Upały i zabawy !

Cześć ! więc dzisiaj myślałam że będzie bardzo brzydka pogoda ale ku mojemu zdziwieniu było bardzo słonecznie. Aż sobie pomyślałam że fajnie by było dzisiaj się pobawić bez żadnych treningów ani nic. Oczywiście coś tam Szirakowy memu powiedziałam siad czy podaj łapę ale to u nas norma. Aaa no i przepraszam że wczoraj nie było żadnego posta ani nic. Ale nie miałam o czym napisać w sumie to wczoraj było strasznie nudnooo. Zaczyna się niedługo szkoła... Ehh tyle nauki i brak czasu na nic jak pewna dziewczyna mi napisała 'Dokładnie szkoła = mniej czasu dla psa' taka prawda no cóż... Życie.. A teraz czas na zdjęcia :)





Komentarze

  1. O ale macie super ! u was upały a u mnie deszczowo i zapowiada się na burze ;/. Pewnie Szirak :D się wybiegała i pewnie świetnie się bawiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. To fajnie że Szira zapomniała o treningach i się z nią bawiłaś :)

    Napiszesz post jak zrobić tor do agility ? proszę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mogę zrobić taki post może nawet dzisiaj :) ale muszę rozłożyć tor i ogólnie. Na pewno post taki będzie dziś bądź jutro./ :)

      Usuń
  3. Takie luźne dni czasem się przydają, piękne ma imię twój pies *-*
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia :) Uwielbiam czytać Twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zdjęcia, szkoda że my nie możemy odpuścić sobie jednego dnia. Codziennie uczymy się przywołania ćwiczymy sztuczki a wieczorem rower.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia. Jak ona słodko wygląda w tej obroży :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty