52/62 - Spacerków nigdy za wiele

Cześć, dzisiaj (21) wybrałyśmy się na spacer z Lidią&Feliksem oraz Igą&Odim. Zacznę może od tego jak sama podróż nam przebiegła. Otóż jechałyśmy po raz pierwszy tramwajem. Myślałam że Shira będzie nadpobudliwa... Ale jednak!!!  Shira całą podróż leżała, bądź siedziała. Nie było nieprzyjemnych sytuacji. Gdy byłyśmy już przed Portem Łódź 10 minut czekałam na Lidię, a potem czekałyśmy na Igę.

bullobludosznaucer :D
Jak już wspomniałam, na początku zapoznałam się z Lidią i Feliksem, Shira od pierwszego wejrzenia go polubiła :D. Gdy my stak gadałyśmy, nagle z tramwaju wysiadła Iga&Odi Shira nie od początku była w nim zakochana, więc gdy psy się zapoznały tak oo poszłyśmy na Portu :P

Na początku ćwiczyłyśmy z psami jakieś skoki, a potem udałyśmy się na pola, usiadłyśmy i potem przyszła pora na zdjęcia. Z początku było to tak: Lidia - ,,Ja już nie robię zdjęć, zostałaś ty i Iga'' Ja - ,,Ja też nie robię, brak pamięci, została Iga'' i tak też wyszło że robiłyśmy wszystkie 3 zdjęcia ale aparatem Igi :P.

Fot Iga Jgusińska

Fot Lidia Szargut 

Spacer trwał 3 godziny, pod koniec jeszcze postanowiłam spróbować z frisbee i Shira złapała!! Jejeje złapała frisbee :P

Spacer oceniam za bardzo udany, super było poznać dziewczyny. Okazały się mega fajne i z poczuciem humoru :). Z psa jak na pierwszy taki spacer byłam mega dumna. Robimy postępy, Odiego już polubiła a z Feliksem nie było żadnego problemu :).


Komentarze

  1. Jak fajnie widzieć frisbującego bulla :) Super,że poznałyście nowych znajomych . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O, świetnie ze zalapala frisbee! To super! Fajnie też ze poznała nowych znajomych i ze Shira zyskała nowych psich-przyjacieli:3
    Fajne zdjecia;)
    Pozdrawiam
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajnie spędzacie czas! Poznawanie nowych psich i ludzkich znajomych jest super :)
    Ostatnie zdjęcie jest mega "jak to z tej strony nie da się złapać frizbi?!"
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę przyjaciół, którzy mają czas na spacer z psiakami. U mnie jest jedna BFF która chce ze mną chodzić na spacery. Reszta to siedzi na tych ,,fejbókah" i nie oderwiesz ich. Śliczne zdjęcia. Pozdrawiamy i zapraszamy na nowego posta dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za was we fri, to mega sport :)
    | thindogs.wordpress.com |

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że macie okazję razem pospacerować :-) U mnie w rejonie brak zapalonych psiarzy :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie, że też wybieracie się na grupowe spacery. My po powrocie też do tego wracamy :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Był super! :D trzeba będzie to kiedyś powtórzyć :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale macie fajnie :D zazdroszczę spacerku. Jestem Ciekawa min ludzi jak was widzieli... XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki spacer to świetna sprawa!
    Na ostatnim zdjęciu Shira pięknie łapie dysk - podobnie jak moja Su :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Spacery z innymi psami, to świetna sprawa. Właściciele mogą porozmawiać o pieskich sprawach, a psy się bawić. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Frisbee to świetna sprawa, jeśli tylko sprawia Wam frajdę to działajcie w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Psie spacery są super! U mnie ciężko o jakieś psie towarzystwo na spacerach :)
    Powodzenia we frisbee! :D

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty