jesień jesieni nie równa!

Mamy jesień! Minął pierwszy miesiąc szkoły.. wow! Muszę wam powiedzieć, że w tym roku (oprócz wtorku i czwartku) mam lekcję na 9! A to znaczy że, przed szkołą moge iść z psem na dłuższy spacerek. Gdy zaczęła się jesień chciałam ją wykorzystać w 100% i wykorzystuję ją jak tylko mogę :D. Shira w życiu nie miała tak aktywnego i zwariowanego życia. Jeżeli jesteście Ciekawi co przyniosła jesień, zapraszam do postu! :)


Więc, jak wiecie, zawsze kręciło mnie frisbee. Na prawdę uwielbiam ten sport. Niedawno miałam okazję wypróbować jak się rzuca fastbackami, i z tej racji zamówiłam swojego jedynego i pierwszego :D. (Niestety nadal czekamy na paczkę). 

Shira umie łapać w locie frisbee, umie skupic się przy innych psach. A to wszytsko ogarnęłam, tak szybko. Wystarczyło trochę popracować nad psem, niżej podsyłam wam zdjęcia, na ktorych widać frisbi doga! 

Fot. Lidka Szargut

Fot. Lidka Szargut
w październiku, dokładnie dzisiaj (3) wybrałam się na mały spacer z Lidią&Feliksem. Gdy Feliks próbował swoich sił w frisbee, Shira ładnie siedziała i obserwowała a ja cykałam zdjęcia. Na prawde bardzo się zdziwiłam, bo Shira nie toleruje psów w ruchu, a tu taka nowość!

Shira i Feliks ładnie się bawiły i ustawiali do zdjęć, już nie powiem o samej pracy z człowiekiem! Na prawdę byłam dumna z Shiry że tak ślicznie się zachowywała.


Jesień w tym roku, jest bardzo ładna pogodowo (i nie tylko!) na prawdę, dawno nie było takiej jesieni. z takiej pogody jak tylko możemy. Bo w końcu z pogodami różnie, a nie wiadomo ile taka pogoda będzie się trzymać. Chodzimy na długie spacery do lasu, na łąkę. Ostatnio też pojechałyśmy do mojej babci na wieś. Ale wszystko wiecie jeżeli czytacie naszego fp.

Opowiem wam jeszcze, o pewnym małym sukcesie, a więc.. Nareszcie spuszczam Shirę na spacerach! Taak, nie spuszczałam ją od kwietnia, ale przyszła pora aby to nadrobić. Więc już od niedawna spuszczam Shirę na spacerkach (a to oznacza że móżg wrócił!!

























Na ten post to wszystko, wyczekujcie psiej szafy! :D myślę że już niebawem będzie taki post. Dodam że jeżeli chcecie być na bieżąco zapraszam na naszego Fanpage!:)
Pozdrawiamy
Laura&Shira 

Komentarze

  1. Gratuluję postępów! Na finale DCDC udało mi się kupić 2 dyski i robimy małe kroczki w stronę frisbee. Tak więc, czekam na post o psiej szafie! ;)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak samo mam lekcje na 9, a tylko we wtorek i czwartek na 8. :D Gratuluję postępów. No i jestem ciekawa psie szafy. :)
    Pozdrawiam,
    reksio-the-dog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale genialne zdjęcia <3 :D
    gratuluję postępów! :D coś czuję że przez ten rok zrobicie i zrobilyście ogromne postępy!
    Tak trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia. Zazdroszczę tego, że możecie sobie rano wyjść na spacer. Czekam na post o piej szafie, sama mam chęć napisania owego. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Noo, był mega :D wam tez idzie super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje! Frisbee świetnie Wam idzie. A jesień przyznam, jak na razie jest śliczna, mimo że to według mnie najgorsza pora roku. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja z Azrą też ostatnio wzięłyśmy dyski w obroty i idzie nam zaskakująco dobrze :) Dwa ostatnie zdjęcia bardzo mi się podobają :)

    niedoskonaly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję postępów! :D dasz jakiś filmik z frisbee? :)
    Aha, no i śliczne zdjęcia, czym robisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dzięki! :D filmik będzie, ale wszytsko w swoim czasie :).
      Canon EOS 350D

      Usuń
  9. Super spędzony czas, tylko pozazdrościć towarzystwa na spacerach. Gratuluję postępów, a przede wszystkim tych we frisbee i chętnie zobaczyłabym jakiś filmik z Waszej pracy :D

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że Shira tak super łapie frisbee. Powodzenia w dalszych treningach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiamy frisbee :D Mimo, że to nie nasz sport wiodący, od czasu do czasu chodzimy porzucać i coraz bardziej się w to wkręcamy :)
    PS: Szeleczki są świetne, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  12. To ja namawiam żebyś zrobiła jakiś filmik z postępami we frisbee! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super, że możesz snowu spuszczać Shirę na spacerach, bo psiaki wtedy najbardziej korzystają :D. Powodzenia we freesbowaniu, my na razie się za to nie łapiemy.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  14. jesień tego roku jest faktycznie piękna! też korzystamy z każdej wolnej chwili na słoneczku! Riko niestety nie czuje frisbee, ale za to kocha odwiedzać nowe miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny pies i świetne zdjęcia. Jestem tu pierwszy raz, ale z pewnością będę odwiedzać ten blog regularnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty