Oj Ksawery, oj Ksawery!

Hmm, tytuł wam coś mówi? Bo tytułowy ,,Ksawery''. A mniejsza myślę że go znacie!
Ksawery znów przyniósł nam deszcz, błoto, ogólnie brzydka pogoda i jest ponuro i szaro a co najgorsze złapałam jakiegoś wirusa!
Ale są też jakieś plusy pierwszy z nich to taki że, znalazłam ,,sponsora'' na bloga jutro lub pojutrze przyjdą nam szelki, bądźcie przygotowani na recenzję za ok. 4 dni :)
Tak nażekacie na brak recenzji a niedługo będziecie mieć ich dosyć! Ogólnie to pani humorek przyniosła mi humorek :)
A tak ogólnie to przepraszam za brak postów :( bo w końcu nie było ich dwa tygodnie... Ale nie miałam weny, i ogólnie jakoś tak mi się nie chciało pisać, cały czas tylko leżenie w łóżku i smarkanie w chusteczkach, ale co najważniejsze, to nie chodzę do szkoły! :D Ale okropnie się nudzę same nudy, nudy, nudy!
Ja już wczoraj robiłam pierniczki, oh pierniczki, i tak do świąt nie wytrzymają xD już prawie wszystkie zjedzone, ale i tak będę robić kolejne u babi, ale do rzeczy czyli Shira :
Hmm, ostatnio zrobiłam dużooo zakupów sziruńki kupiłam dwie obroży, karmę, smakołyki, i inne bzdety i takie pierdoły.
Też kilka rzeczy do, szkolenia np. frisbee, jakieś sznurki, i taka kość do trenowania :)
Mówiąc krótko i do rzeczy : jestem zadowolona z zakupów ale z naszego Ksawerego mniej.!
A tak ogólnie to jest u was już śnieg? U mnie go w ogóle nie widać! Brak białego puchu = nie szczęście :( i tak Shira miała niedawno szczepienie na wściekliznę ona się boi weterynarza xD
Ale to chyba jak prawie każdy pies.
A co do zdjęć to mam kilka nowych, ale dodam w tym poście z dwa zdjęcia, bo do póki nie mam nowego aparatu lub obiektywu, moje zdjęcia... No cóż... Wyglądają jak wyglądają, nie są ładne ale i też nie są jakieś specjalnie wyśmienite :). Na ten post to, to wszystko, do





Komentarze

  1. Chyba się zgrałyśmy , u mnie też nie było posta 2 tygodnie ! I też mam głupi aparat (w tel.) chciałabym zbierać w święta na niego, ale lepszy aparat czy laptop ?? :(( Fajne zdjęcie, pozdrów psiaka - zazdroszczę sponsora ! :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę zdrowia ! I mam pytanie, jeśli mogę zadać, jak znaleźć sponsora, by też właśnie testować produkty ? : )

    Pozdrawiamy A&M oraz zapraszamy na nowego posta ! : )
    http://ckcs-working.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie i wszystkie inne zdjęcia też! Nie narzekaj! Oj ten Ksawery, Ksawery xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Laura.. TY masz śliczne zdjęcia!
    Fajnie ze będziesz mieć sponsora na bloga i recenzja
    będzie na pewno bardzo dobra.
    Ej a jaką karmę je Shira?
    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna sprawa, sponsor na bloga :)
    Szkoda ze ja nie mogę mieć bloga :(
    Piękne zdjęcia i czekamy z
    niecierpliwością na recenzję!
    Oby pojawiła się szybko
    PS. Twoje posty mi się nie wyświetlają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też jestem chora ;-; nie chodzę do szkoły a potem lekcje nadrabiać, grr -,-
    Fajnie, że macie sponsora :D Twoje zdjęcia są super, nowy nagłówek jest przecudny *-*
    Wiesz może czemu nie mogę dodać Twojego bloga do obserwowanych na bloggerze? :o próbuję ciągle i o, nie da się :d

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie tak jest że ja choruję tylko raz w roku, ale nie chcę przechwalić XD Zdrówka! Myślę że pokażesz zdjęcia kiedyś tych zakupów.
    POzdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  8. Super że masz sponsora :) czekamy na recenzje
    Śliczne zdjęcie

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  9. Ada derdon : jeżeli chcesz mieć sponsora twój blog musi być popularny możesz tez zadzwonić do sklepów zoologicznych i się popytać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia ^-^
    Jaki sprzęt? *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne zdjęcie i blog :)
    Pozdrawiam z zapytaj llunak..

    !!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wracaj tam szybko do zdrowia, wiem jak wirus może zniszczyć życie ;).
    U nas śnieg pada każdej nocy, ale koło 8 rano nie masz już po nim śladu, za to przez prawie cały dzień utrzymuje się szadź na drzewach, a temperatura sięga do -8*C. Nie ma już na plusie :(.
    My się nudzimy. Na spacerki tylko w weekend, bo w tygodniu pies biega sobie tylko po podwórku, a w tą niedziele nawet nie byłam na spacerze, bo wyjechałam na cała niedziele.
    Nie martw się poat dzisiaj pojawi się koło 23 ;).

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  13. Wracaj do zdrówka ! <3
    Przepraszam, że tak długo Was nie odwiedzałam, ale mi w ogóle powiadomienia nie przychodziły :c
    U Nas śniegu również nie widać :c Ale ma spaść już w sobotę lub niedzielę <3 Mamy nadzieję, że tak będzie, bo kochamy ten biały puch <3

    Serdecznie pozdrawiamy ~Ola i Noris

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdrówka!
    U nas też śniegu brak. Czekamy na recenzje zakupów. Super, że macie sponsora.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia - nic dodać nic ująć :D
    Widać, że masz potencjał, pomysł... Jesteś kreatywna i pełna empatii :)
    Post bardzo ciekawy, świetnie dobrany tytuł :)
    Ps. Zdrowiej szybko! :>
    Pozdrawiam, Klaudia & Gaja http://gajasportowyspaniel.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Szybkiego powrotu do zdrowia ! :) U nas za to śniegu było dużo :) Zapraszam do nas http://jessie-zafira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcie na nagłówku z tymi koralikami (?)! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty