Te filmy

Przyznawać się!
Któż tej pięknej jesieni oglądał jakiś psi film? Ja to już ze setny raz! A to o bulterierze a to Marley i ja! Uwielbiam jesienią oglądać różne psie filmy na jesień! To taka kolejna jesienna moc :D
A wy jakie filmy oglądaliście? Może macie jakieś godne polecenia? A kto może był w kinach na ,,bella i Sebastian''? Ja byłam! Super film! Przede wszystkim bardzo wzruszającym.


A na dole najukochańsze stworzonko na całym świecie! Bullowata Shira! I bym bardzo ogromnie, chciałabym podziękować za 70 obserwatorów, i tyle wyświetleń. Oraz mam nadzieję że tym postem was nie zanudziłam! :P postaram się nie długo dodać jakieś nowsze zdjęcia. Jutro na 1000% pójdę na długi spacerek. Pozdrawiam Shira i Laura.

Komentarze

  1. Kiedy leciał marley i ja? :O

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny nagłówek *.* Co do filmów to na razie żadnego psiego nie oglądałam. Miałam oglądać "Czas wojny" to był świetny film o koniu ale przegapiłam. Co do innych filmów to mogę polecić film o psach "Tam gdzie rośnie czerwona paproć". Cudowny film nie mogłam przestać na nim płakać.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja oglądałam mój przyjaciel hahiko ♥ super film bardzo wzruszający. I oglądałam tez o takim kocie ale nie pamiętam tytułu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja oglądałam tylko ,,Beethoven", ,,101 dalmatyńczyków", bo do innych dostępu nie mam.
    Masz cudowny nagłówek, ktoś Ci go robił, czy ty sama?

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja byłam na Bella i Sebastian, super film! Bardzo godny polecenia.
    I co to za jesień bez 101 dalmatyńczyków! :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Anoniwmowy - Marley i ja Laura oglądała na płycie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie oglądałam :( żadnego psiego filmu. SKANDAL XDDD ale jutro idziemy do kina ;DDDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka shira jest śliczna nigdy nie widziałam piękniejszego bulteriera! ♥♥♥. A co do filmów to oglądałam film na YouTube o bulterierze super film godny polecenia i się popłakałam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek jest cudowny ♥.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  10. O Bella i Sebastian według nas to film godny polecenia, ale skoro już oglądałaś, to trudno będzie znaleźć jeszcze inny fajny film ☺
    Nagłówek jest mega ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tej jesieni nie oglądałam jeszcze żadnego o psach, ale na swoim koncie mam "Marley i ja", "Superpies" (już dość stary film) i parę innych, których w tej chwili nie pamiętam. Co do "Belli i Sebastiana" to polecała mi Przyjaciółka, ale ja czytałam tylko książkę :). Już Ci pisałam, ale powtórzę: piękny nagłówek ♥ !

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na fotki ^^
    A w ogóle to czym robisz zdjęcia? :)
    Nagłówek jest taki....taki....taki IDEALNY! Bardzo mi się podoba. A co do filmu to ja nie oglądam "psiakowych filmów" dlatego, że od razu ryczę :( Oglądałam kiedyś ,,Mój przyjaciel Hachiko" to potem kilka dni po prostu czytałam o tym psie i byłam taka smutna i wgl xD Więc unikam, że tak powiem tych filmów.
    Pozdrawiamy ♥♥♥
    Sisi & Sylwia <33

    OdpowiedzUsuń
  13. Witam zapraszam do odwiedzenia mojego pierwszego bloga. BARDZO PRZEPRASZAM ZA SPAM. dopiero zaczynam,byłabym bardzo wdzięczna za oglądnięciem pierwszych postów i możliwe skomentowanie <3 http://cheetos-dog.blogspot.co.uk/
    P.S
    ŚLICZNY PIESIO <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatni nie oglądałam filmów o psach ale ogólnie bardzo lubię tego typu filmy i w tamtym roku oglądałam ich wiele niedługo mam zamiar to nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w cały rok uwielbiam filmy o koniach, o psach widziałam mało. A tak trochę nie w temat, na zimę radzę zmienić obrożę ,bo może się Shirze skóra odmrozić.
    PS: supi nagłówek

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuu świetne filmy! Fajny jest także i godny polecenia 'Egipskie psiaki' :) Ja niestety nie byłam w kinie na tym filmie :(
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  17. Oglądałam film o psie i jego panu, ale zapomniałam tytułu ;c Świetne zdjęcie.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny nagłówek *.* Ja oglądałam film o Hachiko, świetny <3
    /psie-oczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. O ja cię ! Nagłówek mnie zamurował o,o przepiękny jest !
    Tyle co ja filmów obejrzałam to hoho, Psi zaprzęg, Śnieżne psy, Hachiko ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. OO nie widziałam jeszcze bullka w blogosferze :) Psie filmy wprowadzają mnie najczęściej w depresję ( wyję przy "Marley i ja". Zawsze.). Słyszałam natomiast, że "Jak wychować smoka" jest dobrym filmem szkoleniowym! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja filmów dawno nie oglądałam. Ostatnio na tapecie są filmiki na YT, oczywiście psie ;)
    pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  22. "Mój przyjaciel Hachiko" polecam prześliczny film

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja byłam w jesieni na "Bella i Sebastian" to super film!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty