KONKURS!

Hey a więc wybiło 60 obserwatorów, i tyle wyświetleń.. Oraz 615 opublikowanych komentarzy... DZIĘKUJĘ! Jestem wam za to bardzo wdzięczna a więc z tej okazji bardzo ważnej dla mnie konkurs na początku.

Temat : Temat konkursu polega, na zdjęciu czyli konkurs fotograficzny KONKURS DLA PSA! a więc polega temat na tym aby zrobić zdjęcie gdzie pies szaleje w tych pięknych liściach... Jeśli zdjęcie będzie nie na temat zdjęcia nie przyjmuję. Zdjęcie wysyłacie na mój e-mail : Lauraszira@poczta.fm

Warunki : Warunki są takie że trzeba zaobserwować mojego bloga publicznie, dodać komentarz pod tym postem i powiedzieć jakie przesłaliście zdjęcie i jakiej rasy jest pies. Kolejny warunek to taki iż, zdjęcie nie może być z internetu. Jeśli wygrasz skontaktuje się z tobą (napiszę na twój e-mail)

Nagrody : A więc nagrody nie są jakieś fantastyczne ale są i mam nadzieję że to docenicie. A mianowicie smycz, jeśli wygra np. York to wezmę mniejszą a jak wygra np. Owczarek niemiecki to wezmę większą nie musicie podawać mi tu wymiarów. Druga nagroda za 1. Miejsce to są smakołyki w takiej puszce są to smakołyki do szkolenia. I ostatnia nagroda to, poidełko na wodę dla psa. To są nagrody za pierwsze miejsce

2 miejsce : Za drugie miejsce będzie wyróżnienie bloga (jeśli masz.) Oraz smakołyki takie w foli będzie tam 3 rodzie. Po ileś tam złoty, ale postaram się aby było ich dużo.

3 i 4 miejsce. : To po prostu wyróżnienie zdjęcia.

UWAGA!
Nagrodami rzeczowymi w konkursie są nieużywane, nowe produkty
W konkursie wygrywają dwie osoby
Konkurs zaczyna się od jutra
Zdjęcia wysyłamy do 1 listopada 

POWODZENIA!


Komentarze

  1. Biorę udział. Wstawiam zdjęcie Sary i obserwuję bloga, pora zawalczyć o nagrody :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wzięłabym udział ale chyba nie uda mi się zrobić takiego zdjęcia bo byłoby całe rozmazane :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością wezmę udział, muszę tylko poszukać miejsca z ładnymi liśćmi ;)

    Pozdrawiamy,
    H&M

    OdpowiedzUsuń
  4. Wezmę udział a przynajmniej spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Wezmę udział. Mój pies jest rasy mix jamnika. Niedługo, jak wybiorę jakieś zdjęcie, to je wyślę.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Możliwe, że wieźmiemy udział. Choć jesiennych zdjęć trochę mamy to brakuje nam tych z liśćmi :D

    Pozdrawiam!
    poprostuzuzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział mój pies to shar-pei

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział z Mikołajem rasy Cavalier King Charles Spaniel

    Zapraszamy do nowo powstałego bloga A&M !
    http://ckcs-working.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo biorę udział. Rafi wygra XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, także się na to piszę. :)
    Mój pies to Dina, czyli BPP (bernuś). :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :)
    Mój pies to mieszaniec bernardyna :)
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wyjdzie mi jakiś ładne zdjęcie to biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty