Morze nad morze, a może nad jezioro?

Hej kochani! Jest już 5 dzień lipca. Wakacje idą pełną parą, a my już zdążyliśmy wyjechać. Otóż 3 wyjechaliśmy i wróciliśmy dzisiaj. Niestety to tylko 2 dni, ale i tak spędziliśmy je bardzo aktywnie.

Z poczatku miał być to jedno dniowy dzień nad jeziorem, i tak też się stało. Podróż minęła szybko i przyjemnie. Shira przez drogę próbowała spać. Ogółem zrobiliśmy 1 postój, a w godzinę uwinęliśmy się i byliśmy na miejscu. Było super, gdy wysiadłam z auta, razem z Shirą powitały nas 3 pieski i tłum ludzi który pchał się do Shiry by ją pogłaskać (miłe zaskoczenie :D) gdy już się wypakowaliśmy, poszliśmy popływać. Była to godzina około 15, więc słońce nadal grzało a woda była strasznie ciepła.

Gdy już byliśmy nad wodą, tata powiedział ,,spuść ją ze smyczy, niech sobie pobiega''. Ja się trochę zdziwiłam, w końcu nowe miejsce, może by jeszcze gdzieś uciekła. No ale bądź co bądź ją spuściłam, i co? Zastałam zupełnie innego psa! W sekundę skoczyła do wody i się z nami bawiła, zaczęłyśmy w wodzie skakać, rzucać frisbee, było to ogroomne miłe zaskoczenie! Aportowała pięknie po zabawki, ale momentami bała się włożyć pyszczka do wody ;D




Gdy na następny dzień mieliśmy jechać do domu, tata wymyślił żeby pojechać nad morze. Każdy był za więc i tak się stało. Byliśmy tam około 4 godziny. Shira pierwszy raz była nad morzem, i zachowała się bardzo ładnie. Wchodziłam z nią do wody, a tak to leżała na piasku, i opalała się razem z moją mamą :D

Najlepsze było to, że nie było kłótni kto ma trzymać psa ;p więc zmienialiśmy się co trochę, i tak nam to zleciało. Potem gdy już mieliśmy się zbierać, poszłam z Shirą pochodzić, bo dalej były takie fajne uliczki. Super ten czas nam minął.

Szkoda że mam tylko jedno zdjęcie z plaży, ale jak sami wiecie pies, dużo ludzi ten stres... Nie miałam jak po prostu zrobić zdjęcia. Mam nadzieję że mi wybaczycie.


I tak aktywnie, spędziłyśmy te dwa dni. Było na prawdę super. A co najważniejsze jestem zadowolona jeszcze z tego, że spełniłam już 2 punkty z mojej wakacyjnej listy. Jeje nareszcie coś się zaczyna dziać. :D i tak na koniec zapraszamy was na naszą stronkę na facebook'u


Komentarze

  1. Gratuluje że Shira tak ładnie się zachowywała
    Miałyście wspaniały wyjazd

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wyjazd!
    Shira jest bardzo grzeczna!
    Niestety, link do strony na facebooku mi nie działa ;/.

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! :D
      To podam Ci tutaj link: https://www.facebook.com/pages/Shirka-Swinka/1568509353367761?ref=hl

      Usuń
  3. No to jak narażenie mieliście super wczasy nad jeziorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam za Was kciuki, dalej idźcie jak burza przez Wasz plan. Pozdrawiamy pusia-i-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, te byliśmy ostatnio nad jeziorem (tłumy ludzi...) a dzis byłam nad morzem :)
    Miłych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wybieram się w tym tygodniu nad jezioro z Max'em. Zobaczymy czy się uda. Powodzenia i miłych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że tak aktywnie spędziłyście czas :)
    Ja też chcę zabrać moich chłopaków nad morze, jak bedziemy u mojej babci :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że wypad był bardzo udany :D Życzymy udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie, że podobało wam się nad morzem i nad jeziorem. Ja niestety pewnie pojadę, ale bez psów:/
    Gratuluję, że Shira tak ładnie się zachowywała w nieznanym miejscu!
    Super zdjęcia.
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatniego czasu są takie upały, że niejedna osoba chciałaby wraz ze swoim psem spędzić ten czas nad wodą. Zazdraszczam wyjazdu. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnie zdjęcie genialne! <3
    http://nekoo-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale macie fajnie zazdroszczę wypadu! Bardzo ładne zdjęcia :)
    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Oh zazdrościmy wyjazdu, no ale cieszymy się że dobrze się bawiliście! :))

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Super miałyście wyjazd :) Fajnie że Shira się tak dobrze się zachowywała ;)

    Zwariowaneurwisy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super taki wypad! :D Ja szukam jakiegoś jeziorka, żeby z Astrą pojechać..ale wszędzie zakaz psów.

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak bardzo zazdroszczę Wam tego morza :) My w tym roku chyba się nie wybierzemy i pozostaną nam wakacje w górach. Teraz wypad nad wodę to zbawienie, bo temperatury po prostu szaleją ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę takiego wyjazdu, musiało być świetnie! :D

    | http://mundkowaferajna.blogspot.com |

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałyście świetny wyjazd! ^.^
    Zdjęcia są super! <3 fajnie że Shira tak super się zachowała! ;D
    zazdroszczę psa ;< tęsknię za Shi!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Widac ze wyjazd mega udany! My rowniez bylysmy z Sisi nad morzem i bylo genialnie, chociaz pogda w ostanich dniach niestety nie dopisala ;/
    Pozdrawiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Widac ze wyjazd mega udany! My rowniez bylysmy z Sisi nad morzem i bylo genialnie, chociaz pogda w ostanich dniach niestety nie dopisala ;/
    Pozdrawiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widac ze wyjazd mega udany! My rowniez bylysmy z Sisi nad morzem i bylo genialnie, chociaz pogda w ostanich dniach niestety nie dopisala ;/
    Pozdrawiany! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawy artykuł. Jestem pod wielkim wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Tak naprawdę to każdy wyjazd jest fajny jeśli mamy w planach odpoczynek. Ja uwielbiam wyjeżdżać nad polskie morze do ośrodka https://lazurowybrzeg.pl/ gdyż okolice Mielna są dla mnie wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń
  26. Warto jest jeszcze wspomnieć o tym, że kiedy już udajemy się gdzieś nad jezioro to fajnie jest również popływać jachtem. takie możliwości daje nam firma http://tempesta-jachty.pl/ gdzie mamy właśnie możliwość wyczarterowania jachtu.

    OdpowiedzUsuń
  27. To zależy co kto lubi. Dla mnie morze jest nie do podrobnienia, dlatego teraz interesują mnie pokoje przy plaży abym miała blisko na wschody i zachody słonca.

    OdpowiedzUsuń
  28. Myślę, że zainteresować Was mogą także lublin restauracje: https://kuchniaotwarta.com/ . Znajdziecie tam bardzo duży wybór najróżniejszych dań z całego świata. Moim zdaniem jest to bardzo oryginalne miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla tych, którzy marzą o niezapomnianym czasie spędzonym na morzu, kluczowa będzie firma, która nie tylko oferuje wspaniałe jachty, ale również zapewnia wsparcie na każdym etapie czarteru. Strona https://kubi-czarter.pl/ jest właśnie takim miejscem. Zespół specjalistów jest zawsze gotowy udzielić potrzebnych informacji i doradzić, jak najlepiej zaplanować rejs.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty