Holiday is a beautiful!

Nie mogę uwierzyć ,że wreszcie nadeszły te upragnione wakacje! Zakończenie roku jak najbardziej udane , a jakże mogłoby być inaczej? Czuję się świetnie. Całe 2 miesiące wolnego. Na wakacje jakiś bardzo, specjalnych planów nie mam. Głównie mi chodzi o to, by odpocząć psychicznie i fizycznie od tego wszystkie, a we wrześniu wziąć się porządnie do roboty. :)



Plany na wakacje: 

- spotkanie z Lidią i jej psem
- sesja zdjęciowa z Patrycją Baraniak 
- wyjazd nad jezioro
- wyjazd na wieś
- zakupienie nowych dysków
- jak wszytsko dobrze pójdzie to kupienie nowego lustra
- Filmik z naszego treningu frisbee

Wydaje mi się że to wszystko. :) plany są, jakie są. Mam nadzieję że wszystkie wypalą. :) a może i kilka planów dojdzie? Pod koniec sierpnia (jak dobrze pójdzie) planuję zakup nowej lustrzanki. Ale nie wiem czy mi się uda. Jak nie we wakacje to po prostu poczekam do września. Wszystkim naszym czytelnikom życzymy udanie spędzonych wakacji!


Komentarze

  1. Udanych wakacji i spełnienia wszystkich wakacyjnych planów! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wakacji życzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słonecznych wakacji życzymy! :)
    Pozdrawiamy
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bawcie się dobrze i odpoczywajcie :)
    No i spełnienia planów wakacyjnych! :)
    Pozdrowienia! K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w realizacji planów! Oby Ci się wszystko udało. Ja nic szczególnego nie planuję, ale może coś się w trakcie wymyśli ;p

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również życzę udanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tak samo życzę wam udanych wakacji i spełnienia waszych planów :D

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie powodzenia w realizacji planów! :)

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Powodzenia w realizacji planów ! Trzymamy kciuki ! :D A poza tym w raz z Norisem życzymy Wam udanych wakacji :)
    Na tym pierwszym zdjęciu Shira wyszła genialnie <3

    Nowy post: http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w spełnianiu planów :)
    Udanych wakacji! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę Wam udanych wakacji.
    Pozdrawiam,
    kundelekwiki.blogspot.com,
    wesolepupile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obyście dobrze wypoczęły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Również życzymy udanych wakacji! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty