Przyszła zima biała, śniegu nasypała....


Dzisiaj niedziela, jutro do szkoły. Pewnie wy już macie ferie, ja niestety dopiero 2 lutego. Wczoraj wieczorem, poszłam do kuchni, patrzę w okno, a tam śnieg sypie. Byłam przekonana, ze jutro już ego śniegu nie będzie. Wstałam dzisiaj rano, słońce dawało mi po oczach, i sobie myślę Oho już nici, z sesji. Ale tak, nie było. Patrzę przez, okno a tam śniegu po kolana! :). Wyszłam z Shirą na 10 minut, i poszłam do kościoła. Po kościele, wyszłam na sesyjkę. Dzisiaj będą zdjęcia, z sesji i kilka nowości. Oraz dzisiaj, postaram się zrobić, w końcu dłuższy post.

Więc od ostatniego posta, nie działo się za wiele. Nauczyłam Shiry nowej sztuczki : Siad, Stand, obrót :). I wychodzi jej na prawdę dobrze. Kupiłam Shiry nową obrożę i smycz, z firmy Cazo.
Jak przyjdą mi rzeczy z konkursów, to postaram napisać się post. O naszych zdobyczach ;D


Teraz ta wiosna, będzie bardzo zapracowana. Nie wiem kiedy coś napiszę wiosną. Planuję kupić tor agility, znaczy się, brakuje mi tylko 75zł. Poproszę mamę żeby mi dołożyła. Jak by coś to kupuję w zooplus. Na razie tylko, poczekam bo też mogę wygrac w konkursie. W planach do kupienia, mam też obiektyw 50mm 1.8. Nie opłaca mi się na chwilę obecną kupować, lepszej lustrzanki - wystarczy obiektyw za 400 zł.
No i się przeprowadzam wiosną, a wieć wydatki na dom, będą potrzebne, na razie nie oszczędzam bo do wiosny jeszcze z miesiąc, lub nawet więcej. A wy jakie polecacie obiektywy do Canon EOS 350d?

Czekamy jak na razie na ferie, w tedy postaram się pisać często i długo. Na ferie wyjeżdżam tylko, do babci z Shirą, a więc w sumie OK. Lepsze to niż siedzenie w domu. ;). Chciałam bardzo śnieg, i jest a teraz już mam plany, co zrobię jak się roztopi śnieg... xd. Oraz proszę, nie wierzyć mi jak piszę, że post pojawi się w tedy i w tedy, nigdy nie dotrzymuję obietnicy xdd.



Na dzisiejszy post to wszystko. We ferie będzie więcej do napisania. I mam pytanie, widzicie poprawę w zdjęciach? Ja widzę, bo powoli rozgryzam swój sprzęt. Do następnego! Pozdrawiamy Laura&Shira

Komentarze

  1. Zdjęcia są śliczne ♥ U nas też śniegu mnóstwo, że Daisy ledwo w nim widać, bo napadało ze 20-30cm. Wy macie do ferii już ostatni tydzień, a my jeszcze aż trzy :(. Ale mam nadzieję że szybko zleci. Fajnie, że kupujesz tor agility, ale ja wolę sama zbudować, bo przeszkody są takiej samej jakości a za jedną stacjonatę wychodzi ok. 4 zł :).

    Pozdrawiamy
    Evily & Daisy

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są świetne! :)
    u nas śnieg tez jest ale mało :/. Jest to bardziej błoto niż śnieg.
    Ja mam ferie za dwa tygodnie :/.

    Pozdrawiam
    Marysia & Suzi

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ta obroża. Ja mam taką samą tylko czerwoną :). Zdjęcia są świetne ja niestety na obiektywach się nie znam :P. Ale z tego co wiem to 50mm 1.8 jest bardzo dobrym obiektywem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas też śniegu nasypało. Dzisiaj całą noc padało :D
    Fajna obróżka, my tez musimy taką kupić.
    Super zdjęcia!
    Pozdrawiamy! :)
    http://codziennebeagle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. O,a my nadal czekamy na śnieg...ładne zdjęcia,a Shira jak pasuje do białego puchu :).
    Nie wiem co jest z Twoim bloggerem,najpierw nie wyświetlały mi się żadne posty a teraz pokazały się wszystkie naraz na głównym panelu :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama nie wiem co jest z moim bloggerem bo mi się w ogóle moje posty nie wyświetlają xd

      Usuń
  6. Twoje posty mi się juz wyświetlają :D
    Śliczne zdjęcia! Ja widzę znaczną poprawę w zdjęciach. Śliczna obrozka! :3

    OdpowiedzUsuń
  7. U nas także spadło dosyć dużo śniegu. Cieszę się, bo Shanti ma z niego radochę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A u mnie w Szkocji deszcz, deszcz i jeszcze raz deszcz. Dziewczyny tęsknię za wami! ♥ pewnie jak bym była w Polsce poszły byśmy na strumyk xddd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszły byśmy! ♥
      Tez za tobą tęsknię! ♥♥
      No wiesz Szkocja to ,,mokry" kraj :)

      Usuń
    2. Co się stało z psem (do Oli)? Mam nadzieję, że nie oddałaś go do schroniska...

      Usuń
    3. Całe szczęście nie dała go do schroniska. Sara znalazła nowego właściciela :)

      Usuń
  9. Ej i twoje wszystkie posty mi się wyświetliły xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chce śnieg ×.×
    U nas tylko pada i pada, nawet na spacer się nie chce wychodzić. My też zaczynamy frrie dopiero za tydzień i mam nadzieję, że do tego czasu coś się dla nas znajdzie.
    My mamy obroże i szelki z firmy CAZO od świąt i bardzo dobrze się spisują.
    A elemnenty do toru nie lepiej jest ci zrobiç samej? Na pewno wyjdzie taniej, a zawsze możesz poporsić o pomoc rodzicòw :).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  11. U NAS TEŻ ŚNIEG ♥
    fajna obróżka :D

    OdpowiedzUsuń
  12. U nas też śnieg :) A Szira pięknie się prezentuje w wszechobecnej bieli :) Również myślałam o jakimś torku, ale pewnie zrobię go sama, żeby taniej wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. My mamy snieg i ferie także. :D
    Życzę powodzenia, by Wam sie udało zrobić tor.
    Mi też wyświetliły się wszystkie Twoje posty, nie wiem o co chodzi... :p

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia! Obyś spełniła swój plan z tym torem do agility i oczywiście obiektywem :).
    Zapraszam1

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas teraz pada śnieg, biało jest, oby tak zostało <3 Bardzo fajna, ta obróżka.
    Oby udało Ci się zarobić na tor! Czekam na zdjęcia, z nowego obiektywu ;*
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudne zdjęcia! Ale dużo śniegu! :)
    Zapraszam do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas też sypnęło, akurat w ostatni tydzień ferii. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ferie mam teraz, ale powiem szczerze, że za ciekawe nie są bo ciągle pochmurno i zimno, śniegu tyle co nic, wszędzie tylko ciapa i błoto - ani nie można nigdzie wyjść, ani żadnych lepszych zdjęć porobić. Ja też nigdy nie potrafię dotrzymać obietnicy co do pisania postów, dlatego postanowiłam, że będę pisała raz w tygodniu, tak mi będzie najłatwiej :)

    Ostatnie zdjęcie świetne ! :3

    OdpowiedzUsuń
  19. U nas też dziś spadł śnieg
    ładne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia ^^ naprawdę, robisz je coraz ładniejsze.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia :D Ale zazdroszczę śniegu :D U nas w ogóle nie ma :c

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ja Wam zazdroszczę śnieguuu :(

    Shira się zlewa z tłem,w tym śniegu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia! :) U nas też w końcu spadł śnieg i również mam ferie 02.02 :P Super, że będziecie miały swój torek agility.

    http://haau-haau.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. U mnie podobna ilość sniegu... no może trochę więcej :) Obroża i zdjęcia świetne. Co do toru agility również mam w planach zamówić właśnei ten "cały" z zooplusa, ale na razie budżet mi nie pozwala a do koszyka trafiły inne akcesoria :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak ty znajdujesz psa w tej bieli? ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne zdjęcia ! ;3 No oby wypalił wam ten torek do agility ;)
    Dobrze że piszesz mi na blogu że masz posta bo wgl nie pokazują mi się posty -,- drażni mnie to. Może napisz z tym problem do bloggera, może oni coś zaradzą :)
    Czekam na twoje ferie i posty ! Mi akurat się kończą ferie, będę miała co robić w szkole i czytała posty ;p
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  27. U nas jest wiosna! Słonko świeci! Ale piękny bulterier!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak! Wreszcie spadł śnieg :) Jak u nas czworonogi się ucieszyły.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. U nas zima na całego :D Pół metra śniegu, gigantyczne zaspy, mróz i wiatr... i nie zanosi się żeby zaczęła się wiosna ;(
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  30. U nas śnieg też pada w nocy, ale w dzień topnieje.
    Fajne zdjęcia, ale szkoda, że głowa obcięta i tracą urok ;)
    50 to fajne obiektywy, tylko, że pamiętaj, że to stałka i ciężej nią trochę robić zdjęcia.
    Ja też mam Canona z tej "rodziny" co ty tylko, że ja mam 550d i właśnie też zamierzam kupić 50 ;)
    Pozdrawiamy :)
    http://amoorherkules.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ,, pomoc i wskazówki" w dobraniu obiektywu. 50 m jest na prawdę godny polecenia ;)

      Usuń
    2. Bez obaw, ja za swoją nadążam nawet z 35mm :)

      Usuń
  31. Ładne zdjęcia szczególnie to ostatnie *.* My też mamy ferie 2 lutego. Ja sama planuję zbudować tor do agility, wiadomo nie będzie pełnowymiarowy i taki profesjonalny, ale nam w zupełności wystarczy.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  32. Jesteście z pomorza?
    Ja też mam ferie od 2 lutego i jestem z pomorza więc pytam. :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę ferii :)
    U mnie zima zawitała ostatnio, więc zimę w tym roku mamy zaliczoną.
    Co do obiektywu to 50 mm to fajny obiektyw, sama planuję taki posiadać :) Chociaż na razie bardziej zależy mi na jakimś tanim 70-300 mm :p Ale 50 to dobry wybór i na pewno będziesz zadowolona! Sama posiadam stary obiektyw helisoa, a ona ma 58 mm i widzę ogromną różnicę między zdjęciami z tego obiektywu, a ze zwykłego kita :)
    Życzę udanych ferii!

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. U nas śniegu nie ma (wybrzeże!), ale na pierwszą połowę ferii uciekliśmy na Mazury i jest idealnie, zimowo, bardzo przyjemnie. Taką pogodę właśnie chcieliśmy :)
    Fotogenicznego masz psiaka. Zawsze miałam słabość do bulterierów i na każdej wystawie psów to przy nich spędzamy najwięcej czasu :)
    Pozdrawiam i obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  35. Shira jest śliczna *-* Kocham tą rasę psa ;)
    zapraszam do nas!
    mezyciepsie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Piano kocha śnieg, Tofik nienawidzi. Spadło ostatnio go trochę, ale teraz znów plus 10 stopni więc długo nie pożyje :P Nadal na ferie czekamy
    pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty