wolność!


Hej! Ale tu mnie długo nie było! Ahh cała ja! Ale postaram się już tu pisać częściej. Wszystkie kartkówki, prace klasowa są oficjalnie poprawione! jutro tylko została mi ostatni test z matematyki.. Ale dosyć już o tym! :D czas na coś bardziej miłego czyli - Shira. Gdy nie miałam zbytnio czasu, ale w między czasie równiez miałam remont w pokoju.. Wychodziłam z Shirą głównie po to aby po frisbować. Jestem bardzo dumna z białej!! Nauczyłyśmy się sporo nowych tricków. Ćwiczylyśmy też opanowanie zada ii cofanie na przedmioty! :D jestem bardzo zadowolona z Shiry. Przyznawać się kot podmienił mi psa?! :D


Pogoda ostatnio jest strasznie niezdecydowana, raz słońce grzeje 30 stopni a na drugi dzień pada. Dzisiaj pogoda trafiła się idealna :) w sam raz na małe szarpanko i delikatne powtórzenie komend ;). Tak też się stało :D zrobiłyśmy wszytsko to co chciałam i jak chciałam. 

Ogólnie mam też złą wiadomość... Nie wiem czy powrócimy do agilitek ;/ to nie chodzi o Shirę.. bo mała jest strasznie napalona na przeszkody... Chodzi tu raczej o to że nie mamy dobrego i sprawnego toru.. Mam nadzieje że po urodzinach uda mi się coś zakupić. Chociaż wątpię bo planowałam zakupy w Zooplusie. Ah ja taka niezdecydowana! :D

Ahh zaciesz :')

Tak na koniec posta, w poniedziałek wyjeżdżam do Zakopanego więc nie będę znowu pisać około 2 tygodnie.. mam nadzieję że jak wrócę to coś naskrobię.. Chociaż nie obiecuję bo te spacery.. :D jedna sesja której nie mogę się doczekać!! Ahh <3 kocham czerwiec! Po za tym ostatnio gdy mi się nudziło (ta jasne) zrobiłam sesje gdzie efekty mi naprawdę wyszły i jestem z nich zadowolona! Post chaotyczny ale cóż :D nie było do opisania jakoś bardzo dużo, ale zawsze coś :)



Komentarze

  1. Zazdroszczę, że wyjeżdżasz do Zakopanego.. Ja w wakacje jadę do Niemiec... ale to dopiero w lipcu! :(
    Zdjęcia są zaje... no już dobra są SUPER! Pięknie Ci wyszły.
    Pozdrawiamy S&M
    saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia we fri i ogarnianiu zadka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O gratuluje że Shira umie cofać
    Miłego wyjazdu do Zakopanego życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda,że ludzie pracujący nie mają takich wakacji - bardzo Ci zazdroszczę, niestety dorosłość ma swoje nieprzyjemne aspekty i brak wakacji to jeden z nich :)
    A krótki tygodniowy urlop to przecież nie to samo! :P
    Miłego wypoczynku!
    K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są C U D O W N E!! <3
    Miłego wyjazdu w góry! :) jedziesz z Shirą czy sama?
    Gratuluję postępów we fri! :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, mam nadzieję, że wrócicie do Agility.:)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję postepów :).
    Mam nadzieję, że wrócicie do agility,
    Życzę miłego wyjazdu! c;

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://psie-perypetie.blogspot.com/ :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęci i gratuluję poprawy ocen. U mnie ciężko. Muszę poprawić z polaka, anglika i matmy . Masakra. A pro po agility. Według mnie sprzęt jest najmniej ważmy. U nas Tika jest napalona do skakania i skakaliśmy przez byle co. Drzewo, noga a nawet przez ludzi. Obejrzyj sobie filmik Klaudii Koteras ,, ludzkie agility" Tak więc nie rezygnuj, bo paluszek i główka, to sportowa wymówka. xdd. Pozdrawiamy i motywujemy do dalszego ciągu agi...
    ahh i zapraszamy do nas dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej! <3 ale miło! Zmotywowałaś mnie i to bardzo! :)

      Usuń
  9. Też niedługo czeka mnie remont. Shira jest piękna! ;)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka ona słodka :).
    Trzymam kciuki za torek, może się uda :). Zawsze taniej byłoby zrobić samemu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się że udało ci się już wszystko poprawić. Mi zostały poprawy z religii oraz matematyki... ;( Mam nadzieję, że tor Wam się uda. ;) Najpiękniejsze są te ostatnie zdjęcia.. ^.^

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Najtaniej jest samemu coś zmajstrować, ale dużo z tym zachodu ;) Chociaż w zooplusie są tańsze plastikowe przeszkody i slalom (posiadam i mogę polecić), a swój tunel zakupiłam na allegro również w niższej cenie :) Trzeba poszukać i wszystko się znajdzie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! A co do toru to może spróbuj sama zbudować, jest to dość trudne i pracochłonne, ale zdecydowanie tańsze! Mam nadzieję że coś wykombinujesz :)
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia we Fri =).
    Zdjęcia jak zawsze świetne. Czekam, więc na post.

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W końcu pojawiają mi się posty :D Jak ja dawno u ciebie nie byłam :(
    Piękne zdjęcia <3 mhmhm :)
    Powodzenia w tworzeniu albo zakupu toru :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia! Wracać do agility!!! Zrób sama przeszkody mówię Ci :)
    post bardzo fajny i miły:)
    Ejj czemu usunęłaś bloga? Nie mogłam wczoraj na niego wejśc...

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie to dopiero teraz zaczyna się ocenowe szaleństwo i jestem przerażona tym faktem ; - ;
    Gratuluję postępów w frisbee i w cofaniu na przedmioty :D Oby tak dalej- trzymamy kciuki !
    Co do pogody to u nas tak samo :/ Tylko, że w poniedziałek było 26 stopni, a dzisiaj 13 ...
    Może sama zrobisz coś do agility ?? Ja prawie zrobiłam tunel, ale przy robieniu go wywierciłam sobie dziurę w palcu xd
    Zazdroszczę wyjazdu do Zakopanego ... Z tego co zrozumiałam jedziesz z Shirą- jeny też bym tak chciała <3 Całe dwa tygodnie w górach i to jeszcze z psem ..... <3

    Zapraszamy na nowy post
    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. U nas też raz upał, a raz zimno. Miłej wycieczki do Zakopanego.
    Pozdrawiam,
    wesolepupile.blogspot.com
    PS. To ja Z pupilem przez życie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje postępów w nauce:) Mój minibulek niestety gardzi frisbee:( Pozdrawiam!
    www.pieskiezycie.eu

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej. Zostałaś nominowana do LBA. Zapraszam http://moje-malamuty.blogspot.com/2015/05/karmimy-psiaki-liebster-blog-award.html
    Powodzenia ! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty