Recenzja szelek od petbutik

Hey witajcie w kolejnym moim poście, mamy już grudzień, ale to szybko zleciało. Jest u was śnieg? Bo my czekamy, i doczekać się nie możemy. Ale do rzeczy, niedawno dostałyśmy za darmo szelki od sklepu petbutik są to super szelki a więc dzisiaj będzie recenzja. A i jeszcze na wstępie dodam że następny post będzie o pielęgnacji Shiry i okaże się za tydzień lub dwa :)

Plusy : 
+ szybka dostawa
+ ogólnie cała przesykła jest na duży plus.
+ ładne wzory i kolory
+ Łatwo się odpina i zakłada szelki.

Minusy
- brak minusów.



Wrażenie ogólne szelek : Moim zdaniem szleki są super, jest to sklep dla mniejszych piesków, ale mają większe rozmiary ale, rozmiarów większych jest o ciut mniej, ale wiem że większość czytają mnie mniejsze psiaki to zachęcam do odwiedzenia tego oto sklepu. Na początku myślałam że szleki będą za małe, i aż oczy mi wyszły, ale skapłam się że można poluźnić i zmniejszyć. A więc myślę że sklep petbutik spisał się rewelacyjnie! + dostałam zdjęcia psa, i smyczkę. :)

Szelki przy moim psie : Hmmmm.... Szelki przy moim psie sprawdzają się rewelacyjnie, jestem z nich bardzo zadowolona, a wydaje mi się że Shira też.



Co u nas? U nas jak na razie to po staremu, ćwiczymy trochę sztuczkowania, skoki i inne takie pierdoły. Ostatnio byłam z Shirą na pokazie talentów taka impreza u nas w mieście była i skorzystałam z okazji ;) dostałyśmy dyplom i smycz, a zajęłyśmy miejsce 2
i przepraszam że teraz coraz rzadziej piszę posty, ale nie mam czasu a nauki w cholerę!
ogólnie nie robiłam żadnych zdjęć o prócz zdjęć szelek :) i chciałabym jeszcze na koniec serdecznie podziękować za nasz pierwszy produkt do przetestowania.! Pozdrawiamy Laura i Shira.

Komentarze

  1. Jakie świetne szelki :) Pjona! U mnie też nie ma śniegu XD
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie ma śniegu ;-; super nagłówek *-* Fajne te szelki :) Gratuluję drugiego miejsca :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci znalezienia sponsora! Te szelki są piękne :). I sorki, że nie wchodziłam na bloga, ale nie dostaję powiadomień, a jakoś tak zapomniałam sprawdzić. Na skype też dawno nie wchodziłam, ale jak wejdę to możemy popisać :). I jeszcze wielkie gratulacje za drugie miejsce!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super szelki! Ja kiedyś w tym sklepie zamówiłam obroże ;) i tez go polecam!
    Kiedy zrobisz jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy - Konkurs okaże się dopiero jak będę miała 80-90 obserwatorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne szelki.... ja się właśnie zastanawiam czy nie kupić takich Kropce. ;) zapraszam do mnie :* jaimojezwierzaki117.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super recenzja ;) Szelki są bardzo ładne, jak i Shira :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne szelki ej jak ty się nazywasz na tym instagramie?
    Co do postu to post jest super! Zazdroszczę sponsora ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejciu *,*
    Jakie Piękne Szelki!
    I te Śnieżki! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Szelki bardzo mi się podobają, takie świąteczne *-* Gratuluję zajęcia drugiego miejsca!
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz świeynego psa, rasa zawsze mnie ciekawiła :)
    Co do tego sklepu, nie znałam, weszłąm i ba! chyba coś zamówię, obszycie szelek jest bardzo ciekawe.
    Obserwuję i zapraszma do mnie na nowy blog:
    saratheofficial.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocze szele! Takie świąteczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też chciałabym za darmo szelki :D Nigdy nie słyszałam o tym sklepie, ale może coś kiedyś zamówię :) Szelki są śliczne, mają taki świąteczny wzorek ;)
    Moja Tośka dostanie na Boże Narodzenie szelki z Juliusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeju! Śliczne szelki zazdroszczę! *..*
    Pozdrów psiaka! ^..^

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę szelek fajna recenzja może coś zamówię dla mojego psiaka? Raczej o akcesoria mi nie chodzi ale coś innego może się fajnego znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rzeczywiście są świetne :) Jak się z.nimi.skontaktowalas? :) Pięknie prezentują się na Si :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Martja zadzwoniłam powiedziałam pani ze mam bloga i takie inne i pani się zgodziła :)♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Laura, zadzwoniłaś? A musiałaś coś płacić czy coś?:) Wybierałaś sama? :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Laura, zadzwoniłaś? A musiałaś coś płacić czy coś?:) Wybierałaś sama? :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty