiam kupować różne zabawki, aktualnie w planach mam 1000 zabawek do zakupu :D.

      Usuń
  8. Ładnie, ładnie :D Komentując co napisałaś wyżej: my mamy tylko ok. 200 (zalety psa bojącego się piszczałek). My puki co mamy tylko plany co kupić i wszystko pies dostanie pewnie w grudniu bo: na urodzinki był tylko całodniowy spacer, wyzwanie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie :D My robimy sobie przerwę od zakupów. Oby jak najszybciej się skończyła, bo sklepowe półki aż się proszą o to, żeby coś wybrać :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udane zakupy,no i gratuluję tylu wygranych w konkursach. Czejam na piękne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szelki z hurrty są świetne!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  12. Szelki hurrta są super, zazdroszczę :D.

    | www.mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zakupy, gratuluje wygranych i czekam na foty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. No szelki od Hurrty mega! Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę tych szelek! :D Post naprawdę świetny i super się czytało, pozdrawiam i zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja także w planach mam zakup wielu zabawek ,ale najbliższy ,albo nie...Jeden z najważniejszych to właśnie dyski :)
    Zapraszamy serdecznie do nas na najnowszy post :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja także w planach mam zakup wielu zabawek ,ale najbliższy ,albo nie...Jeden z najważniejszych to właśnie dyski :)
    Zapraszamy serdecznie do nas na najnowszy post :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ekstra zdobycze! U nas te fastbacki sprawdzaja sie srednio... duzo zadziorkow sie porobilo po kilku treningach i ma taki...niefajny plastik. Ale cena naprawde ok. :) w nst sezonie biore jawzy. Komplet hurtta prezentuje sie ekstra, widzialam na fb i nawet nie spodziewalam sie, ze ten kolor tak super bedzie pasowal do bialego psa. Pozdrawiamy.

    Thickdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Komplet od Hurtty jest cudny,zazdrościmy :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Woow ile smaków !
    Czekam na efekty heliosa ! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Widzę, że zakupy udane. Do nas niedawno przyszły same przysmaki. Postanowiłem wypróbować kilka różnych. Kersi najbardziej posmakowały ciasteczka z sarny od John Doga https://johndog.pl/produkt/winter-treats-ciastka-dzwoneczki-z-sarny-400-g/ i coś mi się wydaje, że zostaną z nami na dłużej. W przyszłym miesiącu nastawiam się na zakup kilku nowych zabawek.

    OdpowiedzUsuń
  22. The Tritanium-Belly Ring - Titanium Barn - The Tritanium Art
    The Tritanium-Belly where can i buy titanium trim Ring is a classic Ring designed by Michael Williams in titanium tent stakes the Tritanium Barn series columbia titanium boots for 4x8 sheet metal prices near me the Sega titanium teeth dog Genesis/Mega Drive.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty