Happy

Ostatni tydzień (a nawet ponad tydzień) spędziliśmy, jak na szkolne warunki, całkiem aktywnie. Gdy tylko mam czas idziemy na długi spacerek. Niedługo lato, wakacje, plany...... których mamy bardzo dużo. Więc tak, czas spędzamy bardzo aktywnie. Maj już zbliża się wielkimi krokami. Bo mamy tyle planów. Mówiąc już o maju, ktoś wybiera się na wystawę 1. W Łodzi? Tak więc, cofnijmy się na sam początek (no może nie dosłownie).

W sobotę wybraliśmy się na działkę. Na działce tylko się bawiłyśmy i lałam Shirę wodą :D gdy się zmęczyła nie miała ochoty na nic i położyła się w cieniu. W sumie nie dziwię jej się bo żaden (chyba) pies nie, lubi gdy jest upalnie nawet lato się nie zaczęło. No 28 stopni! :D Potem zabrała mnie, koleżanka i pojechałyśmy do stajni. Było wspaniale, Shira się bardzo wybiegała, a co najważniejsze spuściłam ją!! Pewnie dlatego, że nie było koni, psów i ludzi :P ale to i tak duży postęp. W stajni chodziłyśmy po polach, ogółem dużo spacerowałyśmy. Dzień był pełen energii i na, maksa pozytywny.





Ta...... miałam tyle fajnych zdjęć i wszytskie się nie wyświetlają........ ;____; a takie ładne w kwiatkach były :( -_- mam chęć skoczyć z dywanu.......
No ale tak, od piątku zaczyna się majówka. Szkoda że w tym roku tak jej mało/... ale mamy sporo planów. Tylko nie wiem co uda nam się zrobić przez 3/4 dni :) no ale wracając bardziej do tematu. To u nas po staremu. Jest gorąco, a więc i my jesteśmy więcej czasu na dworze. 
Dużo zdjęć.... a tak ogólnie, wiecie że mam depresje telefonową? Kto ma szybkę od telefonu jak pajęczyna coś w stylu Spider :P ŁĄCZMY SIĘ W BÓLU!!!




Dzisiaj, trafiłyśmy na taką dobrą pogodę, że mogłyśmy spokojnie iść na rowery! :) Było świetnie była to na serio dłuuuga wycieczka. Shira się bardzo wyszalała. Na reszcie dzisiaj przyszła upragniona nerka (zdjęcie dam jeszcze dzisiaj na facebook także zobaczycie jakie cudeńko mi przyszło. Również mamy już prawie cały komplecik na rower czyli pas, i takie inne pierdółki. :) 
Na rowerach, Shira była wyjątkowo bardzo grzeczna! I przede wszytskim bardzo zadowolona. Jedynie jej palma odbiła gdy zobaczyła konie. Prawie z roweru spadłam. Ale, ale to już norma! Przyzwyczaiłam sie gdy gdzieś wychodzę z moim psem..... właśnie wychodzę, czysta ładnie uczesana. Ale gdy wracam jest zupełnie inaczej niż wyszłam z domu XD



Tulipany już rosną.. nie mogę się doczekać aż w końcu znajdę czas wezmę koleżankę i pójdziemy na taką sesyjkę :D dodam jeszcze.. mam zaczęte 5 postów. Większość z nich to recenzje. Więc szykujcie się. 

Zrobiłam sobie taką malutką przerwę od bloga i internetu. I wyszło super. Gdy po 3 dniach nie napisała do mnie pewna osoba.... wtedy wszytsko się zmieniło. Brzmi jak z horroru i tak było. Więc zastanawiamy się nad takim przyciskiem ,,usuń'' bo mam kilka powodów. Jedynie mam nauczkę aby z nikim się nie zaczynać bardziej przyjaźnić w internecie. :P
No to, to koniec! Post taki troszku chaotyczny. Ale miałam tyyyle do opisiania! Więc do następnego Laura&Shira!

Komentarze

  1. Gratuluje postępów. My tez nie możemy doczekać sie lata, wypady nad jeziorko, długie wieczorne spacery i o wlasnie, rower! Musze sie wsiąść w garść i moze gdzies z psami pojechać ;)
    ps. W wolnej chwili wpadnij na naszego bloga odobserwuj i zaobserwuj go ponownie by nowości były widoczne na waszej stronie głównej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie!! Dobrze że mnie poinformowałaś!! Już wpadam! :D

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia! <e szczególnie te z tulipanem! :) nie mogę się doczekać jak wygląda nerka!
    Zrobisz może post o waszych akcesoriach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :) U nas też pogoda dopisuje, też ma być aktywnie.:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że tak aktywnie spędziliście tydzień. :) Ja niestety jestem chora, więc ze spacerów, wspólnego biegania itd. nici. :P Zdjęcia jak zawsze - ślicznie wyszły.

    Pozdrawiamy
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wiosenne zdjęcia
    O fajnie że jeździcie na rowerze ja też mam w planach ale nie wiem czy mojej Sonii przypadnie to do gustu

    OdpowiedzUsuń
  6. Super :) Ej, a czy ta osoba pytała się o bulteriery? Jeśli tak, to ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i co prawda to prawda post był chaotyczny, ale cieakwy. Czekamy na kolejny post.
    Zapraszamy do nas dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia i co prawda to prawda post był chaotyczny, ale cieakwy. Czekamy na kolejny post.
    Zapraszamy do nas dziennik-labow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, gdyby taka pogoda była cały czas. U nas dzisiaj padał deszcz i przez to nie bardzo jest chęć wychodzenia na dłuższe spacery ;).
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia! :) Shira to taka modelka!
    Pogody są śliczne i niech tak pozostanie :D
    a mam pytanie, czy Shira idzie z tobą na wystawę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki!
      Na wystawę z Shirą :) ale nie będzie wystawiana ;)

      Usuń
  11. U nas też pięknie. Gratuluję posiępów.
    Pozdrawiam,
    wesolepupile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdyby taka pogoda była przez całą majówkę ;) Na razie za oknem pada jest szaro, buro i ponuro :/
    Gratulacje za Wasze postępy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Shira taka kochana! Nie mogę się doczekać wakacji :) Zdjęcia śliczne, szczególnie to z kwiatkiem.
    Pozdrawiamy! G&M

    OdpowiedzUsuń
  14. U nas też pięknie.
    Fajnie że jedziecie na wystawę. :D

    Pozdrawiamy!
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! Nam pogoda dopisuje jak najbardziej. Niestety dzisiaj zbiera się na burzę.
    I jak tam po wystawie? Będzie o tym post? Jestem Ciekawa zdjęć!! :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po wystawie OK, nie wiem czy będzie o tym post bo byłam tylko 2 bez Shiry.
      Niestety 3 mi się nie udało być :/

      Usuń
  16. Łączmy się w bólu!!Też mam depresje telefonową XD gratulacje postępów z Shirą. A mam pytanie, ty ja juz spuszczasz? Bo często piszesz o tym że na razie straciłaś do niej zaufanie odnośnie spuszczania. To jak to u was jest??
    Zdjęcia są cudne! Te kwiatkami już najbardziej!! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty