Ser - pyszności czyli serowe ciasteczka dla psa

Hey, jak wiecie mam wolne. A teraz każdy daje przepisy na psie ciastka. A więc pomyślałam sobie że ja też spróbuję mojej mocy w kuchni i coś, wyczaruję. A więc szukałam przepisu i szukałam.... Aż znalazłam idealne serowe ciasteczka. Mojemu psy smakowały, ale mam dla was jedną wskazówkę, jeśli wasz psie nie lubi sera... Nie polubi serowych pyszności./ A teraz pora na przepis.

Składniki
2 szklanki mąki razowej
1 i 1/4 szklanki utartego żółtego sera  
1/2szklanki oleju roślinnego 
5 łyżek stołowych wody













Mąkę, ser,i olej wymieszać (można użyć miksera) stopniowo dodając wodę. Ciasto rozwałkować do grubości ok. 1 cm i używając foremki wyciąć np. kółka, gwiazdki, kwadraciki. Ja wycinałam serduszka. Z racji tego, że mam średniego psiaka używałam dużej foremki, jednak dla mniejszych piesków polecam mniejsze foremki, gdyż po upieczeniu ciastek nie da się połamać na mniejsze kawałki, bardzo się kruszą! Odpowiednio uformowane ciasteczka piec w temp. ok. 200st.C. przez ok.15 min., aż ciasteczka się przyrumienią. Przechowywać w szczelnym pojemniku lub w lodówce.


Podsumowując ciasteczka są fajne, można je stosować do szkolenia psu każdemu na pewno będą smakować przepis wzięłam z jednej ze stron internetowych. Nic nie zmieniałam ale ciasteczka tak mi się podobały jak nie wiem co! Jeśli chodzi o zdjęcie ciastek to dam wam z grafiki google. Bo jak porobiłam zdjęcia ciastkom to nie wiem ale w magiczny sposób mi sie usunęły. Wiem ja to mam pecha do zjdęć, grunt że widzicie jak Szirce smakuje łyżka :D



 
Źródło grafika google, dodalam to zdjęcie bo mogę być tego kształtu ciastka i również są to serowe ciasteczka.

Komentarze

  1. Na pewno kiedyś zrobię :D
    Benek poleca:
    merry-dogs.blogspot/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny przepis :)

    pozdrawiam: beagle-pikus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny przepis i piękne zdjęcia, jakim aparatem robisz?
    Są ładne ;)
    Pozdrawiamy
    Laura i Szira

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo fajne zdjęcia.
    I fajny przepis jak zrobię dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robiłam kiedyś podobne, moja Daisy uwielbia ser, ale jakoś jej nie podeszły i spleśniały. Będę jeszcze próbować robić rybne :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Może zrobię :) Zobaczymy ;) Ale prawdopodobnie tak, bo lubię robić psie przysmaki :)
    Serdecznie pozdrawiam
    P.S. zmieniłam link do bloga na http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy i fajny przepis. Może w weekend zrobię! :)
    Pozderki
    Sisi&Sylwia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już kiedyś je robiłam i potwierdzam, że psiakom bardzo smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Może spróbuję :) Smakowicie wyglądają, jak dla psa, oczywista xD


    OdpowiedzUsuń
  10. Prosty przepis, myślę że za jakiś tydzień zrobię te same :P Bo na razie jak sama wiesz piekłam i niech Knapikowi to tak 'uleży' bo jak bd często to mu się znudzą :D
    Pozdrawiamy W&K

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne fajne :) Wyglądają zachęcająco :) A przynajmniej będę wiedziała co w nich jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm ale pyszności!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne ciasteczka wczoraj
    Je zrobiłam i są genialne! ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny przepis. Może w weekend wypróbuję :)

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  15. Super przepis, mój pies uwielbia ser więc na pewno jutro wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. muszę w końcu kiedyś mojemu psu zrobić xD

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę wypróbować ten przepis : )

    Zapraszamy do nowo powstałego bloga A&M !
    http://ckcs-working.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty