Dyski treningowe fishera

Cześć jestem chora a więc nudzi mi się no i mogę napisać więcej postów na bloga. Dziś będzie to post o znanych dyskach treningowych. Opiszę je dam taką jak by recenzję, dodam że też dzis byłam w szpitalu bo mam złamaną nogę.. XD i tak właśnie... Teraz to nie wiem jak szira będzie uczyła się frisbee znaczy uczyła.. Powtarzała i ćwiczyła. :D no ale żeby ten mój wstęp nie był taki długi zaczniemy posta. !

Co czynią dyski Fishera?

Przeciwieństwo klikera. W momencie, gdy pies wykonuje niepożądaną czynność zrzucasz je na ziemię - nieprzyjemny dźwięk sprawia, że następuje wygaszenie danego zachowania.

Czym różni się dysk fishera od klikera?

Przede wszystkim kliker to przyjazna rzecz dla psa pomocna w szkoleniu, a dyski fishera to zupełna odwrotność tego jest to nie przyjemne dla psa, i też u niektórych psów odchęca to od nauki/szkolenia ja nie używam tych dysków. 


 Jakie psy lubią te dyski?

Takie pytanie zdarzają się często ale tych pytań nie da się stwierdzić. Jeden pies polubi a drugi nie mój pies aktualnie nie przepada za dyskami dla psów jest to głośny hałas niektóre psy które lubią hałas a malo takich psów mogą polubić.

Czy dyski fishera szybko się psują?

Raczej nie są to dyski mocne i dlatego że rzuca się nimi o podłogę a więc muszą być twarde i stabilne ten sznurek na ktorym są dyski tez jest mocny bo dyski nie są bardzo ciężkie.

Podałam wam takie pytania które śa bardzo częstą spotykana na koniec dam wam filmik z kanału : Mój psi świat, gdzie pani Magda bardzo dobrze opisała te dyski. A więc jeśli chcecie dużo więcej o tych dyskach obejrzyjcie właśnie ten filmik.


Komentarze

  1. Świetny post! bardzo mi sie przyda może też przetestuję te dyski :D ogolnie post fajny z którego dużo sie dowiedziałam i filmik też. Tyle że oglądałam go już dużo razy, ale fajne że go dodałaś.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny pies. :) kocham bullterriery :) bardzo dobry pomysł, nigdy o tym nie słyszałam. :)

    http://recenzje-neiiley.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki pomysł? -.- przecież nie ona to wymyśliła i dała to jasno do zrozumienia. :)

      Usuń
  3. Ja nie miałam tych dysków i nie chciałabyn ich mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He, no właśnie dlaczego? pewnie dlatego że jest lepszy kliker i twój pies nie lubi?. Spk ja też tego nie używam :D

      Usuń
  4. ja nie miałam tych dysków ale może się zastanowię :D
    http://ever-books-world.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna recenzja, lecz ja nigdy nie miałam tych dysków. Ale tak jak ty nigdy ich nie wypróbuję, to mojego psa tylko odstraszy od ćwiczeń lepszy jest kliker i jest jeszcze tańszy. Z tego co oglądałam filmik to wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, nie wiedziałam że nie masz tych dysków.
      Właśnie myślałam że ich używasz, a masz kliker?
      w jakim kolorze?

      Usuń
    2. Ja mam 2 klikery nie potrzebne mi jest więcej, mam jeden czerwony a drugi niebieski. Czerwnoego używam do Luny a niebieskiego do Maxa :)

      Usuń
    3. Taaaak max to ten golden teraz się cieszę że go mam. Bo na początku nie byłam do niego przekonana ale teraz go kocham !

      Usuń
  6. Szira to śliczny psiak bull teriery bardzo mi się podobają ;) Bardo fajny post zastanawiałam się nad kupnem tych dysków ale na moje psiakii wystarczy krzyknąć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, i fakt na bulla to ładny psiak xDDD.
      A co do dysków z Szirą też tak jest wystarczy powiedzieć tonowym głosem i
      po problemie :DDD

      Usuń
  7. Fajny pomysł ;) Jednak myślę, że nagradzanie psa za dobre zachowanie jest większą motywacją, pies po prostu chce Ci dogodzić, żeby zostać pochwalonym :) Ale wszystko jest dla wszystkich :)
    Świetny blog :) Obserwuję
    Pozdrawiamy, Ola i Piano :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardziej za nagradzaniem psa tylko tak po prostu dałam o tym
      post :D

      Usuń
  8. nie miałam tego :)
    http://martienna.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powrotu do zdrowia! Fajny post :)

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich, ale jakoś nie miałam okazji wypróbować tej metody. Myślę jednak, że mój pies by się bardzo przestraszył. Ma ona lęk do niektórych dźwięków (a niektóre ją bawią, więc trudno trafić) i może się zniechęcić, dlatego wolę nie próbować. Mamy wspólnie opracowane metody oznakowywania niepożądanych zachowań. :)

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna recenzja. Moja Lusia jednak boi się odgłosów i wolę ją nagradzać niż karać. Każdy pies reaguje inaczej. Ktoś stosuje to a ktoś inny coś innego. Ciekawy post.
    Pozdrawiamy
    Ala&Luna

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja wogóle do dziś nie wiedziałam do czego one służą, moja wiedza kończyla się na tym, że są pomocne w trenngach. Dziękuję, więc ci za taki post, bo sama z siebie nie czułam potrzeby by o nich czytać.
    Świetny, blog i obserwuje!

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatna recenzja.
    Słyszałam o nich, ale raczej nie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaka ona jest śliczna. I ten jej uśmiech na nagłówku :D
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nawet chciałam kupić te dyski, ale pomyślałam że nic nie oduczy mojego psa zbierania śmieci na spacerach :P.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty