Tradycyjnie - wiosna!

Hej! W koncu znalazłam chwilke by tu cos napisac. Otóż przez ostatni tydzień, bylo na prawde super. A działo się tyle że głowa mała! :D więc od czegu by tu zacząc... a od tego iż.. dzisiaj jest pierwszy dzień wiosny! Upragnionej wiosny! Mam nadzieje ze spełnie to w 1000%



Na dobry początek - moje dwa ulubione zdjęcia. Jak wam się podobają? Więc tak.. chodzenie do szkoły,... niby zawsze zabiera czas.. ale u mnie tak nie jest. Bardzo się ciesze że koncze wczesniej lekcje i mam czas na wszytsko. Taki czas znalazłam w środę i poszłam z Shirą i kolerzanką na łąkę. Spacer był bardzo fajny.. zrobiłam kilka fajnych fotek, nowa zabawka = zjedzona zabawka. No i oczywiście nie obyło się bez humoru! :D



Co dalej... hm.. a otóż zmieniłam karmę. Zdecydowałam sie jednak na Test Of the Wlid (dobrze napisałam,?) kolejna sprawa to taka, iż dostałam super informację że zapisze się z Shirą na agility. Mam nadzieję że to wypali. Ale niestety dopiero w kwietniu :) trochę poczekam ale mam nadzieję że się będzie opłacać.

W ten weekend wybrałam się na spacerek z mopsem. Niestety tak ja przeczuwałam, psy sie nie polubiły i trudno było je opanować. No szkoda. Po porstu Shira nie lubi takich psów,. Swoje to swoje :P ale jednak Shira się zmęczyła i co... jak to ona położyła się na asfalcie :) nie licząc się z tym że chcą przejść inni. :P
Fot. Kamila B.


 Tak, więc myslę ze na ten post to wszytsko. Mam nadzieję ze w koncu doczekaliście się upragnionych zdjęć. Na a po za tym, Mam do was pytanie ; czy polecacie firmę Hurtta? Planuję z niej własnie kupić szelki i nie wiem.. szłyszałam że nie sa warte ceny, a od niektórych że po prostu są rewelacyjne. Może wy wiecie?

No i tak na koniec, konkurs się nie odbędzie, szkoda. Może zrobię latem? ;> no a tak to szkoda że nie będzie, ale udział wzięło 6 osób? Myślę że nawet mniej. Ale pozostałm dziękuję że wysłaliście zdjęcie i nie zapomnieliście.
No to do następmegpo!


Komentarze

  1. Świetne zdjęcia ;)
    Co do szelek - dziś na tym blogu pojawiła się ich recenzja - http://texasbc.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    nadibordercollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie zdjęcia. Fajnie, że się zapisałaś ;)

    iwbaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są C U D O W N E ! ! ! Bardzo podoba mi się to Wasze wspólne, jest wzruszające <3.
    Karmę pisze się 'Taste of The Wild' i fajnie, że na nią przeszłyście, bo ma naprawdę świetny skład.
    Super, że zapiszecie się na treningi agi! Ja też będę chodzić z Daisy na treningi (chyba w jakimś klubie) i aż bulgoczę się z radości! ;D
    A tak w ogóle to świetny post i taaak się cieszę że go napisałaś! Pozdrawiam Przyjaciółko ;*

    E&D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak szkoda że nie będzie konkursu :'(. Może jeszcze się zgłoszą?

      Usuń
  4. Bardzo fajnie, że razem z Shirą będziecie trenować agility. Ja też planuję z moimi psiakami naukę tego psio-ludzkiego sportu. Szkoda, że konkurs się nie odbędzie... Ale czekamy na następny!

    Pozdrawiamy
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, ale cudowny ten pies! Jeszcze nigdy takiego nie widziałam na żywo, a szkoda, bo chciałabym :) Mam nadzieję, że następny konkurs już się uda!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjecia, jak z bajki. Jakis nowy aparat? :P no, szkoda ze psy, sie nie polubily. Ale przecież nie każdy, pies musi sie lubic. Fajnie ze w, koncu wybralas karme. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie tam nowy aparat! :P dopiero w czerwcu obiekrywek nowy ^^ :D

      Usuń
  7. Jaka szkoda ze konkurs sie nie odbedzie :'( ale chcialas dobrze. :) fajnie ze tak intensywnie zaczelyscie wiosne :) sama bym tak chciala. Lecz na razie jestem chora. ://

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia ;) Szkoda, że konkurs odwołany, ale ważne są chęci!

    OdpowiedzUsuń
  9. nareszcie wiosna ;) oby jak najwięcej takich spacerkow ;)

    Pozdrawiam!
    Świat Niko

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia!
    Fajnie, że Shi mogła się wybiegać :)

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  11. U Was też taka piękna pogoda? U nas też :*
    Piękne zdjęcia! <3
    Oj, szkoda że konkursu nie będzie :'(
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Też się cieszymy, że wiosna, wreszcie upragnione psie spacery, harce, seminaria, tropienie, agility i wszystko...;) Co do konkursu - no nic nie zrobisz, u mnie wzięło udział sporo osób..:)

    Pozdrawiamy, Lacky

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne zdjęcia! Co do fimry hurtta to tak, firma jest bardzo dobra. Ja mam sporą kolekcję hurttową i bardzo pomgę polecic. W Polsce to prawda.. cena nie jest warta. Bo znacznie taniej wychodzi w innych krajach. I dobrze ze przeszłyście na dobrą karme. :) ostatnie zdjęcię żądzi! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj mieliśmy cudną pogodę, czuć było że wo wiosna! A dzisiaj? Śnieg... :d Śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia! U nas wiosna rozpoczęła się świetnie.
    Ale dzisiaj to już masakra, temperatura utrzymuje się w okolicach 3 stopni celcjusza.
    A wiatr wieje że hohohooho.

    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeju jak weszłam na tego bloga od razu rzuciło mi się w oczy te pierwsze zdjęcie *.* Prześliczne. U mnie świeci słonko i chmur na niebie nie ma :D Po prostu jak lato! :)

    Pozdrawiamy,
    max-psiprzyjaciel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Słodko razem wyglądacie :), ogólnie wszystkie fotki jakieś takie wiosenne i świerze. U nas dzisiaj dość zimno, a wczoraj 2 stopnie i deszcze cały dzień :/

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzie zapisujecie się na agi, u kogo? A co do karmy - Taste of the Wild ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiosna .... To jest to ! <3 Co prawda wczoraj było 16 stopni w cieniu, ale dzisiaj sypał śnieg ; - ; Logiczne, prawda ?
    Fajnie, że mogliście zmienić karmę na taką dobrą ^^
    Ale Ci fajnie, że zapisaliście się na agi ... Też bym chciała, ale Noris jest za duży ; - ;

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/
    P.S. Dawno Cię u Nas nie było :c

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne zdjęcia :)
    oczamipsa365.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza dwa zdjęcia są na prawdę przepiękne, jedno z nich miałam przyjemność zobaczyć na facebooku i się zakochałam! Bulteriery są przepiękne, wielbię psy tej rasy i jestem w nich zakochana po uszy, a to zdjęcie Shiry pokazuje piękność psów tej rasy.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia :). Dobrze, że zdecydowałaś się na totw, fajna karma. Emet też ją dostaje :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia!
    Też myślę nad tą karmą, bo słyszałam o niej dobre opinie.

    Pozdrawiamy i zapraszamy na nowego bloga: http://kundelkaijejwlascicielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajne zdjecia, wiosenna pogoda i post wydaje się taki wesoły :-) fajnie ,że zmieniacie karmę, jak nam skończy się bosh robimy to samo i też będzie to chyba totw. Czekam na relacje z agi, my jak skończymy szkolenie, ogarniemy się to też zapiszemy się do jakiegoś klubu, jednak zobaczymy do jakiego, być może fly ball :-)
    Zapraszam na nowego bloga- morisdog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia iście wiosenne :D Karmę polecam, fajny skład i do tego atrakcyjna cena. Koniecznie dajcie znać jak było na pierwszym treningu :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudna psiunia :)
    julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty