Nowy zapał do pisania!

Cześć, a więc dziś zaczął się długi weekedn. Poniedziałek i wtorek wolny <3 nareszcie! Ale na środę już muszę mieć gotowe wypracowanie z historii ;-;
I tak napisaliście mi w poprzednim poście, że zdjęcia są ładne ale wstawiam ich za mało, a więc dzisiaj się do zmieni spróbuję wstawić dużoo zdjęć! :) Co do posta to w dzisiejszym poście opiszę trochę o nowej wizji i nowym zapału do pracy i wszystkiego.


Na górze moje ulubione zdjęcie, co prawda nie jest profesjonalne, i trochę rozmazane i widać moją BFF Kamilę <333. I teraz trochę napiszę o postępie w moim szkoleniu Shiry a więc mamy wszystko opanowane a to skoki, a to salta czy valuty, ale mamy problem z przywołaniem! Podam kilka przykładów.  Bawimy się z Shirą i ona oczywiście weźmie jakąś piłkę, czy butelkę co kolwiek! I jak chcę ją złapać to ucieka. A więc próbowałam na każde sposoby bez użytecznie, czasem chce mi się płakać ;p teraz spróbowałam podejść tak ,,konkretnej' ' i grzeczniej by nie popsuć relacji między mną a Shirą, postanowiłam potraktować to jako zabawę, i udawać że hmmm, nie wiem jak to ująć.. Ale mniejsza mamy problem z przywołaniem, a z resztą idzie nam genialnie! I z tego się bardzo cieszę. I teraz takie pytanie do was : czy umiecie zrobić mi jakiś fajny nagłówek? Bo ja nie umiem ;/// Jeśli byście mogli to proszę o pomoc! I obiecałam zdjęcia i dotrzymam słowa!





To jeszcze nie koniec galerii! Mam tyle tych zdjęć.. Że głowa mała! A wszystkie są tak samo ładne. Teraz opiszę co nie co o wczorajszym spacerku a więc poszłam na pole i porobiłam sporo zdjęć, było super potrenowałam z Shirą trochę, ale nie było żadnego psijaciela do zabawy! ;/ a szkoda! Chciałabym kiedyś iść na jakiś wspólny spacer ale moja BFF ma podhalańczyka, i nie może z nim wychodzić drudzy mają yorka i się boją. I to tyle, jedyna koleżanka to Klauda i ma JRT ale mieszka daleko... ;// No cóż poradzić? A wy macie jakiegoś psijaciela?

Bym chciała dużo napisać tak jak wy, ale ja nie umiem pisać tak długo. I teraz bym chciała jeszcze napisać o tym jak lubię i czy w ogóle lubię jesień, i o tym jakie posty planuję. A więc ogólnie lubię jesień, ale duży minus jak i trochę plus jest taki że często się choruje.. Ale nie trzeba chodzić do szkoły :P. Uwielbiam chodzić, do parku w jesień z Shirą czuje w tedy taką ,,moc'' jesienną ;) ale nie lubię za to zbytnio listopada, cały czas leje deszcz a pies nie może się wybiegać, ogólnie to Shira już nie długo będzie mieć cieczkę, ale jest jeszcze za młoda na szczeniaki a więc będzie je mieć w przyszłym roku. Kilka fotegggg :D






Teraz kilka słów o tych szczeniakach, a więc za rok Shira będzie je miała. I były setki pytań czy to pseudo, czy Shira ma rodowód??? A więc teraz co nie co o tym napiszę. A więc Shira ma rodowód o którym będzie post w listopadzie lub w grudniu. Ma już kawalera wystawowego bulla z mojej okolicy, jak tata umówi się z facetem to chętnie bym porobiła zdjęcia, a teraz do naszej ,,przyszłej hodowli'' to to nie będzie pseudo Shira była już na jednej wystawie następna (chyba) będzie w grudniu, a Shira musi być po trzech wystawach, i opinie bardzo dobre, lub dobre w październiku Shira była na wystawie, ( napiszę o tym post) miała opinię dobrą :). Szkoda że nie bardzo dobrą, nawet nie powiedzieli ile jej brakowało do opinii bardzo dobrej.

I na tym kończymy post, teraz kilka zdionek natury :d co prawda nie wychodzą mi jakieś piękne ale zawsze jakieś ujdą. I czy wiecie jaki będzie najlepsze obiektyw do lustrzanki Canon EOS 350d? Bo chcę jakąś dobrą na święta, ale nie wiem jaką ;F




Komentarze

  1. Piękne zdjęcia! Co tu się dziwić zresztą jak zawsze! :D
    Oby wam wyszło z hodowlą :)

    Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Oby Ci wyszło z hodowlą! A co do obiektywu do lustrzanki to niestety nie wiem, bo nie mam tej lustrzanki, ale w necie możesz sobie zobaczyć.
    Piękne zdjęcia! <333

    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  3. EXTAR uchwyciłaś 1 zdjęcie. Wejdź na skype musimy pogadać!
    Jutro o 15 wyjeżdżam do Szkocij :(. Ale na święta przyjedziecie! :) Oby z Szirą,.
    Co tam u niej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia. Tez Lubie jesień ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia robisz masz talent :). Osz ten bullisiowy urok :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia :)
    Ja też wychodzę z Sisi i zazwyczaj jesteśmy SAME. Moja przyjaciółka też Kamila :), nie ma psa, ale za niedługo będzie miała, ale oczywiście zamieszka poza naszym miastem i nie bedziemy mogły razem wychodzić z psiakami :(
    Ile Szira ma lat? Moja Sisi miała szczeniaczki chyba rok albo 2 lata temu :D Jeju one były takie...takie....PRZEŚLICZNE! To było megga szczęście. Nigdy ich nie zapomne, ale niestety musieliśmy je oddać właścicielom od "tatusia" xD
    Pozdrawiamy
    Sisi&Sylwia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie z tymi szczeniaczkami. Chociaż to pewnie też ogrom pracy :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia :-) Nagłówek możesz zrobić na jakiś stronkach internetowych do przerabiania zdjęć. albo jedna osoba może zrobić Ci też banner, tylko musisz jej napisać na grze Howrse (o koniach), aby Ci zrobiła. http://www.howrse.pl/joueur/fiche/?id=2910271 To ona :D

    Nie chciało mi się logować, więc się podpisuję:
    merry-dogs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz pomysł na zdjęcia, ale nie wiem czy masz trochę złą ostrość czy coś, bo na niektóre zdjęcia się źle patrzy, a są ładne (taa, bardzo się znam). Kurde, ciągle to piszę, ale tak mi się ten bulterier podoba *u* !
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie mam specjalnie z kim chodzić na psie spacery, ale takie samotne bardzo lubię. Świetnie że już niedługo Szira będzie mieć szczeniaczki. Co do nagłówka to gdybyś chciała np. podobny do mojego to daj mi znać na skype, chętnie Ci zrobię :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja mam z kim chodzić na spacery, bo w moim mieście powstał klub miłośników psów! Na pewno szczeniaczki będą śliczne i mądre jak rodzice! Szczerze nie umiem robić nagłówków, ale mogę spróbować. Jak coś napisz na e-mail swiat.roxi@gmail.com ;)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki chcesz ten nagłówek? mogę Ci pomóc z tym nagłówkiem, ja był dał zdjęcie Shiry, ale nie takie duże, tylko długi a raczej wąski nagłówek. Mogę Ci zdjęcie przyciąć tylko nie wiem które byś chciała.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, że Shira była już na wystawie.Fajnie że też będziecie mieć hodowle, ja gdybym była na twoim miejscu to jakbym się zgodziła to było by mi szkoda oddać szczeniaków :P Nawet gdyby byli dobrzy właściciele, ale znowu nie mogłabym mieć całej gromady w domu! Może spróbuję nagłówek zrobić :)
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli chodzi o gonienie psa to logiczne że ucieka. Radziłabym Ci nauczyć ją komendy stój/zostań. My na spacery psio-ludzkie chodzimy tylko z Martyną choć rzadko. Moris jest zbyt natrętny i Luna się go boi. Co do szczeniaków to ja osobiście nie chciałabym aby Luna miała szczeniaki. To nie jest przyjemność dla suczki. No, ale życzę żeby u Was wszystko przeszło pomyślnie! :) Jeśli chodzi o nagłówek to mogę spróbować, ale cudów nie obiecuję.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  16. Super, że tak dobrze idzie Wam nauka większości komend :) Może Shira kiedyś opanuje przywoływanie :> ja nie mam psijaciół, u mnie na wsi nikt nie spaceruje z psami :< super, że będziesz miała hodowlę :D Mam nadzieję, że Shira będzie miała już same najlepsze oceny na wystawach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super zdjęcia ! My też uwielbiamy jesień, ale nie bardziej od lata : P . Jaki tytuł filmu ten o bulku ? : )

    Pozdrawiamy A&M !
    Zapraszam na bloga ! http://ckcs-working.blogspot.com/
    Lada dzień nowy post

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty