Projekt 62! Czyli wyzwanie czas zacząć!

O tym wyzwaniu przeczytałam na blogu Fibi. Pomysł jest świetny. Kiedyś podjęłyśmy się podobnego wyzwania ale to było 100 sztuczek w 100 dni.



Nasze cele:

- agresja do psów: 
Gdy Shira była mała, uwielbiała poznawać nowe psy i się z nimi bawić. Z czasem jej to minęło. Na większe psy czasem ma się chęć rzucić. Jedyne jakie lubi psy to te małe, jej faworyci to yorki. xD 

- spotkania z psiarzami
Jak wiecie z postu poprzedniego, nie miałam jakiś większych planów odnośnie spotkań z psiarzami. Mam jeden pewny i jest to z Lidią i jej sznaucerem, ale myślę jeszcze o Pirsii, Pirsii to labradorka która jest większa od Shiry, i może nam pomoże przełamać agresję.

- Nauka wskakiwania na stopy:
Nie mogłyśmy się przenigdy, nauczyć tej sztuczki, i nie możemy. Może uda się przez te 62 dni? Ja mam nadzieję, bo sztuczka daje super efekt!

- Nasza relacja:
Zdecydowanie musimy nad nią popracować, bo zdążyła nam się trochę zniszczyć. Mam nadzieję, że uda nam się ją odbudować. Zaczniemy od zera i dojdziemy do celu.

- Wyjazd nad jezioro
Zdecydowanie musimy pojechać nad jezioro! Są upały, jest zabawa! Nie wyobrażam sobie tegorocznych wakacji bez wyjazdu nad jezioro. I będę truć tak mamie póki nad nie nie pojedziemy! Buhah xD

- Wyjazd do Warszawy
Jak każdy wie, we Warszawie mieszka połowa psiarzy. Bardzo bym chciała wybrać się z Shirą do stolicy. Spotkałybyśmy kogoś znajomego i miały sesyjkę zdjęciową z Zuzią :D ach, tutaj będę truć cioci xd

- Przywrócenie zaufania!

Przyznam że trochę się rozpisałam. O każdym nawet najmniejszym postępie będę wam pisać na blogu. Trzymajcie kciuki żeby moje 'marzenia XD' się spełniły. :P a wy, podjęliście takie wyzwanie? Jeżeli nie to zapraszam! Od 1 lipca zaczynamy pracę!


Komentarze

  1. Bardzo ambitne wyzwania.
    Życzymy ich realizacji! :)

    Pozdrawiamy,
    Wiktoria z Mirą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo widzę, że nowy design! Bardzo mi się podoba ;)
    Życzę powodzenia w spełnianiu postawionych celów!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy, nowy! :D Dziękuję za niego Jagodzie!
      Dzięki! <3

      Usuń
  3. Powodzenia:-)
    Skoro Shira lubiła psy to co się wydarzyło że nastąpił problem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc? To nie wiem. Może to po pogryzieniu z podhalanem?
      W bądź razie nie wiem jak to naprawić ;/

      Usuń
  4. Ohoho, no to powodzenia w spełnianiu planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My też życzymy powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia i trzymam kciuki! Magda i minibulek Ogi z pieskiezycie.eu

    OdpowiedzUsuń
  7. Ambitne palny, ale dacie radę! :* Ja nie podejmuję takich wyzwań bo z moimi przyjacielami to trochę ciężko. Ale może kiedyś. Trzymam kciucki ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Powodzenia w realizacji planów! Mam nadzieję, że uda Ci się pojechać nad jezioro i do większego miasta. :)

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O widzę że podeszłyście do tego mega ambitnie, no więc powodzenia w dojściu do celu. My też niedługo zaczniemy sztuczkę ze skokiem na stopy, efektowne, ale dość trudne. Jeszcze raz życzę powodzenia !
    Zapraszam do nas : http://niszczycielsko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę owocnych postępów,trzymamy kciuki. :))
    Ja swojego Nerona nie utrzymam na stopach,eh..
    Odwiedźcie Podkarpacie. =)

    Pozdrawiamy
    K&N
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale super plany! :D trzymam za was kciuki, szczególnie za wskakiwanie na nogi xD
    Ale super zdjęcia <3 coś się polepszyłaś w tych zdjęciach. :D nowy obiektyw, o którym nic nie wiem? :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale Shira jest śliczna! *.* i to pierwsze zdjęcie! <3 macie może stronkę na faacebook'u?
    Plany bardzo ambitne, oby wam wszystkie wypaliły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ambitnie, ambitnie. Kurcze gdyby tylko mój mały york diabeł lubił inne psy (ale pracujemy nad tym). Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki K&F.
    PS. Z jakiego województwa jesteś, jeśli można???

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w realizacji celów! No i wspaniale spędzonych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia, trzymam za Was kciuki! :D Jakby udało Ci się zrealizować wyjazd do Warszawy to może miałabyś ochotę na spacer ze mną i z Toffim? :)
    Pozdrawiamy,
    czterolapni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozostaje mi tylko życzyć wykreślenia wszystkich celów z Waszej listy no i udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia i udanych wakacji ! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny post i powodzenia :-)

    zapraszam do mnie :3

    http://milowepsiopolis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty