Wolne dni, jesiennie.!

Cześć, wiem długo nie pisałam, ale odpoczęłam i poprawiłam oceny a więc jest spoko, i tak, nie ma za bardo dużo nowości bo w końcu nie pisałam góra tydzień, a wypadało by coś napisać w październiku. Przepraszam również że nie komentowałam waszych postów, postaram się to dziś lub jutro nadrobić, a sporo jest tego. Zanim przejdę do rzeczy czyli co u nas się działo, napiszę co przydarzyło się Szrce, a więc chciałam iśc porobić małą sesyjkę Szirce i iść z nią na spacer, moja najlepsza koleżanka ma psa jest to owczarek podhalański, podhalan zaczął szczekać a Szira ma się wyrwała.... Zaczęli się gryźć i szczekać podhalan miał taką bramę przez którą mógł wyjść Szira go złapała za szczękę i podgalan wyszedł... Potem szybko je rozdzielili, szira cała we krwi (morda) a Baca (tak miał na imię) był też we krwi ja pobiegłam do weta, i ją przemył wodą utlenioną na szczęście nic się nie stało, wiem wydaje się to moja wina ale to wina właścicieli podhalana, na takiego Miśka trzeba mieć solidną bramę. Zapowiadał się fajny spacer a skończyło się porażką. Teraz dam wam zdjęcia które zrobilam, przed pogryzieniem






 I tak na drugim zdjęciu zdjęcie na ławce, szira ma zdarte koło noska, nie jest to od pogryzienie lecz od kota xD. Teraz tak może trochę nowości? A więc tak teraz postaram się zrobić więcej postów bo w poniedziałek i wtorek nie idę do szkoły, a w środę idę na 9, fajnie co nie? :D. Pewnie zastanawiacie się dlaczego, a dlatego że nasza patronka szkoły będzie miała jakąś rocznice i z tego powodu jest wolne oraz jest dzień nauczyciela. A w środę idziemy na rajd, po rajdzie do szkoły i będziemy coś śpiewać. I oficjalnie mamy jesień! uwielbiam jesienią spacerki z Szirą, wydaje mi się że to jest najbardziej odpowiednia pora roku do szkolenia psa i do spacerów.

Niedługo też mamy halloween, może pojawi się jakiś post, ale pytanie czy chcecie. W poście znajdzie się jak będziemy obchodzić halloween, i Szira w ubranku *.* nie no oczywiście żartuję ale może jej cos uszyję, albo jak zobaczę coś fajnego, i dosyć taniego jak na jeden dzień. I tak.... Jak widzicie nawet nie mam zbytnio o czym pisać a jeśli chodzi o długo wyczekiwany haul przez was, to stwierdziłam że jest tego za dużo, i będę po prostu w jednym pocie pokazywać z dwie rzeczy a o animiboxie to będzie osobny haul, i teraz macie zdjęcia z parku.



Chcieliście też żebym opisała wam o moim ,,piłko frisbee'' bo nie tylko z Szirą bawię się w dog frisbee ale i właśnie w to, na początku może na czym to polega? a więc polega to na tym samym co z frisbee ale rzucam piłką, nie mam zdjęć jak Szira to robi, ponieważ nikt nie umie zrobić ładnego zdjęcia ani nikt nie umie się obejść z piłką i roztrzepaną Szirą, a więc tylko z grubsza odpowiem, kładę nogę zazwyczaj na ławcę po prostu o coś podbieram nogę ważne aby noga była w miarę wysoko, i w tedy mówię hop rzucam piłkę i Szira jest w powietrzu i pila też. Jedynie mamy problem czasem ze złapaniem piłki w powietrzu ale tak to wszystko jest OK.  Jeszcze dodam że za dwa dni napisze post o rodowodzie Sziry i jej hodowli, oraz o Szirce czyli jaka ona jest.


Zapraszamy również na nasz najnowszy filmik nowy i pierwszy i na nasz kanał, jest to filmik jak z grubsza Szira zachowuje się na spacerze a więc zapraszamy do oglądania!


Komentarze

  1. O na reszcie post,! szkoda że nie możemy się spotkać, w końcu jestem u babci... A tak a pro po tego dog piłki :P to nie moja wina że nie moge uchwycić jak Szira skacze :P piękne zdjęcia a i dodaj ten post o ciasteczkach te zdjęcia <3
    Pozdrawiamy
    Ola i Sara

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny filmik, czasem trzeba odpocząć od wszytskiego nie ma się czasem czasu na nic, wiem bo ja też tak mam... Grunt że poprawiłaś oceny:). I zazdroszczę wolnego :3 będziesz mieć dużo czasu dla Sziry.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze że poprawiłaś jedynkę, fajne zdjęcia i filmik genialny! Ej kiedy do nas przyjedziesz? Julka ma małe kotki <3 znowu :D i chyba Wiktoria ma szczeniaczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i fajny filmik, szkoda Szirki i tego pieska, szczerze to wina tego Bacy MUSZĄ mieć inną bramę!

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że tak się stało z tym psem :(.
    Ładne zdjęcia :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, że masz blisko weterynarza, ja mam jakieś 20 min drogi, straszna ta sytuacja :(
    Trzymajcie się!

    Maria i Harry.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że nic się nie stało.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia, szkoda że się pogryzły...

    merry-dogs.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda tamtego pieska. Fajne zdjęcia i filmik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że nic się nie stało. Wydaje mi się że wina jednak leżała po obu stronach. Fajne zdjęcia
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze że psiakom nic poważnego się nie stało :)
    Fajny filmik

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej dobrze, że się nic nie stało...
    Poza tym cudne zdjęcia, takie "perfekt " :D
    Pozdrawiamy, trzymajcie się <3
    Sisi&Sylwia :>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Ci fajnie, w starej szkole też bym miała wolne w Dzień Nauczyciela, ale w tej wymyślili "Dzień z wychowawcą" i mamy chyba 3 lekcje i będziemy przygotowywać jakieś przedstawienie :/. Biedna Szira, u mnie na szczęście nigdy nie było takiej sytuacji żeby Daisy się pogryzła z innym psem, ale rozumiem Twój stres bo sama kiedyś o mało nie straciłam mojej suczki przez samochody. Fajnie że przynajmniej wszystko się dobrze skończyło. Świetny filmik :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  14. Biedna Shira, niech szybko wraca do zdrowia. My mamy wolne tylko we wtorek, a i tak będę musiała się wtedy uczyć i czytać lekture, ale przynajmniej posiedzę sobie w domu. A jutro będę mieć szkolną uroczystość, więc wszystkie lekcje trwają tylko pół godziny, więc jak normanie kończe w poniedziałki o 13 to jutro kończę o 11:15, ale niestety muszę zostać jeszcze w mieście do 14 :(. Fiona nie pogryzła się jeszcze z żadnym psem, no kiedyś było małe spięcie :/. Pozdrawiamy!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  15. Pojedyncze spięcia u psów to normalna sprawa, wiec nie ma się zbytnio co przejmować ;) Ja też uwielbiam jesienne spacerki, zwłaszcza kiedy słonko świeci i wszystko jest kolorowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wkurza mnie temat pogryzień, nie wiem czyja w tym wypadku to była wina. Złości mnie to że mimo iż bywa różnie przeważnie obrywają TTB i jest że to psy mordercy i takie tam. A ja pytam gdzie odpowiedzialność właścicieli?! Często opiekuję się psem "z tych ras" i moim wielkim marzeniem mieć takiego psa to czasem patrząc na głupotę i skrajną nieodpowiedzialność ludzi myślę że nie biorąc na siebie takiej odpowiedzialności zaoszczędzam sobie mnóstwa nerwów i problemów.Cóż....
    Twoja pupilka wyszła cudnie! na tym zdjeciu na ławce a to niżej to mistrzostwo! Podbiła me serce!
    Chciałabym osobiście poznać bulleriera

    OdpowiedzUsuń
  17. Wydaje mi się że każdy z nas ma niekiedy problem z brakiem czasu, czy brakiem weny do pisania postów, dobrze że już jesteście ponownie na bloggerze. :) Życzę Shirze powortu do zdrowia!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że pieskom nic sie nie stało, ale trzeba być przygotowanym na wszystko :)
    Nas od weterynarza dzieli parę kilometrów, więc macie dużo szczescia! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. dobrze że jej się nic nie stało ! ehhh... do mnie kiedyś rzucił się pies ale właściciele zainterweniowali i obeszło się bez krwi.ale za to dostałam zrypki że ja z psem tutaj nie powinnam chodzić jeżeli wiem że te psy wyskakują. cóż droga główna to jest... ale dziwne ludzie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że nic poważnego się nie stało. Mojego psiaka niedawno zaatakował Owczarek Niemiecki, okropne emocje towarzyszą takim zdarzeniom.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty