Recenzja : obroża

Cześć ! dziś myślałam że żadnego posta nie dodam no ale dodałam :D. A więc dziś będzie to post z recenzji to będzie ta fioletowa obroża która była w holu. Na wstępnie zacznę że jest to obroża z firmy trixe i nabędziecie ją w każdym zoologicznym. A i no dziś 1 wrzesień rozpoczęcie roku nie wiem jak wy ale mi się zawsze wydaje że jak mam wstać do szkoły o 6-7 to mi się nie chce a tak normalnie to bym se wstała bez żadnego marudzenia. I znów moja wychowawczyni gadała 5minut o nas a dalej o kasie... Jak to ona... No ale nic. Zacznę od wad oraz zalet.


+ Obroża jest bardzo tania
+ Można ją regulować ścieśnić.
+ Szybko się nie psuje oraz nie brudzi
+ pies może się w niej kąpać (obroża nie zafarbuje)
+ Jest strasznie mocna
+ dostaniecie ją wszędzie

- Nie nadaje się dla mniejszych psów
- Trudno się reguluje oraz ścieśnia .
- Kółko odstaje


Obroża jest ogólnie bardzo fajna świetnie się sprawdza. Polecam jednym słowem minusy jak na razie są tylko takie. Jeśli chodzi o cenę to obroża kosztowała mnie 10zł. A specjalnie wzięłam większą bo nie wiedziałam że się powiększa pomniejsza.


 



Komentarze

  1. Widzę że bardzo bardzo ciekawa recenzja :)
    może kupię moim psom tę obrożę jak tak ją opisujesz wydaje się być fajna
    Oraz bardzo ładny kolor ja bym kupila czerwony kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobrze opisałaś tę obrożę też ją mam i jest świetna
    a jak najbardziej jestem za tą recenzją :)
    Szira świetnie wyszła na tym zdjęciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pies mojej koleżanki ma obrożę z Trixie, tylko że pomarańczową w kości. Wydaje się być dobra i wytrzymała :)
    Rozpoczęcie roku jest okropne, nie dość, że trzeba wcześnie wstać to jeszcze iść na mszę, a potem do szkoły i słuchać po raz setny o regulaminach, ocenach. Ja już mam dość.
    zlosnica-shrew.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna recenzja :) a obróżka ma bardzo ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, ja muszę dla swojego pieska poszukać smyczy jakiejś fajne :D
    blog maddy->klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Dość krótka recenzja :D ale bardzo fajna. Obroża ma piękny kolor, mi się kojarzy z jagodami <3 Gdybym ją spotkała, to myślę, że zdecydowałabym się na kupno.

    Pozdrawiamy :)
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótka? xD. Mi też się kojarzy z jagodami twój jamnior by wyglądał w niej bosko :D

      Usuń
  7. A i właśnie dowiedziałam się że moja kuzynka ma taką obrożę dla jej psa. I przeczytała to i zgadza się z tobą w 1000000%. Dobrze opisane dobra recenzja jej słowa :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, też mam psa. Śliczne zdj ;3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna smycz.Wprost pasuje do Shirki <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie nadaje się dla mniejszych psów - za nie długo będę miał Maltańczyka i będę się wkrótce rozglądał za jakimiś akcesoriami.
    Fajny i ciekawy blog - http://progame.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog, obserwuje. Świetna recenzja Lusia w obróżkach nie chodzi więc nie miałabym po co kupować

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna i jakże tania obróżka dla naszego pupila. :) Kolor jest fanastyczny!
    Jestem u Was pierwszy raz, ale na pewno wpadać częściej, obserwuje.

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny kolor! Mój ulubiony :)
    Pozdrowionka.
    H&M

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna recenzja, która mi pomogła! Muszę kupić Roxi obrożę, tak, aby nosiła ją na zmianę, z tą, co ma teraz. Niestety, nasza jest czerwona i farbuje...gdy ją zdjęła, wyglądało, jakbym wręcz dusiła psa...tym bardziej, że strasznie "przylepiała" się do niej sierść, mimo, że za tamtą obróżkę dałam 40 zł - pewnie dlatego, bo była ze skóry. Ta obróżka zdaje się być wytrzymała, jak i tania. Chyba będę musiała taką nabyć. Kolorek śliczny, a kolejnym plusem, że wolno się brudzi, a to dla mojej brudaski kolejny plus. Jeszcze z recenzji wynika, że jest mocna, a to jedna z najważniejszych rzeczy. Super!

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty