Co tam u nas - różne nowości !

Heyyy ! w końcu post co nie? :D nie pisałam przez te dni bo.... Miałam dużoooo klasówek kartkówek, i resztę czasu wykorzystałam dla psa ! nie miałam w ogóle (prawie) dostępu do neta... No cóż... Tylko na telefonie zobaczyłam co się tu dzieje no i zmieniłam szablon czy nie fajny???? Mi się podoba bardzo :) no i tak wpis może trochę dłuższy a więc jeszcze trochę tłumaczenie się CZEMU nie było postów? - No jak już powiedziałam szkoła, pies ja i czas dla mnie a w końcu nie żyję internetem ale nie obeszło się bez komentowania waszych postów !! I bym chciała podziękować wszystkim komentarzom z poprzedniego posta już nie powiem poszczególnych osób, :) za nim przejdę już do tego wszystkiego napiszę też że chciałabym podziękować paru osobom... No ale to już na koniec posta !



Macie zdjęcie jak mniej więcej wygląda mój nowy nagłówek <3 no i tak 18 i 19 września to środa i czwartek a więc nic specjalnego nie robiłam były to dwa dni jak każde. 20 czyli piątek pojechaliśmy na lotnisko na początku popatrzyliśmy na samoloty jak latały a potem poszliśmy na taką górkę i do lasu. Ja z tatą teraz zdrowo żyjemy :D jemy biegamy itd. A więc Szira z tego skorzystała jak już tam byliśmy założyłam pas biodrowy no i w bieg :) przebiegliśmy razem ok 5-6 km... Coś w tym stylu no ale dla Sziry jeszcze za mało xD no co szkoda że nie wzięłam aparaty ;/// ale w sobotę może pojadę a więc porobię zdjęcia. Weszliśmy też na górkę było tam wiele innych psów a więc zapoznałam się z niektórymi :) był tam golden, labrador, doberman i no Aussie. Bardzo fajnie było poznać te rasy no ale szkoda że brak zdjęć :((( bym wam pokazała zdjęcia z telefonu a jak chciałam przesłać to się nie dało.... No cóż taki urok. Hmmm co jeszcze tam robiliśmy? pojechaliśmy na lotnisko o 15 a wrócliśmy o 21 :D no tak... Jeszce pojechaliśmy do babci nie ma co opisywać bo nic specjalnego tam nie robiliśmy, tylko na herbatkę i ciasto jak to u babci.



Kolejna sprawa to taka że w końcu mamy jesień ! już kalendarzowo nie zostaje mi nic innego jak ją powitać :) taaa dzieś pierwszy dzień jesieni a pogoda okropna jak nie wiem co aż szkoda mówić... Pada przez cały dzień a tak bardzo dzisiaj chciałam iść do parku poćwiczyć dog frisbe...Życie... No i tak teraz co robiłam 20-22 września a więc trenowałam i uczyłam się nic też jakiegoś specjalnego. Powoli z Szirą szykujemy się do wystawy psów będzie to nasza pierwsza :D. Już nie mogę się doczekać ;). I kolejna wiadomość to taka że zrobiłam sama frisbee a raczej frisboo - zabawkę :D jest super prawie jak frisbee no ale nie wygląda ładnie :P w końcu ja robiłam.... I tak jeśli chcecie kupić frisbee a nie macie czy inne akcesoria dla psa radzę wam udać się do rossmanna :) jest tam tyle rzeczy dla psów że WOW a ile frisbee czy dysków na prawdę wam polecam ja kupilam frisbee i przenośną miskę więc może w następnym poście zrobię wam recenzję albo poczekam i zrobię haul psi bo jeszcze zamówię animiboxa. A no i jeśli chcecie DIY o tym moim frisbee napiszcie w komentarzu :)



No i teraz podziękowania a więc dziękuję Hani i jej spanielce ich blog :) oraz naszemu jamnikowi aniolkowi ich blog :D naszemu goldeniakowi Szaście ich blog ;) nie komu innemu jak naszemu Emetowi :) ich blog naszej kochanej Roxi ich blog ! No i wielu wielu innych osobom ;) no ale jak to ja o części zapomniałam ;/// więc jeśli kogoś nie wymieniłam oczywiście dopiszę. A WAM DZIĘKUJĘ ! I teraz za co dziekuję? a za to że jesteście otwarci i mili dla mnie za czasów portalu zapytaj jak miałam.... Szkoda gadać jacy tam ludzie byli... Tak no niby tylko internet no ale te wszystkie słowa które do mnie kierowali? szkoda gadać na serio. Dziękuję wam że się tak dla mnie otworzyliście !

Komentarze

  1. Masz rację śliczny wygląd bloga, no i dużooo się u was działo :) szkoda tylko że w tedy byłam u babci :( no tak ta twoja dieta xDDDD to jest dobre :D no ale fajnie ale wiesz mialaś rację tte jabłka z tymi płatkami zborzowymi były dobre :) teraz w domu je ciągle jem. Obyś tylko dała zdjęcia na bloga z tego lotnsika :) tata mi mówił właśnie że może w sobotę pojedziemy z wami :)
    Pozdrawiamy
    Ola i Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to fajnie by było jak byś pojechała z nami :) tylko szkoda że bez Sary... No ale taki urok suczek... :) a ty już wróciłaś od babci?

      Usuń
    2. Tak już wróciłam :) tyle że jestem przeziębiona

      Usuń
  2. Szkoda że ja nie mogę mieć bloga o moich psach :((( no ale trudno piękne zdjęcia
    zresztą jak zawsze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dzisiaj dodam post tez jakis xd
    bieganie och chciałabym ale cóż serce ;( ale mam rower :p podziwiam Cię 5 km biegania xd po 2 km juz bym siadła xp samoloty mhmhmhmh ja musze swoją z miastem oswoić.
    dziękuję za wyróżnienie ^^ powiem Ci ze wole pisać na blogu i ludźmi z internetu.
    a tak no sama robiłaś nagłówek ? xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa ja sama robiłam nagłówek żart.... Nie nie ja :P ja nigdy bym takieo ładnego nagłówka nie zrobiła :D i nie ma za co :)
      Pozdrawiamy

      Usuń
    2. weź mi załatw nagłówek ;D ja próbowałam zrobić ale cóż nie dla mnie moc przeróbki ;D

      Usuń
    3. Ok jak mi się uda.. ;) ok ja ci dam mojego skype... i jak chcesz to powiesz co i jak a jeśli chodzi kto ci go zrobi to spokojnie moja już w tym głowa :P

      Usuń
    4. A i mój skype to selenka45 zaproś :)

      Usuń
    5. nie posiadam skype ;p ewentualnie gg ;p

      Usuń
    6. dupa xp ej bo ja napisałam do ciebie tam na google+ xp czy co to tam jest ;D

      Usuń
    7. Tak wiem na fonie mi się wyświetliło :) tylko teraz jestem na kompie
      i nie wiem jak tu się w to wchodzi...

      Usuń
    8. klikasz na imię i nazwisko i tam klikasz na coś z H to coś na rodzaj czatu

      Usuń
    9. Ok dzięki, i sorry że tak późno odpisuję :C
      tyle że ja na serioooo nie mam czasu....

      Usuń
  4. Jejku jakie piękne zdjęcia *.* no zresztą jak zawsze :)
    tak już dzisiaj 1 dzień jesieni wiem bo widziałam w google xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne robisz te zdjęcia :) i śliczną masz tą szirkę
    piękne wychodzi na fotografiach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy za wspomnienie o nas! Jest nam bardzo miło! :) Nagłówek cudowny, od razu przykuł moją zabawę.
    Nie ma to jak ciasto u babci, prawda? *_* Przy okazji dzięki za zawiadomienie o psich zabawkach w Rossmanie. Muszę się koniecznie się tam wybrać! Widzę, że ćwiczycie a'la Dog Trekking...gdzie kupiłaś pas? :)
    Śliczna Szirka, masz bardzo ciekawe posty! Życzymy powodzenia na wystawie i oczekujemy na filmik. ;)

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pas zamówiłam przez jakiś sklep internetowy :D tylko przez jaki to nie pamiętam,
      był to albo zooplus albo jakiś inny.

      Usuń
    2. dzięki, bo ja nie mogłam znaleźć xD

      Usuń
    3. :) No wiesz trzeba szukać i to porządnie :D

      Usuń
  7. Super wygląd bloga <3
    Ja tak samo mam masę kartkówek! :/
    Śliczne zdjęcia :D
    Pozderki
    Sisi & Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już normalnie nie wyrabiam ze sprawdzianami i kartkówkami a dopiero początek roku... Dziewczyny też się skarżą... Kompletnie nie mam motywacji do nauki, tylko przyroda jako tako mi wychodzi, ale reszta to szkoda gadać. Jeszcze biorę udział w kuratoryjnym konkursie z j. ang. A zresztą skoro jesteś w VI klasie to wiesz jakie to okropne. Miło mi, że o nas wspomniałaś :). Oo, muszę się wybrać do Rossmanna! Chętnie przeczytam DIY jak i recenzję.

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny wygląd bloga :) Chyba się wybiorę do Rossmanna skoro tyle tam psich rzeczy. Fajnie by było jakbyś zrobiła DIY no i haul.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie wygląda teraz blog.
    Tylko trochę mnie to dziwi bo:
    Kiedyś też zmieniłam wygląd bloga
    to ty na następny dzień też.
    Zmieniłam przed wczoraj a ty
    wczoraj...

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I co z tego..? moja wina że zmieniam nagłówek? xDDDD

      Usuń
    2. Internet jest wolny mogę sobie zmieniać nagłówek kiedy chce a tobie nic do tego ;)

      Usuń
  11. Posłuchaj! Nie mówiłam że mnie to wkurza!
    Tylko ty się teraz uczepiłaś!
    Albo nie wracamy do tego tematu,
    Albo anuluje obserwowanie Twojego bloga!

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog
    I piękne zdjęcia psiaka
    Bardzo ciekawy wpis
    Zapraszamy też do siebie naszepsy100.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty