Oznaki jesieni - jesienny czas !

Witam was w kolejnym moim poście, wyzdrowiałam dziś niedziela i jutro do szkoły. No cóż trzeba przeżyć to tylko szkoła w końcu. Dzisiaj jak szłam z Szirą do parku zauważyłam że jest dużo kasztanów i liści nie takich typowo jesiennych no ale były. A więc pomyślałam potem że przyjdę na małą sesyjkę zdjęciową. I akurat przyszła koleżanka, i tak z nią zrobilam sporą sesyjkę zdjęciową dlaczego sporą? a dlatego że myślałam że zrobię z 15 zdjęć. A teraz patrzę zdjęć jest 66 xD. No i nazbierałyśmy trochę kasztanów i tak nam zbiegło popołudnie. ;)



Tak ogólnie to szkoła jak na razie nie jest taka straszna. Jak na razie, :P jutro z Szirą wybieramy się na rower lub na rolki jeszcze zobaczymy. O prócz tego jak byłam dzisiaj w biedronce.... Takkk znowu :P to zobaczyłam super smakołyki tym razem nie były to takie badziewne tylko z firmy Acana
Czyli dosyć dobre, acana jest przeciętnie dobrą karmą.
No ok jest jeszcze jesień ale ja to już bym chciała zimę, szira pewnie też :D. No to tak opowiem jeszcze co nie co o tym co robiliśmy na spacerze.
No a więc poćwiczyłam z Szirą salta tyle że z tą koleżanką się nie da... -.- cały czas mi przeszkadza i pies nie susznie się rozprasza. Pewnie niektórzy z was znaja to, i jest to
nie do zniesienia. I teraz dam wam fotki :3 jak zbierałyśmy kasztany
i baba nas skrzyczały <3


A teraz wam opowiem co robiłam przez ostatnie dni jak nie dodawalam żadnego postu. A więc w końcu pojechaliśmy do Krakowa tak pochodzić. No ale tak serio to do znajomej :D cały czas z Szirą chodziłam po Krakowskich ulicach i było genialnie. Szira dostawała coś za na raynku no po prostu rzucali, i co chwilę Szira znajdowała oscypka, na betonie.
Pogodę mieliśmy bardzo ładną, i w ogole cieszę się że dałam namowić rodziców aby to Szira z nami pojechała.
Bez niej to ja bym nie pojechała. I teraz jeszcze mały komunikat nie mam zdjęć z Krakowa :C ponieważ ja jestem strasznie roztrzepana i nie naładowałam aparatu... A zdjęcia...
By były genialne... ! No ale cóż to po prostu mój urok.
Dostaniecie zdjęcia z dzisiaj ! z pieknych liści ! :P



Mój mięsniak :3

Komentarze

  1. O bylas w Krakowie ! super ! zazdroszczę bo ja tylko raz bylam w Krakowie.... :(
    No fajny post dzisiaj się coś rozpisalaś ! i fajnie że dodalaś post o jesieni. Ja raczej takiego postu nie dodam. A więc fajnie poczytać. Ty już chcesz zimę... A ja znów lato :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom w Krakowie jest super. To nie będzie tylko jeden mój jesienny pot, co prawda kalendarzowo jest jeszcze lato... No ale dla mnie już jesien :)

      Usuń
  2. A ja mieszkam w Krakowie :P
    Dobrze że już wyzdrowiałaś. Mi też koleżanki ciągle przeszkadzają, dlatego na treningi to tylko sama lub z tatą. Urocze zdjęcia Sziry:). U nas już jest całkiem sporo jesiennych liści.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I że też nie wiedziałam, szkoda.. Może nawet bym się z tobą spotkała? :P teraz to nie wiem kiedy będę w Karkowie. No ale zazdroszczę gdzie mieszkasz, i dziękuję :).

      Usuń
    2. Cudnie by było się spotkać! Może następnym razem, więc jak będziesz kiedyś jechała to daj znać :D.

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia. Super, że wzięłaś Szirę ze sobą do Krakowa. Przynajmniej obwąchała nowe tereny :)
    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, i fajnie że pomyślałaś o psie i go zabrałaś. Też bym tak chciała..... :D
    pozdrawiam
    L&W

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ile liści, u nas jest tak mało, że można je policzyć na palcach. Ja też mieszkam niedaleko Krakowa i potwierdzam, że jest tam cudnie, szczególnie na rynku :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Acana jest świetną firmą, znacznie lepszą od popularnego royal'a canina. To był mój pierwszy worek karmy dla Harry'ego, jednak nie smakowała mu zbytnio, więc już mu nie kupuje tej karmy, a szkoda. O przysmakach nie słyszałam, może znajdę takie w mojej biedronce. To prawda, że inni ludzie podczas treningów przeszkadzają. Fajowe foty.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. jesień ;D nie przepadam za tą porą ale ładne zdjęcia są ;p
    może w przyszły weekend się wybiorę tam na spacer ;D haha xd oby ;3
    Pozdrawiam S&N

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będzie olejny post? jeśli mogę spytać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku Szira jest przecudowna! *.* Pełna pozytywnej energii :D

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. U Was to już jesień widać! Albo ja nie zauważam u nas spadających liści, nie wiem :D.
    Pozdrawiam, http://mojprzyjaciel-pies.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurczę, ale ma zaciesz na gębce XD
    przezstrony.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. S. ma śliczną obrożę ♡.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  13. Super że tak miło spędziliście czas! Ja akurat mieszkam godzinkę od Krakowa :) Gdyby to było bliżej...
    POZDRAWIAMY
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie usuwaj moich komenatrzu, Laurusiu. Niech ludzie dowiedzą się, jak ładnie plagiatujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam moge komentarzy nie usuwać, kochana jak ja uwielbiam ludzi z zapytaj </3

      Usuń
  15. Jaki słodki psiak *_*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty