30 faktów o Shirze

Na początku wrócmy to tamtego postu, a więc dziękuję, za 45 komentrzy! To rekord na moim blogu, oraz 300 wyświetleń, WOW! Jesteście wspaniali to na prawdę wielka motywacjaA dzisiejszy post, będzie o faktach szirowatych. Pomysłem na ten post zaczerpnęłam od właścicielki Astry.


1. Shira uwielbia pływać, ale nie przepada za myciem się
2. Bardzo lubi koty!
3. Uwielbia każde zabawki nie ma tu wyjątku
4. Shira kocha śnieg
5. Lubi małe psy, a jak są wieksze od niej to już coś jej nie pasuje


6. Shira uwielbia robić valuty i skakanie po murach
7. Nie to znaczy nie! Jeżeli czegoś nie chce to po porostu tego nie zrobi.
8. Morda! Jak Shira pije to zawsze podłoga jest tak mokra.
9. Mmm to jest szarpaczek? A można go zjeść? Każda licha zabawka po 3 godzinach nie ma po niej śladu.
10. Aha czyli to tak, spoko! Shira bardzo szybko się uczy.



11. Jak gdzieś jesteśmy i Shira ma straszny zaciesz to dostaje głupawki
12. Shira ma już pół roku
13. Zawsze jak idZiemy to tylną nogą chce się podrapać ale nie chce się zatrzymać
14. Jak powiem wyższym tonem Shira ta os razu bierze uszy do tyłu
15. Uwielbia wąchać w koszu



16. Uwielbia łazić po krzakach w lesie
17. Boi się ludzi którzy biegną
18. Nie boi się burzy, i ogólnie nie raguje na wszelkie huki
19. Jak czasmi chcę ją złapać to ucieka, to w tedy dla mnie to znak że chce się bawić
20. Lubi chomiki, i nigdy by ich nie zjadła



21. Boi się odkurzacza
22. Jak jakiś menel koło mnie przejdzie Shira by najchętniej go zaatakowała
23. Nie lubi obcych ludzi, ale lubi obce dzieci
24. Poluje na ptaki
25. Zawsze jak ogłądam pierwszą miłość to Shira do mnie przychodzi i ogląda razem ze mną.


26. Nie umie szczekać na komendę
27. Kocha się opalać
28. Latem zawsze lubi przeskakiwać przez szlauf
29. Lubi się tarzać w trawie i w liściach jak jest jesień
30. Czasami jak siedzę to Shira stanie na środku pokoju i zaczyna puszczać mi oczko

Na ten post to wszystko, mam nadzieję ze wam się spodobał, i jeżeli podobają wam się takie posty to piszcie. Oraz przyszły mi nagrody z konkursów, chcecie taki post i recenzje? Jeżeli chcecie to piszcie. I przepraszam że żadnego postu nie było aż 2 tygodnie ale jak mówiłam wyjechałam do babci bez Shiry a więc nie było o czym pisać. Do następnego postu, i piszcie jaki kolejny byście chcieli! Pozdrawiamy Laura&Shira

Komentarze

  1. Świetne fakty! Shira ma niektóre cechy bardzo dziwne :P
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fakty! A myślałam, że Shira ma troszkę więcej niż pół roku... Moja Daisy też tak ma, tylko że wskoczy na kanapę, siedzi i puszcza mi oczko :D. Bardzo chętnie przeczytam post o nagrodach i recenzję.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fakty
    bardzo fajny taki luzniejszy post.
    Śliczne zdjęcia!
    Shira na serio poluje na ptaki? xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Super fakty!
    swiatoczamibeethovena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Super te fakty!
    :)

    Pozdrawiamy!
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah ta glupiutka Shira! :D o je! Polowanie na ptaki! :D ha ha. Super fakty! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super fakty! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. hahaha super te fakty o niej :D Mój pies też jak pije też zawsze jest mokra podłoga i trzeba wycierać xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie fakty! Sisi też lubi kociaki xD
    Ale ty robisz śliczne zdjęcia! *-*

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej, dziękuję! :) ty tez robisz śliczne zdjęcia! :)

      Usuń
  10. Super fakty :) Mój pies też jak pije to wody jest pełno wszędzie.

    Pozdrawiamy!
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fakty ;) U mnie psy lubię się tarzać, ale w śniegu, uwielbiają go!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super fakty! Moje psiaki też lubią śnieg ^^

    Obserwujemy i zapraszamy do nas:
    oczamipsa365.blogspot.com

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny post :D Aż 30 ? :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Super post :) Shira ma tylko pół roku? Myślałam że trochę więcej. Ładne zdjęcia ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To rzeczywiście pol roku. Pol roku to 6 miesięcy. Ma półtora roku prędzej.

      Usuń
  15. Świetne fakty ! ;D
    Może i ja coś napisze faktów o mojej suczce :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hahah najlepsze, że Shira lubi się opalać :D
    świetny pies ;)
    obserwuję ♥
    http://michalinastaniec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne fakty! ;)
    Robisz piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super post :) Takie fakty się przydały. Było tak kreatywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny opis Shiry :D Jak ja się cieszę, że mój pies raczej nie niszczy zabawek :P

    OdpowiedzUsuń
  20. valuty :'D
    No nic, literówka, zdarza się.... ;)
    Świetny post, miło się go czytało. :)
    W jakim programie zrobiłaś obecny nagłówek?
    Byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedź.

    Zapraszam do mnie: myflyingcavalier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahaa, niektóre fakty mnie rozwaliły :D

    OdpowiedzUsuń
  22. U nas polowanie na ptaki to norma. Pomijając fakt, że spaniel z natury jest psem myśliwskim ( Płochaczem) :p.
    Pozdrawiamy
    K&G

    http://gajasportowyspaniel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  23. Każdy na pewno dowiedział się troszkę więcej o Shirze poprzez te fakty. :)

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy!

    OdpowiedzUsuń
  24. Fiona też uwielbia każdą napotkaną zabawke :D. Fajne fakty

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post! Tyle faktów!
    Śliczne zdjęcia! ♡
    Tyle się dowiedziałam o Shirce ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Shira lubi koty, Super :)) Bardzo fajny post :D

    Pozdrawiamy W&P
    beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hahha ostatnia ciekawostka mnie rozwaliłaa :D
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne fakty, kiedyś chciałam napisać podobny post ale jakoś wyleciało mi to z głowy :).

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo fajny post ^^ Może też taki napiszę (oczywiście jeżeli nie masz nic przeciwko) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ oczywiście ze nie mam nic przeciwko! :) chętnie dowiem się o Norise różnych faktów ;)

      Usuń
    2. A tak poza tym to napisałam do ciebie meila w sprawie tego co mi napisałaś na blogu ;)

      Usuń
  30. Ona taka młodziutka jest?:) ja byłam pewna, ze to dorosła baba! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. 1-4- cały Piano! :D świetne fakty :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajny post, chętnie zobaczę Shirę robiącą vaulty :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne fotki! Fakty są ciekawe, naprawdę świetny pomysł na post! Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Abi też zawsze robić powódź w moim pokoju kiedy piję wodę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. Ostatni mnie trochę rozśmieszył ;D, a 8 i 9 to mój pies robi tak samo! :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Z mojej psiny śmieję się, że ma dziurawe policzki, bo tak więcej wody wylewa niż wypija :P A kotów z kolei nie znosi ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje oba psy boja sie odkurzacza :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty