The end holidays...

Nie mogę uwierzyć w to, że wakacje dobiegły już końca... Za dwa dni zaczną się sprawdziany, wczesne wstawanie, i wszystko co najgorsze. Wakacje chciałam spędzić aktywnie, a więc tak się stało. Koniec wakacji był całkiem leniwy dopiero w połowie wzięłyśmy się za robotę! :) pora na małe podsumowanie wakacji...

Fot Patrycja Baraniak


Po pierwsze - spacery z psiarzami
Nigdy jakoś nie spotykałam się z psiarzami i ich psami, sama nie wiem dlaczego. Ale postanowiłam że tak dłużej być nie może, i trzeba kogoś poznać. Na początku nasz pierwszy spacer z Odim i Feliksem (zapraszam do wcześniejszego postu) a potem spacer z dwoma borderami, z Feliksem Shira najbardziej się polubila :).



Po drugie - sesja 
Z Patrycją sesję planowałam od nie wiem ilu... xD aż w końcu zgrałyśmy się, i umówiłyśmy się na tę sesję. Patrycja w dzień sesji napisała mi że będzie jeszcze jedna osoba (Kasia) i też będzie robić zdjęcia, obie były ze swoimi borderami :D. Shira zbytnio uwagi na nie, nie zwracała. A teraz oto efekty prac dziewczyn:



Fot Kasia Tyszkiewicz

Fot Patrycja Baraniak
Po trzecie - zrozumiałam swojego psa
Tak, w końcu zrozumiałam swojego psa, wiem jak do Shiry podchodzić z treningami, i problemem nie był pies tylko ja, niestety ja źle uczyłam... Odnawiamy z Shirą naszą więź teraz musi być tylko lepiej. Każdy popełnia błędy, i mam nadzieję że moje nie będą mnie dużo kosztować, chciałabym jeszcze wspomnieć o zaufaniu, na razie zaufanie jest jakie jest, myślę że na poczatku musimy odnieść sukces w pracy, a potem po kolei przejdziemy do zaufania :).

Fot Kasia Tyszkiewicz

Fot Kasia Tyszkiewicz 

Po czwarte - frisbee
Shira, nigdy nie była mistrzynią w lataniu za dyskiem, aż wreszcie, biega i skacze po nie! <3 Jejeje, nareszcie, pięknie robi wszytsko vaulty już prawie nauczone, mój biały miszczu, jeżeli mi się uda, postaram wam dodać filmik :).



Po piąte - wyjazd nad jezioro i nad morze
Odkąd mam Shirę jeździmy z nią wszędzie. W tym roku, na samym początku wakacji wybraliśmy się nad jezioro, a potem nad morze. Te 3 dni były na prawdę udane, Shira pływała w wodzie... Szkoda że nie miałam ze sobą kamery, ale mimo wszytsko, wyjazd był jak najbardziej udany! :D




Po szóste - fotografia
Uważam że przez cały okres wakacji, poprawiłam się w zdjęciach, już na gwiazdkę, będzie nowy obiektyw, a kiedyś może lepsze lustro.. :p wiem, że moje zdjęcia nie są jeszcze jakieś super, ale widze ogromną poprawę niż rok temu

Po siódme - urodziny Shiry 
24 Shira obchodziła swoje 2 urodziny, preznety będą ale spóźnione (ahh, ja punktualna) niestety nie dodałam osobnego posta o tym bo nie miałam komputera, ale jeśli śledzicie nas na fp, to tam wszytsko jest :).




Po ósme - projekt 62
Projekt 62 dobiegł końca... Magda miala super pomysł z tym wyzwaniem, my chętnie wzięłyśmy udział :D. Praca dzięki temu projektowi polepszyła się na pewno :). Magdo, super pomysł!

Po dziewiąte - tramwaje
Wiedzieliście, że na każde spotkania jeździmi tramwajem? :D Shira i ja to pokochałyśmy, podróż tramwaj mija spokonie, i z tego jestem najbardziej zadowolona!

Fot Patrycja Baraniak

Tak nam minęły tegoroczne wakacje, myślę że wykorzystaliśmy je na 91% :D mam nadzieję że następne wakacje będa jeszcze bardziej aktywne niż te, czas wykorzystałyśmy najlepiej jak umiemy! :D. A wy jak spędziliście tegoroczne wakacje?

Fot Patrycja Baraniak

Fot Kasia Tyszkiewicz 









Komentarze

  1. Spóźnionego wszystkiego najlepszego Shira! Poza tym gratuluję postępów i oby tak dalej. W tytule chyba powinno być 'end of the holiday', rzuca się w oczy :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie spędziłyście ten czas! Moje wakacje również minęły cudownie i.. szybko :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Shira. Ah ta szkoła. Zapraszam do nas dziennik-labow.blogspot.cm

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego. Zostało 3 dni - pozytywniej ;) Bardzo dużo zrobiłyście, gratuluję.
    Zapraszam do mnie: http://psiepytania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. 100 lat Shi! :)
    Spore postępy, gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się strasznie podoba ostatnie zdjęcie, tak jakoś mogłabym na nie patrzeć dłuuugo.. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajnie spędziłyście wakacje. Były udane i to się liczy, a także wszelkie postępy radują i motywują :)
    I zacznie się Wam odliczanie czasu do weekendu :P
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      Oj w te wakacje zostałyśmy straszniee zmotywowane! :D

      Usuń
  8. Super spędziłyście wakacje. Zdjęcia genialne, widać, że sesja udana. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam te wakacje nie minęły tak super jak poprzednie , ale całkiem fajnie je spędziliśmy. Zwłaszcza początek :)
    swiatmoichzwierzakow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo dużo osiągnęłyście, cieszę się że dla was te wakacje okazały się szczęśliwe i udane. Pozdrawiam i zapraszam na nowy blog: roxi-dog-blog.blogspot.com mam nadzieję, że zajrzysz, pozdrawiam Ciebie i Shirę :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super spędziłyście wakacje! :D
    prosz dopisać że ja do was przyjechałam! xD ;>
    Cudne zdjęcia!! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka pozytywna energia bije z tego postu :D
    Co do bloga, zdjęć no i Shiry poczyniłaś olbrzymie postępy, szczerze jestem od wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No niestety wakacje się skończyły, ale gdyby nie szkoła to nie potrafilibyśmy ich doceniać :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję postępów :) Robisz coraz ładniejsze zdjęcia, na prawdę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale dawno mnie tu nie było! :(
    Super spedzilyscie te wakacje, na prawdę zazdroszczę wam tych spacerów... u mnie w Białymstoku nic nie ma :c
    Cudowne zdjęcia! ♡♥♡♥♡♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia!
    Widać ze wakacje na prawdę aktywnie spędzilłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wakacje mega aktywne jak widzę! U nas było leniwie, ale treningi co jakiś czas się przeplatały (jak pogoda pozwalała). Fajnie, że z kimś się spotkałyście i spacery były udane. U nas niestety nikogo chętnego na spacer nie ma (nawet jeśli chodzi o miastowych)..
    Powodzenia w dalszej nauce :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaj! Shira wygląda naprawdę pięknie! Wakacje u was jak widać maksymalnie wykorzystane, pozdrawiamy!
    http://pani-nataszowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są przesliczne! Shira jest piękną sunią! Pozdrawiamy Jesli macie ochote, zajrzyjcie na nasz blog:)
    http://flyingshihtzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo się cieszymy, że te wakacje spędziłyście na prawdę aktywnie i wszystko ułożyło się po Twojej myśli. Miło czytać tak pozytywne posty!
    Twoje zdjęcia są ślicznie, nie widzę sensu kupować lepszego aparatu. Te są wystarczająco piękne :)
    Pozdrawiamy!
    Ps. Wszystkiego najlepszego Shira! (oj, ja spóźnialska jeszcze bardziej... :D)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty