Ławka, konkurs, choroba i po.... :D

Cześć ! nie mam czasu a tu proszę wczoraj jeden post a dzisiaj drugi... Nie no nieźle :D ale nie mam co robić bo jestem chora.. Są plusy i minusy tego. Wczoraj z Szirą byłam u weta na jej Chrostki i przepisał jakąś maść pomaga bo już Szira ma mniej Chrostek. A uczulenie właśnie takie mają bulle na jesień bo są to psy alergiki z reguły. Wzięłam udział w konkursie z jednych z blogów powiem szczerze warto! super nagrody a temat konkursu to : ziewający pies. Jeśli chcecie link do bloga to piszcie podam wam. I czas na piękne zdjęcia sziry na ławce stąd za mała wzmianka : Ławka.. Ta dam.. I na koniec polecam wam ten blog ostatnio często trafiam na fajne blogi.. : Klikamy :3





Komentarze

  1. Super jest to pierwsze zdjęcia genialne !
    ogólnie super zdjęcia masz talent do ich robienia
    fajny i super post
    jak jest się chorym normalka ma się dużo więcej czasu ja też praktycznie w ogóle nie mam czasu no ale życie nic nie poradzisz ;)
    pewnie konkurs fajny ale ja nie mogę wziąć udzialu ;///

    Pozdrawiam Pati ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zdjęcia! Podoba mi się 2 zdjęcie <3 Gratulacje 41 obserwatorom!

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia najlepsze to 3 i kwatki też :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co tak krótko? -.- nie no żartuję Wiki :D

      DZIĘKI ;PPP

      Usuń
  5. No okkk.

    Fajny i ciekawy post śliczne zdjęcia sziry oczywiście jak zawsze
    piękne kwiatki z netu xDDD
    I genialna szira bardzo fajne że przeszły jej te Chrostki
    tobie tylko życzyć powrotu z zdrowa. Życzę udanego września :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze że przeszła jej alergia :). Fajne zdjęcia, i powodzenia w tym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek uwielbiam te psy :) post naprawdę warty do czytania i zapraszam do rewanżu czyli obserwowania mnie :******

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty