LBA!


Pierwsza nominacja od Evily i Daisy : 


1. Czy pies to twoje ulubione zwierze?

2. Jaki kolor ma posłanie twojego psa?

3. Czy lubisz robić zakupy dla swojego czworonoga?

4. Jaki jest najlepszy model szelek według ciebie?

5. Czy chciałabyś mieć drugiego/kolejnego psa?

6. Kiedy byłaś najbardziej dumna ze swojego psa?

7. Jakiego koloru najbardziej nie lubisz?

8. Mieszkasz w mieście czy w małym mieszkanku/na wsi?

9. Czy robisz zdjęcia lustrzanką?

10. Jakie metody szkolenia psów preferujesz?

11. Czy uprawiasz ze swoim psem jakiś sport?

~~~~~~~~

1. Tak jak najbardziej, ale uwielbiam też jeszcze konie. Ale jednak pies na pierwszym miejscu :)

2. Shira ma legowisko brązowe w białe łapki czy coś.

3. Oczywiście dlatego znajomi nazywają mnie psioholiczka :D bo jak widzę jakąś obrożę czy szelki.. Jak jej nie kupić?!?!?!

4. Chyba będą tp juliusy chociaż znam wiele fajnych szelek które są bardzo wytrzymałe a wiele osób nawet ich nie słyszało lub jakieś mniej znane firmy.

5. Nie, na razie mi wystarczy jeden zajmę się Shirą wychowam ją a potem będę myśleć o kolejnym psie na razie nie jest mi potrzebny drugi pies, jak niedawno dostałam małą...

6. Jak wpadłam do strumyka i dzięki Shirze.. A nie ważne można powiedzieć że ten dzielniak mnie uratował. Jest dużo takich przygód o których tu nawet nie wspomniałam, i muszę to kiedyś zrobić :)

7. Ja tam lubię wszytskie. :)

8. Niedawno mieszkałam na wsi w domu z ogrodem. Ale teraz mieszkam w mieście w dużym bloku, nie żałuję że się przeprowadziłam. A mojego domu bym nie zamieniła na żaden inny :)

9. Tak - Canon EOS 350D

10. Zależy do czego, jak powtarzamy sztuczki to tylko smakołyki. Jak uczymy się nowej sztuczki samkołyki i kliker. A jak coś zupełnie innego to zabawka jest nagrodą :D

11. Tak - agility mam już prawie cały tor, teraz będziemy na annówce w klasie A0. Frisbee na razie amatorsko od marca planujemy się zapisać na grupowe zajęcia. I takie inne sporty jak bieganie, rolki, rower czy tego typu sporty :)

2 nominacja od Natalii i Szasty :

1. Dlaczego wybrałaś takie imię dla swojego pupila?

2. Jaka książka najbardziej Cię wzruszyła?

3. Leworęczna czy praworęczna?

4. Lubisz poznawać nowych ludzi przez internet?

5. Jaki lęk posiada twój pies? A jaki ty?

6. Od kiedy interesujesz się kynologią?

7. Co sądzisz o wegetarianizmie?

8. Zostałabyś albo chcesz zostać wegetariantką?

9. Co planujesz robić po skończeniu nauki?

10. Gdzie marzysz zamieszkać?

11. Chciałabyś zmienić coś w swojej przeszłości?

~~~~~~~~~~

1. Ponieważ Shira to imię Egipskie a często jeżdżę do Egiptu i lubię ten kraj. A po za tym Shira to imię magiczne i śliczne jak taka terrierowa bogini :)

2. Szczerze? To nie mam takiej. Ale takie wzruszające do będą ksiązki Nicolasa Sparksa (chyba tak się pisze, nie wiem bo nie mam książki pod ręką :P)

3. Praworęczna

4. Bardzo! Z wieloma piszę z niektórymi się spotkałam. A jeszcze z innymi mam zamiar! :)

5. Mój pies boi się panicznie odkurzacza. A ja w sumie niczego.

6. Od 4 lat.

7. Nic nie sądzę

8. Nie.

9. Jeszcze nie wiem.

10. Mi to obojętnie ważne żeby był pies. <3

11. Bardzo wiele.

3 nominacja od My Heart Chakra :

1. Kawa czy herbata?

2. Ciche ,,guilty pleasure''?

3. Jak wygląda twój wymarzony weekend?

4. Dlaczego twój pies ma akurat tak na imię?

5. Najlepsza decyzja w wychowaniu psa?

6. Najgorsza rzecz którą bezmyślnie nauczyłaś psa?

7. Na co nigdy nie pozwoliłaś psu?

8. Popisowa komenda/sztuczka która zawsze będzie zrobiona na stopro?

9. Rasa której nigdy nie chciałabyś mieć?

10. Co zawsze zabierasz na trening?

11. Najbardziej irytujące zavhowanie u psiarzy?

~~~~~~~~

1. Herbata :D

2. :))))

3. Ojojo wstałabym o 12 i pojechałabym na termy na cały weekend :DDD

4. Bo to imię Egipskie - pisałam na górze :)

5. Sama nie wiem...

6. kładłam smakołyki na blacie i Shira miała je sięgnąć, a teraz jak coś leży blisko jej noska, to od razu po to skacze.. I taka o to sztuczka -.-

7. Na to aby jadła coś z ziemi i na kilka innych rzeczy.

8. Wskakiwanie na plecy.

9. Puli :D

10. Zależy na jaki, jak idę potrenować sztuczki to smakołyki, linkę, i picie (w ciepłe dni) Jak na frisbee wiadomo dyski smakołyki picie. Napiszę zresztą o tym jak wygląda nasz niezbędnik treningowy ale dopiero w marcu ;)

11. Za to że niektórzy jak nie mają psa a inni mają BC to się nim chwalą. Jak ktoś nie odpowie na zadane pytanie o psach ta osoba od razu mówi że się nie zna. Jest wiele przypadków...

4 Nominacja od Wiktorii i Miry : 

1. Jaki kolor opisuje twój aktualny nastrój i dlaczego?

2. Gdybyś był/a psem co byłoby pierwszą wykonaną przez ciebie czynnością?

3. Co sprawia że jesteś szczęśliwy/a?

4. Wolisz SciFi czy romanse?

5. Jaki typ ludzi preferujesz, a jaki Cię irytuje?

6. Jaki prezent by najbardziej Cię ucieszył?

7. Którego jedzenia nie lubisz najbardziej?

8. Jakie słowo opisuje twój charakter?

9. Jaka jest twoja wymarzona praca?

10. Jak reagujesz, kiedy ktoś stawia Cię w niezręcznej sytuacji?

11. Jakie jest twoje największe marzenie i jak dążysz do spełnienia?

~~~~~~~~

1. Ciężkie pytanie. Nawet sama nie wiem.

2. Bym popisywała się sztuczkami, i byłabym grzecznym psem :P

3. Shira <3333 zdjęcia, psie zakupy, blog i wiele wiele innych :)

4. SciFi!!!!

5. Preferuję ciche osoby które nie wyróżniają się z tłumu i są sobą. Irytują mnie donosiciele, fałszywi ludzie, i tacy którzy wszystkim pomiatają i się żądzą.

6. Nowa lustrzanka

7. Omleta. Bleee..

8. Nigdy o tym nie myślałam.

9. Prawnik/adwokat

10. Zmieniam temat.

11. Dążę do wszystkiego czego tylko chcę. Jak już coś zacznę robić to muszę dojść do wyznaczonego celu.

5 Nominacja od Z pamiętnika schroniskowego zwierzaka :

1. Od kiedy prowadzisz bloga i skąd pomysł na założenie go?

2. Jakie jest twoje hobby?

3. Jakiego typu ludzi nie lubisz najbardziej?

4. Jakie jest twoje motto życiowe?

5. Twój sposób na poprawę humoru?

6. Jaka jest twoja wymarzona praca?

7. Jakie jest twoje wymarzone miejsce? Gdzie chciałabyś pojechać/polecieć?

8. Czy rok 2014 był udany? Jakie masz postanowienia na następny?

9. Jaka książka którą przeczytałaś w najbliższym czasie zrobiła na tobie ogromne wrażenie?

10. Jakie jest twoje ulubione danie?

11. Kiedy masz urodziny?

~~~~~~~~

1. Od lipca, i tak jakoś z głowy uznałam że życie mojego psa jest ciekawe.

2. Kynologia, fotografia

3. Pisałam na górze

4. Pisałam na górze

5. Słodycze, spacer z psem, robienie zdjęcia, uczenie się, napisane posta na bloga.

6. Prawnik/adwokat

7. W sumie to sama nie wiem, ale chyba na majorkę :D

8. Nie nie był rokiem udanym. Będzie o tym post.

9. Żadna xD

10. Pieczone ziemniaki, kurczak i surówka.

11. 18 czerwiec.

6 Nominacja od Hani i Fiony : 

1. Jaka jest twoja ulubiona książka?

2. Jak ma na imię twój pies i ile ma llat?

3. Kiedy obchodzisz urodziny?

4. Lubisz malować paznokcie?

5. Jakie są według ciebie najlepsze smakołyki dla psa?

6. Umiesz pływać?

7. Jaki sport uprawiasz?

8. Jakie masz marzenie?

9. Czy twój pies lubi pływać?

10. Jaka była najzabawniejsza przygoda, która spotkała cię na spacerze?

11. Czy podoba Ci się mój blog?

~~~~~~~~

1. Przygody Archeego.

2. Shira rok.

3. 18 czerwiec

4. Tak uwielbiam. A najbardziej robić wzorki ^^

5. Nwm.

6. Tak, mam kartę pływacką.

7. Siatkówka, pływactwo, i sporty z psem

8. Pisałam na górze

9. Uwielbia!

10. Pisałam na górze o strumyku.

11. Bardzo, a najbardziej Fiona :)

7 Nominacja od Mari i Harego : 

1. Dlaczego akurat piszesz bloga o swoim psie?

2. Kto jest twoim największym autorytetem?

3. Które rasy psów najbardziej lubisz?

4. Jakie są najładniejsze iimiona dla psów według ciebie?

5. Jaka jest ulubiona zabawka twojego psa?

6. Jaki jest/był twój ulubiony przedmiot w szkole?

7. Co lubisz robić w wolnym czasie?

8. Jakie są twoje ulubione buty?

9. Jakie jest twoje ulubione miejsce zamieszkania?

10. Jakie jest twoje ulubione spacerowe miejsce?

11. Co najbardziej łączy ciebie z twoim psem?

~~~~~~~~

1. Pisałam na górze - mój pies jest ciekawy

2. Rodzice.

3. Psy pasterskie w tym border collie. I wszelkie TTB w tym bulterier

4. Shira, Queen, Daisy, Lacky

5. Czarny kong bałwanek.

6. Polski

7. Siedzieć przed komputerem, wyjść gdzieś z przyjaciółmi, iść z psem na spacer.

8. Nie mam ale chyba czarne i czerwone glany. Lubię też conversy i zwykłe trampki.

9. Nie wiem.

10. Lasy, parki itd.

11. Jesteśmy tak samo głupie, i w ogóle takie same :D

Nasze pytanka : 

1. Jaki masz kolor włosów?

2. Czy czy chciałabyś mieć innego psa?

3. Czy myślisz że rok 2015 będzie udany?

4. Kiedy się urodziłeś?

5. Masz rodzeństwo?

6. Co sądzisz o moim blogu?

7. Jaką masz pościel?

8. Masz jakiś inny blog?

9. Jaka jest twoja ulubiona rasa kota?

10. Czy twój pies lubi sylwestra? Jak je przeżył?

11. Co sądzisz o swoim charakterze?

Nominuję :

1. Świat Roxi

2. Lacky

3. Pamiętnik czterech łap - Mirę

4. Z pamiętnika schroniskowego zwierzaka

5. Ja i moja spanielka - Fiona

6. Olę i Emeta

7. Z rudzielcem przez życie - Noris

8. Border Oli

9. kynolub-bezkonwencji.blogspot.com

10. Świat oczami Knapika - Knapik

11.life-of-crazy-dog.blogspot.com

Komentarze

  1. Super odpowiedzi! Dziękuję za nominację! Odpowiem raczej dziś, ale później! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wzięłabym udział, jednak już Cię nominowałam, a nie można nominować osoby, która Cię nominowała. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A wiesz? Połowa osób zignorowało zasady inni dodali po 14 osób xD ale jak nie chcesz to nie zmuszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na serio? Tyle osób cie nominowalo? ;c zazdroszczę w dobrej myśli ;).
    Tez bym tak chciała bo mnie nikt nie nominowal ; (

    OdpowiedzUsuń
  5. To podaj nazwę blogu to Cię nominuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna ta zabawa :) ale ja raczej udziału nie wezmę ;).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super odpowiedzi. :) i pytania tez a najbardziej to jedno twoje : jaką masz pościel xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A i nie mówię tego złośliwe ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pytania! I świetna zabawa! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam, ale coś mi się zepsuło i cały czas wyskakiwał mi błąd, gdy chciałam wejść na twoją stronę, ale na szczęście już wszystko gra.
    Dziękuję, że odpowiedziałaś na moje pytanie, widzę że dostałaś naprawdę dużo nominacji, gratulacje!
    Dziękuję, za nominacje, postaram się odpowiedź jak najszybciej, ale chcę uzbierać dodoatkowo kilka, bo wolę nie robić 10 części LBA :).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. No moim zdaniem to tez bez sensu robić taki post po 10 razy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile osób Cię nominowało! :) A i przepraszamy za naszą nieobecność. Wszystkie posty czytałam tylko nie miałam czasu komentować :)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie, że odpowiedziałaś na moje pytania :). Gratuluję tylu nominacji!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuje bardzo za nominację, niedługo odpowiem na wszystkie pytania na blogu. Gratuluję Ci tego, że zostałaś nominowana aż tyle razy! Pozdrawiam: http://zpamietnikaschroniskowegozwierzaka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki fajny wygląd bloga! ^^ i Lał ile osób cie nominowalo! :D a zresztą się nie dziwię :P

    OdpowiedzUsuń
  16. PS wejdziesz dzisiaj na fb? I o której?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękujemy za nominację. ;)
    Zdrówka S&S
    http://kynolub-bezkonwencji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że też miałaś tyle tych nominacji...:D
    Dzięki za nominację, dorzuciłaś mi kolejną ale i tak muszę napisać drugi taki post więc w sumie chętnie odpowiem :P.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne odpowiedzi :D Dziękuję za nominację, już na pytania od ciebie odpowiedziałam :3
    POzdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajne odpowiedzi, na wiele pytań odpowiedziałaś tak jak ja bym to zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne masz odpowiedzi :) Ale Cię dożo osób nominowalo :d Sory że nie wchodziłam na twojego bloga, ale mi w ogóle nie przychodziły powiadomienia na bloggera ;/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty