A po majówce....

Wracamy, wracamy! Nie było tu dosyć dawno porządnego postu. A więc tak ta nasza majówka.. nie trwała ona długo bo to, tak na prawdę jak codzienność. Tylko jeden dzień odjęli. Nie ma się z czego cieszyć. Ale, zawsze coś! :D
Przez majówkę czas spędziliśmy bardzo ale to bardzo aktywnie. Były sukcesy, porażki. Także zapraszam dalej na długi post.. Tam tam da!

1. Sobota - wystawa psów 

W sobotę pojechałam właśnie na wystawę psów w Łodzi. Niestety bez Shiry. Szkoda. Miałam jechać też 3 ale nie dałyśmy rady. Podczas wystawy widziałam wiele śliczny pyszczków! Aż żal było nie zrobić zdjęcia! :D poszłam też zobaczyć na tor agility.. powiem tak - psy śmigały jak nie wiem co! Co dało mi dobrego kopa motywacji!






           












2. Niedziela - działka, fontanny, rolki

czyli dzień idelny. Na poczatku naszego pięknego słonecznego dnia, wyruszyłyśmy na rolki. Pojechałam tam z myślą by zmęczyć Shirę a potem iść z koleżanką na lody. Po tym wszytskim, wpadłam pomysł pojechania na działkę! :D niestety nie mogłyśmy pojechać tramwajem także pojechałyśmy na rolkach. Trochę drogi było.. ale na serio było super. Momentami, było tak że Shira się mocno ciągnęła... I praktycznie nie dawałam rady jej utrzymać. Całe ale, to całe szczęście smaczki pomogły! 
Na działce, laliśmy się wodą, na pola poszliśmy, do lasu. Potem gdy miałyśmy już jechać zajrzałyśmy jeszcze do Rzgowa na fontanny. Tam tylko zjedliśmy pospacerowaliśmy i o 21 byliśmy w domu. Dzień był, bardzo ale to, bardzo udany! Chcę więcej takich!



najlepsza!














3. Park, strumyk, rower 

dzisiaj był dzień bardzo fajny. Wstałam z samego rana o 6, i na godzinę poszłyśmy pobiegać. Shira ganiała ptaki, a raczej na nie polowała. Poćwiczyłyśmy trochę oraz próbowałam z nią ćwiczyć krzyżowanie łapek, ale była zbyt bardzo rozbrykana. Gdy wróciłam ze szkoły, odpoczęłam i poszłyśmy na rower. Też momentami aż za mocno ciągnęła. Ale było nie źle. Także jestem z niej dumna. W końcu to 3 taka przejażdżka w tym roku. Jeszcze się nie przyzwyczaiła. I o 18 czyli zupełnie nie dawno poszłyśmy nad strumyk. Było super. Dosyć strsznie, bo gdy weszłyśmy głębiej tam do.. hm.. nie wiem jak to nazywać. Więc gdy tam weszłyśmy zobaczyłyśmy gazące się ognisko i podpalone drzewo. Trochę się przestraszyłyśmy ale szłyśmy dalej. Moja koleżanka zobaczyła coś dziwnego i zaczęła brać to patykiem i wyskoczyła jej na nogę taka wielka żaba. Panicznie się ich boi. Także no XD 
Gdy szybko wybiegłyśmy zobaczyłyśmy takie jak by skały. Była tam woda. A gdy moja koleżanka rzuciła kamieniem było coś czarnego. Natychmiast do domu! :D




Tak więc, dzisiejszy post dobiegł końca. Mam nadzieję, że wytrwaliście! :) i napiszcie czy chcecie więcej takich postów? Lubicie taki post gdzie jest tyle zdjęć? Jeżeli tak, to piszcie.! Maj trwa. A my z tym realizujemy nasz kalendarz.

Komentarze

  1. Cieszę się, że wolne dni tak Wam się udały. Z tego co piszesz wynika, że Shira się wybiegała - super! ;)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nam też udało się wykorzystać całą majówkę. Mogłaby być troszkę dłuższa.... ;p Super spędzony czas :)

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też byłam na wystawie w łodzi

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wykorzystałyście ten wolny czas. :) Jaka szkoda że majówka w tym roku trwała zaledwie trzy dni.. Mi posty z zdjęciami bardzo się podobają i przymilają moim zdaniem czytania. Dodatkowo zdjęcia w tym poście są bardzo ładne.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!
    http://baddy-wspanialy-labrador.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia żądzą!! Czy ja serio widzę rozmyte tło?! :O
    Robiłaś aparatem czy przerabiałaś ?:D
    Fajnie że byłaś na wystawie.. pewnie byśmy razem pojechały.. :/
    Pozdrowionka dla Shiry!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, rozmazane tło! <3 robione aparatem! <3
      Dzięki :D taa to do Polski przyjeżdżaj -.-

      Usuń
  6. Jestem zakochana w tych wszytskich pyszczakach! <3
    Shira na zdjęciu wygląda jak królowa bulterierów :D jest piękna!
    Fajne że tak aktywnie spędzacie czas. Shira jest na pewno bardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety tak wypadło to wolne, ale fajnie że tak aktywnie wykorzystałyście ten czas :). U nas pogoda była kiepska niestety.

    OdpowiedzUsuń
  8. My też mieliśmy aktywną majówkę, nie ma co siedzieć w domu :)
    Super fotki, Shi jest taka pikna! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. My majówke też spędziłyśmy aktywnie i ciekawie :) +piękne foty!
    MY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Oczywiście że lubię posty gdzie jest dużo zdjęć
    To zdjęcie w tulipanach jest po prostu boskie
    Miałyście wspaniały weekend spacery i działka ,rolki
    My też na spacerach czasem spotykamy żaby lub inne stworzenia przez które czasem wracamy do domu .Kiedyś z daleka widziałyśmy na łąkach psa bez właściciela dużego i się wróciliśmy bo byłyśmy tam same .Zazdroszczę że byłaś na wystawie psów ja nigdy jeszcze nie byłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My często (niestety) widzimy psy bez właściciela i musimy wracać do domu. By nie było nie potrzebniej akcij ;)

      Usuń
  11. Ile się u Was działo :D Widać, że wykorzystałyście czas w 100%
    Ps.: Zdjęcia i wygląd bloga coraz bardziej profesjonalne :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zdjęcia! <3
    Dobrze że Shira lepiej pracuje. I tyle z nią osiągnęłaś!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie, że wam czas dobrze minął :)
    Zapraszam do siebie:
    http://amazingsyberianhusky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia robisz :)
    Najbardziej podoba mi się to z odsłoniętymi ząbkami :-)
    (trzecie od końca)
    Mimo, że obserwujemy Was na face to dopiero teraz dołączam się do obserwujących bloga :)
    Pozdrowienia! K&T
    jackterror.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie zdjęcia są boskie! *_*

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do LBA! Pytania znajdziesz na moim blogu na końcu ost. posta!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty