Duże zmiany - Lepsze życie !

Witajcie, w kolejnym moim poście ten post postaram się wam dość, szybko opisać ponieważ mam do nauczenia, się piosenki na Angielski na jutro :P a z racji tego że, moja mama pojechała na zakupy mam 15min odpoczynku od nauki. Jak tam wsze oceny? bo ja z moich jestem, zaskoczona i bardzo bardzo, dumna np. Dziś pani oddała pierwszą klasówkę, z przyrody już myślałam że czeka, mnie ta ocena : 1 a dostałą tą : 4 :D i jestem zadowolona. No ale do tematu jeśli chodzi o post, to na serio nie wiem kiedy będzie, postaram się dość szybko zrobić. Bo wiadomo nikt, nie lubi czytać jednego posta bo 10 razy. I teraz krótko opowiem o czym post.

A więc już w końcu mój dom jest zrobiony w całości ! ;) bo niektórzy wiedzą, że miałam remont i to wielki. W końcu mieszkamy w naszym, kochanym domku z ogródkiem. Szira wypuszczona i cała szczęśliwa, i teraz tak jaka tu jeszcze duża zmiana? a tak że : Mam dobre oceny, w końcu Shira opanowała wskakiwanie na plecy, a reszte to raczej zmiany rodzinne.


I teraz tak dziś byłam z Szirą w parku, nic nie działo się bardzo szczególnego. Nic mówić dużo, nauki i tyle, przynajmniej się nie nudzimy. I czas trochę zmienić wygląd, bloga na bardziej jesienny dodam wam zdjęcia z parku, w parku jeszcze nie widać zbytnio jesieni ale to tylko z czasem. A więc, postaram się coś zrobić z blogiem i tło dopasować do pory roku czy coś takiego. Bym bardzo chciała podziękować pani, z parku która powiedziała, że jest zakochana w rasie bulterier. Powiedziała że, jak by miała możliwości na tę rasę to na pewno by ją miała. Trochę jej opowiedziała, o bullach, i powiedziała że do domu wróci z pełną wiedzą na temat rasy. :D Bym tak bardzo chciała mieć nowy aparat, a no i jak w sobotę pojadę na lotnisko, post napiszę albo w niedzielę albo w środę bo teraz będę mieć 2 klasówki z matmy i jedną z Angielskiego. A więc trzeba się przygotować, i tak jeśli chodzi o te zmiany to powiem szczerze, że jak już jesteśmy w tym naszym domu, to jest o wiele lepiej. Teraz wiem już na pewno że, nie chce mieszkać w bloku. Post miał być szybki ale, jednak tak myślę co by tu jeszcze napisać. A i teraz jak piszę tego posta, powiem że za niedługo będzie recenzja i DIY bardzo bym chciała zrobić, ppost o DIY ale co będzie w tym diy, to już tajemnica :). A więc teraz zobaczcie moje dwa ulubione zdjęcia <3



Teraz odpowiem, na jedno pytanie nie wiem przez kogo zadane a więc, w jakim pogramie przerabiasz zdjęcia? : Ja zdjęć nie przerabiam tylko czasem kadruję, lub się bawię. Ale mój program to photoshop. Jeszcze bym chciała powiedzieć coś bardzo ważnego a więc, że może będę mieć sponsora na bloga :), ale to pewnie jeszcze nie jest na początku muszę mieć większą liczbę obserwujących, bo sponsor na pewno nie będzie ''mnie'' chciał z taką liczbą obserwujących. Oczywiście moim zdaniem to dużo, no ale wiadomo dla takich ludzi nie zbyt. I tak bardzo bym już, chciała jakąś przerwę bo nie mogę się doczekać jakiegoś wyjazdu, a i za nim skończę ten ''krótki'' post napiszcie czy zdjęcia wam się podobają :D. Bardzo bym chciała podziękować, komentarzą w tamtejszym poście dziękuję. Dodam jeszcze, że Shira jest na diecie nie obżera się, chociaż powiem że ciężko było się oprzeć pięknemu czerwonemu jabłuszku.... A więc co Szira się skusiła i już :D a poza tym jabłko jest bardzo zdrowe xD


I tak oto jabłuszkiem kończymy dzisiejszy post :) teraz zostawiam was, ze zdjęcami z parku. A ja? idę się poczuć no w końcu parktyka czyi mistrza.
A i przepraszam was za drobne błędy ale na serio, się spieszę a jutro jeszcze o 5 muszę wstać -,-
ciężka sprawa. Pozdrawiamy, i do następnego postu. To PA !./ ^^




Komentarze

  1. Piękne zdjęcia *.* z zresztą co tu się dziwić? :P idziemy jutro pozbierać te żołędzie i kasztany?
    będziesz mieć czas? bo tak to to się zdzwonimy :D i pozdrwó tego potwora ode mnie !
    ppozdrawiamy
    Ola i Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszce nie wiem ale się postaram :)

      Usuń
    2. Jednak dziś nie mogę ;/// mam śpiew. A jutro jadę na lotnisko...
      Niedziela babcia, od poniedziałku do środy mam testy i klasówki, a czwartek mam hip - hop a w piątek jadę do stajni.

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia ! u mnie nie ma parku :CCC a co do zdjęć to wszystkie
    są piękne ! fajnie że spotkałaś taką panią.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia ;) jakim aparatem robisz? i pozdrów Szirkę
    zdjęcia które podobają mi się najbardziej to 2,3,4,6
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem średnio zadowolona z ocen, kilka dni temu wpadła trója z matmy, a dzisiaj kartkówka z anglika poszła mi fatalnie - będzie jedynka :/. Ale i to, i to poprawię. Za to moje dwa ukochane przedmioty - przyroda i j. Polski idą mi bardzo dobrze. Świetnie, że Szirka będzie miała gdzie się wyszaleć! Piękne zdjęcia :).

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham J.Polski <3 i przyrodę też zwłaszcza że pani jest fajna.
      No tak na reszcie będzie miał gdzie wybiegać się ten potwór. Z matmy ja dzisiaj miałam kartkówkę (nie do poprawy) i dostanę zapewne 2... A w poniedziałek klasówka z całego rozdziału czyli od początku książki do strony 40. Ja też miałam dziś klasówkę z Angielskiego.. I ocenka to za pewne 3 lub 4. Raczej stawiam na 4... Ale raczej sama wiem co będzie. ;// I dziękuję :D
      pozdrawiamy

      Usuń
  5. Taki już urok szkoły, zawsze jest coś do pouczenia ;) te zdjęcia z drzewem są urocze ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra post, super że już jesteście, na swoim.
    No no, no wy to macie ostro. Jak ja się cieszę,
    że nie jestem w gimnazjum, ani w podstawówce. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ty to masz fajnie :DDD
      Monika zazdroszczę Ci... Zamienimy się? xDDDD
      i pozdrów swojego psiaczkusa <333

      Usuń
    2. Ja to bym się z wielką chęcią zamieniła :D
      i oczywiście pozdrowię ;) a i kiedy przyjeżdżasz? Bo mama mi
      tu podpytuje :D

      Usuń
  7. Fajowe zdjęcia, z drzewa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a mogę wiedzieć kim jesteś?
      bo wiesz z anonima dajesz :P

      Usuń
  8. No tak no tak a więc to ja Ola :) myślę że nie zapomniałaś :D
    No i co kiedy się odezwiesz? ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie że poszliście do parku :) Zdjęcia bardzoo, a to bardzo mi się podobają <3
    Pozdrawiamy W&K
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha, drugie zdjęcia najlepsze! Fajny post, i dobrze, że już po wszystkim u Was, bo remont to niezbyt miła sprawa, tym bardziej dla psa!
    Pozdrawiamy i zapraszamy do siebie!
    Saga-nasze-szalone-przygody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku, myślałam że coś mi się przewidziało... No ale to jednak ty ! hmm ty i taka miła?
      nowość? :P

      Usuń
  11. Fajne zdjęcia :) Zapewne fajnie jest mieszkać w domu. Zazdroszczę ;)
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  12. To świetnie że już po remoncie, Shira na pewno jest w siódmym niebie że ma swój ogródeczek!

    Pozdrawiamy
    Ola i Baddy. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ohoho, ja też kocham j.polski! Jest taki prosty, pani fajna. Sama teraz przygotowuję do ważnego konkursu z tego przedmiotu. Ciebie też zasypują kartkówkami...mnie również. Moja na razie najgorsza ocena to 5, ale pewnie prędko się to zmieni. xD Śliczne zdjęcia! :)

    Buziaki,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje zakończenia remontu na pewno Shira to docenia. Ja też mam ostatnio dużo nauki + jeszcze czytać Krzyżakó o zgrozo to takie nudne.

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia :)
    Shira jest chyba bardzo szczęśliwa, że ma ogródeczek :)

    Serdecznie pozdrawiamy- Ola i Noris :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Evily - ja lubię przyrodę, ale nie z taką panią xd.
    A polski to kocham :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty