Szira nad jeziorem

A więc w sumie to wróciłam do domu no ale tylko na chwilkę z moją kuzynką to poszłyśmy wykąpać szirę. Z racji tego że była u mnie bardzo ładna pogoda my też się co nie co zmoczyłyśmy, ale jak mówię byłam tylko z Szirą i potem znowu pojechałam bo ciocia miała tam jakąś sprawę to razem z moją kuzynką pojechałyśmy ;) ogólnie było fajnie tylko szkoda że tak krótko jutro będzie powitanie w wielkim stylu :D. Szkoda że szira nie przyjechała ze mną bo tu jest prawdziwa wieś i pełno nowych miejsc i fajnych do ćwiczenia. Ale jeszcze zdążymy wszystko nadrobić w końcu Szira można już powiedzieć że szira ma rok bo za dwa dni jej urodziny. Ale tak czas na focie ;3 które mi nie wyszły ale no cóż nie jestem jakimś idealnym fotografem -.-







Komentarze

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny post ;) i fajnie że szirka lubi się kąpać szkoda że mój pies nie lubi się kąpać i trzeba go siłą myć w wannie -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. <3333 Szira <33333 Heh nie zapomnę tego jak przez nią wpadłaś xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej no weź nie publicznie :D taaa to były czasy... Tydzień temu.... Kiedy znowu przyjedziesz?

      Usuń
  4. A zrobisz post odnośnie jak nauczyć psa pływania lub zachęty do wody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcanie do wody.....? nie wiem bo już wakacje się kończą zima się zbliża hmmm chyba raczej nie ale mogę zrobić zobaczę...

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty