Smakołyki Bosch Fruitees

Cześć ! a więc zamówiłam nowe smakołyki z firmy Bosch fruitees na urodziny sziry ale nie tylko ten prezent jej dam o nie dam jej jeszcze wiele wiele innych rzeczy. Ogólnie o smakołykach nie mogę absolutnie nic powiedzieć. Ponieważ nawet ich nie przetestowałam ale znając życie Szirce będą smakować, z opinii innych można powiedzieć że smakołyki mogą być. Ogólnie zostały ostatnie dni do szkoły a więc posty nie będą tak często się pojawiać. Wzięłam udział w konkursie na YT mam nadzieję że coś wygramy będzie to spóźniony prezent dla Sziry ;). Cóż by tu jeszcze powiedzieć ? wracam dziś do domu i nie mogę się doczekać aż w końcu zobaczę Szirę.


Komentarze

  1. Na pewno smakołyki są świetne a Szirce życzę udanych urodziny takich Heppy ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Smakołyków nie przetestowałam ale może to zrobię mogę wiedzieć gdzie kupiłaś zamówiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wpisz sobie firmę tych smakołyków mi wyskoczył taki sklep...

      Usuń
  3. Super nie mogę się doczekać !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ok dzięki mam :) i już zamówiłam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty