Przed urodzinowe rzeczy dla Sziry

Cześć wiem dzisiaj kolejny post :D ale macie co czytać. A więc byłam w sklepie i kupiłam parę rzeczy dla Sziry. A więc wam napiszę co to i ile mniej więcej kosztowało ;) drogie rzeczy nie były a więc dużo nie zainwestowałam.

Przywieszka dla psa - Jest to różowa kość którą poprosiłam od pani i pani poszła i mi przyniosła normalna cena wynosiła aż 10 zł ale ja kupiłam za 4, 50 czy coś takiego a więc bardzo tanio.






Woreczki na psie odchody - Kupiłam bo nie lubię jak są wszędzie od psów ich odchody a do tych czas sprzątałam reklamówką a więc kupiłam takie woreczki chciałam różowe ale nie było były tylko pomarańczowe i zielone a ja kupiłam pomarańczowe bo były piękne *.* cena wynosi 8 zł i tam parę groszy.





Smakołyki Markies - Kupiłam je bo już skończyły mi się moje, i nie miałam żadnych do szkolenia Sziry a te smaczki mają dobrą opinię. Polecam smakołyki już przetestowałam i są jak zwykłe smakołyki nie polecam dla małych psów. Koszt wynosi 3 zł i 15 gr.





A na dole macie zakupy wszystkie razem


Komentarze

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty