Wiosna idzie!

Hej! Witam was w kolejnym moim poscie! Pamietajcie o konkursie :D a więc tak.. postu nie było tydzień. Jakoś nie chciało mi się pisać i nie wiedziałam co. Dokładnie 4 dni temu, gdy były resztki śniegu wybrałam się na łąkę. Było, strasznie błotno, szkoda! Bo jak wróciłam Shi okropnie śmierdziała a mama akurat posprzątała i Shi tak, poszła do prania. Ale przygody smieszne i płaczliwe nic nowego a więc opowiem wam co, mój kochany piesek zmalował ^_^


Spacer, pies, łąka. Niby nic, u nas nowego, a jednak. Jak ja zawsze, weszłam na górkę, było na prawdę ślizko, chciałam zejść na dół ale nie dałam rady. Pomyślałam sobie, a spuszczę ją w końcu kto tutaj będzie z psem i w ogóle będzie. Szybko doszłam do wniosku że się myliłam. Tam jakieś dzieci i ich pieseczki. W ostatnim momencie złapałam Shi, a ta mnie ciągła po tym lodzie z górki, było tak ślizgo że nie wiedziałam jak wstać w dodatku psa trzymać. Jakoś weszłam, do tej pory jednak sama nie wiem jak, także no wiecie xD
Spacer pozostanie w moich myślach ze względu na siniaki ;P

Przez ostatnie następne dni, nie działo się nic ciekawego, miałam dużo testów i kartkówek w szkole, a teraz mam straszny kaszel i mama nie pozwala mi wyjść z psem, także fajne nie jest. Lecz dwa dni temu coś koło tego. Nudziło mi się okropnie, i chciałam porobić jakieś lekkie i przyjemne zdjęcia. Co o nich sądzicie sami powiedzcie :




Na górze dwa moje ulubione, oczywiście zrobiłam ich 747563 a wstawiłam 2. Także wiecie :p Zauważyliście też pewnie śliczny wygląd bloga który zawdzięczam Monice (klik) bardzo się Cieszę że mi go zrobiła, jestem mega zadowolona i zaskoczona także co tu mówić.

Dzisiaj może taki krótszy post, ale.. cóż.. Niedługo przyjdzie legowisko dla Shiry więc wyczekujcie recenzji! A myślę, że legowiskiem, nie typowym was rozweselę! Więc wyczekujcie post!
Pozdrawiamy cieplutko Laura&Shira

Komentarze

  1. Chętnie obejrzymy nowe legowisko :) (ps: nie działa link)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietny wyglad bloga! *_*
    WOW! Zdjecia sa genialne.
    Rowniez jestem Ciekawa legowiska :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ah te zdjecia tez tak mam robie ich mnostwo a podobja mi sie 6... takze rozumiem xD
    O tak! Piekny wyglad bloga!
    Zdjecia tez niczemu sobie! ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd bloga świetny :D Od razu zaciekawia :)
    W takim razie czekam na recenzję legowiska ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny wygląd bloga
    Zdjęcia są śliczne
    Szkoda że na spacerze miałaś takie przygody Z Szirą

    OdpowiedzUsuń
  7. Robisz wspaniałe zdjęcia, mordeczko!
    Wow, wow i jeszcze raz wow, do wyglądu bloga!
    Pozdrawiam chocofini i mordeniuńkę <3 ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne zdjecia! Efekty sa! Zdjecia sa bardzo lekkie! Bardzo podoba mi sie dzisiejszy post, taki luzny i ogolnie fajny :)
    Wyglad jest boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurde myślałam, że skomentowałam post, ale coś się nie dodało xd.
    Zdjęcia są przepiękne!! Nie mogę się na nie napatrzeć :). Co do wyglądu bloga to wiesz, co o nim sądzę, jest po prostu cudowny i idealnie pasuje do Ciebie oraz Shi. A pomysł na nagłówek....genialny! :)
    Jestem mega ciekawa, jakie to legowisko, więc czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam moją Kochaną Chocofin'kę ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak, wygląd jest super, sama bym taki chciała :D.
    Shira jest przesłodka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :) Bulteriery bardzo wdzięcznie wychodzą na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia, wygląd bloga jest cudowny!
    Czekam na recenzję :)
    Pozdrawiamy!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahaha ale Cie Shira załatwiła z tym lodem! xD bardzo smiesznie to opisalas!
    Zdjecia jak najbardziej piękne! ;>
    A no i wyglad... sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak, zauważyłam nowy wygląda, śliczny jest :) Szira jest piękna!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Taak, wygląd bajeczny.<3 Zdrówka! :* Fajne foty, czekamy na recenzję!:D

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wygląd i zdjęcia też! Oby te siniaki szybko zniknęły xD
    Zapraszam bibiblogdog.blogspot,com

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne zdjecia! :)
    Wow! Wygląd bloga jest sliczny!
    Oh! Ale miałaś przygody z Shirą! :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne zdjęcia. Nagłówek świetny! :)

    W&M

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas mimo bardzo mroźnej i śnieżnej zimy tegorocznej widać że trochę śnieg od nas odpływa, w końcu! Zaczyna się topić, ale powoli to idzie.. nie mogę się doczekać wiosny!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie doszłam do wniosku, że na białym psie fajnie prezentują się czerwone akcesoria ;)
    noo to czekamy na to legowisko :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dawno mnie tu nie było ...
    Śliczny nowy wygład :)
    Fajnie że spacerek się udał :) siniaki znikną a frajda ze spacerku zostanie.
    http://golden-luna.blogspot.com/

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście ładny ten wygląd :D Piesek niczego sobie- moja ulubiona rasa! <3
    Obserwujemy. Będziemy wpadać! :))
    http://kundelkowelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiosna ! <3
    Kupiłam mojemu psu legowisko to je trochę rozwalił, on nie lubi legowisk, woli stare poduchy. Lego jest jeszcze w dobrym stanie więc zapewne pojedzie do schroniska :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wygląd bloga, zdjęcia też fajne :-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty