Biegamy charytatywnie - i co u nas?

Witajcie a więc, już mamy o 18 ciemno, waniliowa świeczka się pali. My idziemy pod koc, a pies razem z nami. Tak wygląda mój dzień o godzinie 18-19 :)). Uwielbiam właśnie tak przy świeczce z kakałem pod kocykiem i pies, a do tego książka, teraz czytam życie po życiu, polecam tak na wstępie. A więc niedziela i jutro Siup i do szkoły, najbardziej nie lubię rano wstawać, męczarnia. Bo ciemno bo ciepło pok kołdrą, takie coś ja lubię. Już sama nie wiem jaki bym nagłówek chciała na bloga... Żaden mi nie pasuje... No cóż życie I znowu zmieniłam nagłówek :P. U nas i nowości stare i nowe, cieszę się ze szczęścia Sziry :). Do rzeczy :

Biegamy charytatywnie zostałyśmy zaproszone przez kościół na bieg. A więc biegałyśmy dla chorego chłopaka, zajęłyśmy miejsce 7, nie najgorzej ale i nie najlepiej. Dostałyśmy nową smycz, zabawkę, i karmę oraz co najważniejsze podziękowania. Szira była w mojej gazecie, bardzo się cieszę, jestem z niej bardzo dumna bieg odbył się koło jednego supermarketu :). Teraz w październiku będziemy ,,biegać po zdrowie'' cieszę się że teraz zostałyśmy zapraszane na takie super cele charytatywne, możemy pomagać ale i mamy z tego super frajdę !. Przypominam że niedługo, wybieramy się na wystawę - Szira będzie wystawiana no w końcu skoro chcemy, mieć szczeniory to Szira musi być po 3 wystawach i dalej to sprawy papierkowe :D mówiąc krótko - domowa hodowla.



Wiem że bardzo, już chcecie haul ale bardzo dużo rzeczy mi dochodzi, a to to a to tamto. Zdradzę że jestem zadowolona ze szczotki, i teraz tak ogłaszam że dopiero, za tydzień będzie kolejny post. I nie będę komentować żadnych postów, ale oczywiście wszystko to nadrobię. Przepraszam że tak ,,chamsko'' ale nie mam innego wyjścia. Dostałam 3 z matmy z kartkówki, a teraz cały rozdział we wtorek. Nie ma narzekania tylko trzeba się uczyć. Napiszcie czy chcecie post o pytaniach i odpowiedziach jeśli tak to założę aska w którym będziecie mogli zadawać pytania o mnie i o Szirce :). Coś w stylu co miała, Ola. To po prostu napiszcie w komentarzu to, tai post postaram się zrobić równo za tydzień czyli tak w sobotę - niedzielę. I tak ukłoniło się takie pytanko : Gdzie kupiłaś obrożę dla tego potworka? - A więc kupiłam ją w zoologicznym o obroży jest jeden post, dodam że kosztowała ona tylko 10zł. By, bardzo chciała wystartować z Szirą w zawodach Doock diwing fajnie by było, i może kiedyś....



Teraz co nie co opowiem o karmo - samkołykach : z lolo pets, już nie będą w haul'u skoro już piszę ten post to w sumie co mi szkodzi?. Dodam zwykłe wady i zalety

Plusy
+ Ładny zapach
+ Smakują mojemu psu
+ Ładne opakowanie
+ Dobry skład
+ przyzwoita cena

Minus
- Trudno wyczaić jakąś wadę... :D


Nie mam zdjęć, smaków a więc kłania się grafika google, przepraszam że dodaję zdjęcia z neta... Ale mam awarię aparatu, ta znowu. Obym miala szybko nowy bo z nim nie wytrzymam, nie dość że muszę czekać 10 sekund, to jeszcze teraz zdjęć nie chce robić...




To do następnego posta ! :) który mam nadzieję okaże
się dosyć szybko :) to teraz was zostawiam z kwiatkiem :P A i przypominam że jak będę mieć 60 obserwatorów będzie konkurs



Komentarze

  1. Fajnie że biegacie, a jeszcze lepiej, że charytatywnie. Mam pytanie ile kosztowały te smakołyki z Lolo Pets Bakery Product? Wydają się być fajne. A i zachęcam Ciebie do wzięcia udziału w naszym konkursie. Filmik to przecież nie trudna sprawa.
    Pozdrawiamy
    Ala i Luna

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia! Widziałam takie smaki w zoologu u mnie.
    Szkoda, że odezwiesz się dopiero za tydzień. U mnie też nauka wrze.. mam za tydzień duży sprawdzian z matmy, której straszniee nienawidzę! Za to uwielbiam polski, który jest dla mnie łatwiutki! Ja mam takie szczęście, że mam jutro na 10! Tak, wiem...też się cieszę! Zazdroszczę, że biegacie w takich celach, bo u mnie nic takiego nie ma. Choć może, ajj, muszę się dowiedzieć! I w ogóle gratuluję 7 miejsca! Interesujesz się sportem? Ja biegam i pływam. Jeżdżę na zawody itp. Może wystartuję w biegu na kilka kilometrów/kilkanaście i zawalczę o tytuł harpagana! :D

    4 października to dzień zwierząt...robisz coś z tej okazji? Ja wręczam prezenty moim zwierzakom i idę z podarunkami do schroniska. A później wracam i spędzam czas z nimi. Ogólnie tydzień zapowiada się u mnie "pracowity". Tym bardziej, że zaczęłam trenować dogfrisbee.

    Pozdrawiamy,
    Monika i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, startuję teraz w zawodach które odbędą się w październiku (bieganie) lubię jeździć na rolkach i rowerze. W wolnym czasie z kuzynką gram w siatkówkę. :)

      Usuń
  3. Świetnie, że biegacie! 7. miejsce to nie tak źle, ile osób brało udział w biegu? Ładne zdjęcia i fajne te smakołyki. Fajnie że pojedziecie na wystawę :). Czekam na post o haulu!

    Pozdrawiamy
    Evily i Daisy

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że biegacie :) A tak szczerze to 7 miejsce to nieźle :) Ja to bym pewnie ostatnie zajęła xd
    Chciałabym kupić te smaczki, ale nie ma ich w moim zoologicznym > . <
    Piękne zdjęcia <3

    Serdecznie pozdrawiamy- Ola i Noris :)
    http://zakochanewpsach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne że biegacie, masz super! a i piękne zdjęcia *.*
    Oby post był szybko :)
    pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia, i super ta karma, tyle że nigdzie nie mogę znaleźć. Ile kosztowała?
    7 miejsce, to super miejsce. Bardzo fajnie.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie zdjęcia *.* co Ci przeszkadza ten aparat? ładnie robisz zdjęcia.
    A zobacz na moje >.< nie marudź !
    pozdrawiamy

    Ola i Sara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. YyY, ja i ładne zdjęcia? HAHA Ola ogarnij się xD. No ale nowy aparat = się lepsze zdjęcia...
      I dzisiaj klasówka z matmy była.... ϟ ϟ ϟ

      Usuń
  8. (。♥‿♥。)

    OdpowiedzUsuń
  9. My także kupujemy te smakołyki z Lolo Pets i są naprawdę świetne!
    swiat-oczami-knapika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Słuchaj Nie mówiłam że mnie to wkurza!
    Albo nie wracamy do tego tematu,
    Albo anuluje obserwowanie Twojego bloga!

    http://pamietnikkarolci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gówno obchodzą mnie twoi obserwatorzy idiotki!
      Chciałam powiedzieć czy nie wracamy do tego tematu a ty wpadasz w szał!
      Japiernicze!

      Usuń
  11. My dostałyśmy ostatnio tort dla psa z firmy Lolo Pet's. Piękne zdjęcia:*

    H&F

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne fotki! *-*
    Też bym wzięła udział w takim biegu ^.^
    Co do ciasteczek to jestem przekonana, że Sisi by one nie przypadły do gustu :p
    Pozdrawiamy <33
    Sisi&Sylwia ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie,że biegacie. To nasze ulubione zajęcie :D.
    Widziałam te smaczki w sklepie,może kiedyś je kupię :).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. hej! foto bulla mnie przyciągnęło, gdyż jestem bullomaniaczką! Kocham TTB!
    Wstawania rannego chyba nie lubi nikt, życie po życiu muszę kiedyś przeczytać, słyszałam o tej książce.
    Co do smaczków to wolę podawać te naturalne.
    pozdrawiam
    http://czerwonafilizanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Pycha smaki ! Fajnie piszesz :)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty