Ferii Koniec&Walentynki

Hej moi kochani! Coś trochę tego bloga zaniedbuję, ale pod koniec kwietnia to się zmieni. Teraz mam strasznie dużo, na głowie, a od poniedziałku szkoła... Tak szkoła jej ale to szybko minęło! Na ogół ferie spędziłyśmy dosyć aktywnie, niestety przez pierwszy tydzień ferii wyjechałam niestety bez Shiry, ale potem jak wróciłam wzięłyśmy się do roboty! Czyli długie spacery ćwiczenia, aż jęzor DOSŁOWNIE wisiał! ;D ogólnie ćwiczyłyśmy, wskakiwanie na nogi niestety Shira nie wejdzie mi wszystkimi łapkami, tylko dwoma, rozumiem ją i siebie, ponieważ ona jest strasznie ciężkim i silnym psem więc się jej nie dziwię. Wałkowałyśmy jeszcze komendę noga, nie powiem wyszła nam na prawdę dobrze! A już myślałam że jej się nie uda, ale ku mojemu zaskoczeniu było zupełnie inaczej.
Nie będę pisać ŻADNEGO podsumowania, po prostu to nie moja bajka, nie lubię pisać podsumowań i nie będę ich pisać, mam nadzieję że się nie obrazicie, ale na siłe pisać postu bo nie wyjdzie ;p



Na zdjęciu wyżej nasze początki ;p a mówiłam ze jęzor wisiał jak oszalały! Następny post planuję o wszystkich komendach które umiemy, napiszcie czy chcecie :)
A więc dzisiaj 14 luty - walentynki ojej! Jak ja się Cieszę! Uwielbiam to święto co prawda Polskie nie jest ale i tak je bardzo lubię. A więc nie mogło obejść się bez prezentów dla mojego kochanego psiaka! O nie nie nie :D więc wczoraj poszłam do pobliskiego zoologicznego i kupiłam to co miałam kupić. Jeszcze dzisiaj o 14 jadę po mopy xD więc możecie sobie je jeszcze doliczyć ;p
Po mimo tego zakupy uznaję za bardzo udane co prawda takie małe ale jakieś są, niedługo jakoś w najbliższym czasie planuję zrobić, wielkie zakupy w zooplusie ale nie wiem kiedy to będzie pewnie za około miesiąc, wiem że to nic trudnego zrobić zakupy.. No ale czas czas czas ;P

zdjęcie robione telefonem..

Zacznijmy co kupiłam

- 2 obroże z Cazo jedna kosztowała 11 zł
- Miskę w panterkę 15zł
- Smakołyki Bosch Fruitess banan 9 zł
- woreczki na psie odchody + etui - 9 zł
- Zabawka piszcząca kość 5 zł
- 2 mopy fioletowy i zielony jeden kosztował 3 zł

Więc tak jak powiedziałam możecie doliczyć te dwa mopy po które dzisiaj jadę :P więc na dzisiaj koniec postu, wiem nie był on jakoś długi ani żadnego podsumowania nie było ale na prawdę tego nie lubię.

PS. Więc słyszeliście o sytuacji Eweliny? Straciła dostęp do swojego dawnego bloga i musiała założyć kolejnego strasznie mi jej żal, więc zróbmy wszytsko aby odzyskała obserwatorów i oczywiście dawnych czytelników - przepraszam że nie ma linka do bloga ;( ale laptop mam na wyczerpaniu.

PPS. Piszcie w komentarzu jaki chcecie kolejny post, ja mam dużo pomysłów ale interesują mnie wasze opinie więc po prostu piszcie.

PPPS. Niedługo zbliżymy się do 100 obserwatorów więc po prostu w tedy będzie konkurs! Nagrody będą na prawdę wspaniałe! :)

PPPPS. Dzisiaj walentynki więc życzę wam wszytskiego dobrego w te walentynki! I oczywiście waszym kochanym psiakom! Pozdrówcie je koniecznie ode mnie i czekajcie na konkurs walentynkowy! :)






Komentarze

  1. Ja tam nic nie kupuję psu na walentynki. Wystarczająco dużo miłości dostaje ode mnie na co dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie kupiłam nic na Walentynki, ale i tak niedługo zamawiamy jakąś paczkę, więc..:D
    Śliczne zdjęcia. U mnie wskakiwanie czterema łapami też sprawia problemy. :/
    Mi ferie skończyły się tydzień temu i zdążyłam się przyzwyczaić do szkoły.

    Pozdrawiamy,
    Monia, Torpeda i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/,
    http://jimmytorpeda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi ferie skończyły się już dawno, no ale wszystko dobre kiedyś się kończy, bardzo ładne prezenciki kupiłaś dla Shiry :) Brakuje ci tylko 2 obserwatorów do setki, gratulacje i również życzę miłych walentynek

    Pozdrawiamy W&P
    beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta miska wymiata, świetnie wygląda :)
    Shira pewnie jest zachwycona ;)
    Za to smaczki te mamy i polecamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ...aż tak pracowicie to ja ferii nie spędziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy post oraz zakupy.
    Miejmy nadzieję, że produkty zakupione przez Ciebie dobrze się sprawdzą. ;)

    Szczerze mówiąc posty o sztuczkach jakie dany pies potrafi wykonywać są dla mnie nudne.
    Chyba, że zawierają ładne zdjęcia, a opisy są ciekawie sformułowane, to co innego! :D

    W takim razie życzę wszelakiego powodzenia i coraz to nowych sukcesów! :)
    Zapraszam do mnie: myflyingcavalier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne zakupy :). Ja Daisy nie kupiłam nic na Walentynki, no chyba że piłkę do fitnessu. Chętnie przeczytam post o sztuczkach.
    Jeszcze raz dzięki, że napisałaś o mojej sytuacji!

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny wygląd bloga! ^,^
    Ja bym chętnie przeczytała o wszystkich akcesoriach Shiry ale post o sztuczka tez może być ciekawy.
    Świetne zakupy ja mojemu psiaków kupiłam Konga :D
    I śliczne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam
    S&L

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia! ;>
    Również życzę Ci udanych walentynek! I również pozdrów swojego pieska! :)

    Ja bym chciała post o pielęgnacji Shiry byłby ciekawy ale post o sztuczkach/komendach tez całkiem spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja akurat nie przepadam za tym świętem. Dzień jak co dzień jak to się mówi.
    Może napisz post o swojej psiej szafie?

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia :) My też niestety kończymy ferie :/ Ja Lusi na walentynki nic nie kupiłam, bo i tak kupuję jej dużo rzeczy bez okazji. Również życzymy udanych Walentynek!
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zdjęcia! Fajna ta miska. :) Obróżki też prześliczne.

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  13. Zakupy widzę, że udane :D Ja chętnie poczytam o waszych wszystkich komendach, wiec czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy są świetne! Ta obróżka fioletowa żądzi! Ogólnie świetny post! Wygląd bloga wspaniały! Sama robiłaś? :)
    A ja też bym prosiła post o psiej szafie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie spędzone ferie, super zakupy. My też mamy mopy, super sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że ferie spędziłyście aktywnie :) Może Shira ogarnie do końca wskakiwanie na nogi, a przynajmniej tego Wam życzę.
    Ja na walentynki też psy nic nie kupuję, ale dzisiaj zaliczyłyśmy długi spacer to można chyba podciągnąć pod prezent? :)
    Strasznie podoba mi się miska!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale macie fajne rzeczy w zoologu :C
    Powodzenia w dalszej nauce. :)
    Super, że będzie konkurs :) Jeszcze ta dwójka obserwatorów.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezenty na walentynki ;p Dobry pomysł ale niee.
    Ładna miska, ale dla mojej psinki za mała by była ;p
    Również życzę udanych Walentynek :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Post o wszystkich komendach to dobry pomysł, chętnie poczytam :).
    Fajne zakupy :).

    OdpowiedzUsuń
  20. Super prezenty! Ta miska jest urocza :33
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne *-* Chętnie przeczytam post o sztuczkach ^^

    Pozdrawiamy!
    S&S

    OdpowiedzUsuń
  21. Wy kończycie, my zaczynamy. :)
    Życzę powodzenia w wskakiwaniu na nogi, my teraz wałkujemy wskakiwanie na plecy i jesteśmy na podobnym etapie- na razie tylko przednimi łapkami. No cóż, praca, praca i jeszcze raz praca! :)
    Post o Waszych sztuczkach na pewno będzie ciekawy, zatem czekamy!

    Pozdrawiamy,
    Ola i Nero

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia są przepiękne! ;-)
    A ja to bym chciała jakąś recenzje :D np. Tych smakołyków :D

    Pozdrawiam
    Ola!

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia
    Fajne zakupy

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne zdjęcia, drugie chyba najbardziej przypadło mi do gustu :)
    Jaka ładna panterkowa miska, Shira na pewno zadowolona.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Tadaa, masz setnego obserwatora :D Gratulacje!
    Fajne zakupy, ja sama robię raczej rzadko, ale jak już to bardzo duże :P
    Ile waży Shira? Ja próbowałam z Zuzią ostatnio wskakiwanie na stopy, ale boję się, że je nie utrzymam, sunia spadnie i się zniechęci do tego typu sztuczek, a łatwo ją zniechęcić ;)

    Pozdrawiam,
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha dzięki! :D
      A wiesz w sumie nie wiem bo dawno jej nie ważyłam ale wydaje mi się ze około 25 kg.

      Pozdrawiamy! :)

      Usuń
  26. Ehh...też mam koniec ferii :p Zakupy fajne, choć ja nie mam w zwyczaju niczego kupować z powodu jakiejś okazji - z reguły kupuję rzeczy bardzo spontanicznie :D

    Pozdrawiamy
    http://aura-i-kompania-na-4-lapach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Początki zawsze są trudne, nie przejmuj się, w końcu się uda. Trzymamy kciuki! :) Super zdjęcia, ale tutaj przyznam się... Byłam zaskoczona długością pazurków Shiry ;P moja ma jakieś 4 razy krótsze :D. No i gratulacje! Takie osiągnięcie... 100 obserwatorów! Jeszcze raz gratuluję.
    Pozdrawiam. :)
    http://nadibordercollie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluje tylu obserwatorów&^^ Superowe zakupy, najbardziej mi się podoba miseczka ceramiczna :P Ja też lubię walentynki, ale jakoś go specjalnie nie świętuję
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  29. O ja cię! Ale czadowa micha w panterkę.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajna psina! Jest bardzo fotogeniczna :-D
    P.s. też będziemy obserwować ;-)
    Pozdrawiamy, Sandra i Jolly

    OdpowiedzUsuń
  31. A nam się ferie zaczynają :) Super prezenty Shira dostała ^^ Ostatnie zdjęcie jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Nam ferie się dopiero zaczęły, post świetny zakupy też ;) Więcej wspólnych zdjęć! :D Skąd jesteście? ;) Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardo fajne zakupy.
    Może wpadniecie na bloga mojej młodszej kuzynki? Istnieje od wczoraj, a ona jest nawą blogerką, więc może zmotywujecie ją chociaż jednym wejściem? Ja i Martyna (moja kuzynka) będziemy bardzo wdzięczne. Z góry wielkie dzięki.
    http://majkimojezycie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne rzeczy, w naszym zoologu wieje pustkami, więc wszystko zamawiam w internecie :). Piano na walentynki dostał mnóstwo smaczków prze sesji :). Kolory obroży super :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Super zakupy. Początki są trudne, ale uda wam się ^^ Chętnie przeczytam post o tych sztuczkach ;) Śliczne zdjecia :P

    Obserwujemy i zapraszamy do nas!
    oczamipsa365.blogspot.com

    Pozdrawiam P&N

    OdpowiedzUsuń
  36. Ty mordeńko, naprawdę super nagłówek, czcionka i wgl, konkurs super mordeczkowy ale twoja mordeczka nie może wziąć w nim udziału :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty