Bullet


ostnio dopadły mnie anonimy że Shira to kundel, pies bez rodowodu. ŚMIESZNE. Hodowca Shiry to zobaczył podał nazwę hodowli i dał mi zdjęcia abym napisała ten post dla szanownych niedowiarków. Poznajecie kto, jest na górze? Szanowna Pani Shira we własnej osobie i na żywo! I z braciszkiem na górze ;-). Dowód? Na razie pewnie żaden.
Hodowla DOMOWA HODOWLA nazywa się BULLET oto ta nazwa Shira jest z Cannel Clubu przecież nie tylko istnieje ZKwP no bardzo was proszę nie oszukujmy się.. Anonimy pewnie jakieś dzieci wciskają kity że pseudo no ale Helloł! Mamy 21 wiek... I chyba hodowca zna się lepiej niż jakieś dzieci które nawet anonima nie odznaczają. Niby taka odważna bo ja wiem kto to pisał albo szanowna pani Karolina, lub jeszcze lepsze ziółko czyli Natalia S.


Na górze są rodzice na pierwszym zdjęciu jest matka, a na drugim ojczulek. Wybrałam takie ponieważ z sylwetką, suczki było zamazane. Na temat rodziców, nie będę nic więcej mówić po mimo tego że to NIE KUNDLE I MAJĄ RODOWÓD!

A sama, z Shirą planujemy szczeniaki byłyśmy na już 1 wystawie w lutym są ferie jedziemy na annówkę a 19 sierpnia na seminarium z Patrycją Kowalczyk. Jeżeli zrobie zdjęcie, rodowodu to wkleję zdjęcie do tego postu. I teraz szanowni Anonimkowie nie hejtujcie i co nadal będziecie pisać że kundle? Macie bodajże 13 lat a zachwoujecie się jak nie wiadomo kto. Jakieś damessy jak moja nauczycielka, tylko OH I AH! NO proszę was! ile wy macie lat?! Bo na pewno nie 5 czy 6 więc trochę powagi i nawet boicie się odznaczyć anonima... Ehh... No cóż, ale dlaczego akurat przezwisko KUNDLE padło na mojego psa? A nie na innego też piszą że rodo i wszystko też może niektórym nie wierzę ale nie mówię tego bo do życia mi to nie jest potrzebne.

POZDRAWIAM LAURA&SHIRA

PS kolejny post będzie bodajże za 2 dni jak przyjdą mi nagrody z konkursu.
PPS Chcecie post o obrożach, szelkach i smyczach Shiry?
PPPS Kiedy macie ferie? Ja 2 lutego jeżeli będziecie jeszcze w tedy mieć ferie i mieszkacie na terenie Łodzi piszcie! Czy jesteście chętni na wspólny spacerek~~!
I wyglad by MARTA Z BLOGA LACKY

Komentarze

  1. Dobrze, że to wytłumaczyłaś.:) Obojętnie jaki psiak, kocha, tak samo. Też na początku miałam brać psiaka z hodowli, ale dałam dom ostatniemu psu z miotu.:D Cieszę się, że wygląd się podoba! :D Zaawsze do usług.:>

    OdpowiedzUsuń
  2. To po protu zazdrość, chcą mieć takiego psa, lecz nie mogą? łatwe rozwiązanie, najlepiej powiedzieć, że to ściema z tym rodowodem itp.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyłam już studia i niedługo planuję założyć hodowlę psów. Co ty wygadujesz? Co prawda nie wiem o co ci chodzi tymi komentarzami innymi, jestem kolejny raz na blogu i czytam posty ale teraz nie mogłam się powstrzymać i musiałam to napisać... Nauczycielka? Blabla? Właśnie pokazujesz swój poziom inteektualny...Takie zdjecia jak szczeniory piją może każdy dodać... Dowodem byłoby zdjęcie rodowodu i więcej informacji o rodzicach oraz podać stronę internetową... Dwa szczeniaki pijące mleko.. Tak może zrobić każda PSEUDOhodowla. Tak, nie zaakceptuj tego komentarza, pewnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłam dać tą satysfakcję :D.
    Wika na fb wlaz! :***

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy przynajmniej jak byś się ujawniła byśmy inaczej gadaly.
    Nie musisz wierzyć za miesiąc będę mieć nowy laptop zrobię zdjęcie certyfikatu i rodo i wszystkiego. Nie musisz mi wieżyc ale nie spamuj więcej...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kundelek czy nie i tak kochane.
    Mnie szczególnie nie interesuje czy o tej pies ma rodowodów. Jak ma to dobrze a jak nie to drugie dobrze ;p
    Ale wiele jest właśnie ludzi gdzie oo nie ma rodowodu to już to jest jakiś problem. No ale trzeba żyć z takimi ludźmi, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przejmuj się tym :)
    Dać im tą satysfakcje i tyle xd
    Właz na fb! Ostatnio coś cię nie ma ;-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Dasz link do strony hodowli, bo Szira jest piękna. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nareszcie ten post! :)
    Śliczne Zdjęcia Boże jaka ona slodka! ♥
    Czekam aż w końcu napiszesz recenzje ;-;
    Bay Bay! ♥ widzę cie dzisiaj na GG ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jutro dam bo jutro idę po obroże xd
    i zależy czy jutro przyjdzie paczka z wygranego konkursu.
    I modlę się aby jutro przyszło moje wymarzone dla shiry legowisko. :D
    Nwm czy dzisiaj wejdę ://

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaki słodki maluch :')
    Nie przejmuj się takimi ludźmi, nie są warci uwagi :P

    Pozdrawiamy serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale maluśka *-* Jeju, ale słodziak z niej <33
    Fajnie by było gdybyś napisała ten post o obrożach i szelkach ^^
    Szkoda, że mam daleko do ciebie :c Z chęcią bym się umówiła na taki spacerek :)

    Pozdrawiamy!
    Sisi&Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja się zastanawiam czy jeśliby nie miała rodowodu to by była gorsza? Posiadać psa bez rodowodu to już wstyd czy jak? Poza tym kogo obchodzi skąd ktoś ma i w jaki sposób nabył psa. Wzięłaś go do siebie, dajesz mu dom i opiekę- proste. Moim zdaniem nikomu nic do reszty...

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem tez nikomu nic do tego specjalnie post napisałam dla świętego spokoju :). Wystarczy ze ma ze mną dobrze niż inne biedne psiaki które mieszkają na ulicy. Niestety ludzie częsta nie patrzą na sobą i interesują się innymi.

    Pozdrawiamy
    Laura&Shira

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluje odwagi wszystkim anononimą. Poza tym uwarzam, że akurat wygląd rasy jest dość istotny i zmieszanką ciężko osiągnąć iealną sylwetke taką ja ma Shira. Ludzie... czego oni nie wymyślą ;_; .

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uważam, że 100% czysta krew! Lubię bulteriery :) Są takie słodziutkie :) A twój akceptuje obcych? Zawsze mnie to interesowało :) I żeby te chore dzieci coś wiedziały, to rozumiem a tu kurde nie wiadomo jakie bachory i nie dość że się nie znają to teorie snują. Masz pięknego pieska! Obserwujemy i zapraszamy!

    http://futrzasciprzyjaciele.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  17. Nikt nie ma prawa hejtować bez względu na to czy pies ma rodowód czy nie. A że inne "kluby" oprócz ZKwP często mają lewe dokumenty to inna sprawa. Zamiast zdjęć lepiej zobaczyć w jakich warunkach psy żyją, to znacznie lepsze dowody niż cokolwiek innego. Mam nadzieję, że zarówno Shira jak i jej rodzice mieli tam odpowiednią opiekę :).

    Pozdrawiamy
    Evily&Daisy

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak przeczytałam ten post i pewien komentarz od anonima pod tym postem to myślałam, że wybuchnę śmiechem z powodu głupoty innych- nie dość, że piszesz o tym notkę, że przekonujesz, że piszesz o hodowli to oni i tak się siebie czepiają ... Nie przejmuj się ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty