Podsumowanie wakacji

Cześć już tytuł posta mówi sam za siebie wakacje dobiegają już końca a zrobię dziś ten post po już potem nie będę mieć tyle czasu co zawsze. Ogólnie wakacje nam się udały dużo udało nam się osiągnąć Szira zapoznała dużo nowych miejsc a więc było ekstra zanim przejdę do tego wszystkiego podzieliłam ten post na takie części ale dobra już nie ważne zapraszam do długiego i wyczerpującego postu !



Co udało nam się zwiedzić przez te wakacje ?

A więc jak pisałam Szira zapoznała multum nowych miejsc, ogólnie były to miejsca typowe dla psa ale nie typowe dla bulteriera. A otóż od razu jak zaczęły się wakacje wyjechaliśmy nad morze na całe 6 dni, to były wakacje ! ogólnie nikt nam nie zwracał uwagi że pies i kaganiec i takie Bla bla bla Szira jak to ona się kąpała ! Hm co udało nam się jeszcze zwiedzić to Turcja tak dobrze usłyszeliście ja i Szira podbiłyśmy Turcję oczywiście jechaliśmy autem i w Turcji byliśmy cały tydzień udało nam się wyjechać pod sam koniec lipca. Myślę że liczą się codzienne wypady nad wodę ooo tam to było szaleństwo !.... A mi i Szirce tak najbardziej podobały się góry byliśmy tam co prawda 3 dni ale też podbiłyśmy góry powiem szczerze było dużo bullów.

Podsumowanie : Pierwsze wakacje Sziry były w 1000% udane chyba bardziej udane nie mogły być Szira zwiedziła wszystko to co możliwe !

LIPIEC
 
Osiągnięcia:
- Założenie bloga
- Zakończenie wolontariatu
- Więcej spacerów i sportu

Napotykane przeszkody:
- chorobliwy upał
______________________
Ocena miesiąca: 7/10

Ogólne wrażenie:
Lipiec uważam za średnio udany. W lipcu tak na prawdę tylko podróżowałyśmy a to to a to tamto i nie miałyśmy w ogóle czasu na ćwiczenia i te sprawy. Co prawda jak byłyśmy nad morzem coś tam przećwiczyłyśmy ale Szira gdzie było multum dzieci i upał nie dawała rady a więc nie zmuszałam jej. U mnie lipiec był upalny jak diabli, i spanie przy wiatraku i to było mocną przeszkodą do nie ćwiczenia z Szirą.
 
 
SIERPIEŃ
 
 Osiągnięcia:
- Szira i dieta 
- Wyrobienie pięknej sylwetki 
- opanowanie nowych komend sztuczek oraz nowy sport

Napotykane przeszkody:
- Brak

Ocena miesiąca: 9/10

Ogólne wrażenie:
Moje wrażenie jest bardzo dobre udało nam się dużo przećwiczyć sierpień nie był tak upalny jak lipiec. Ogólnie dużo wycieczek w góry i to podwyższyło ocenę sierpnia. Szira była dość chętna do pracy i nauczyłyśmy się obrotów podczas łapania frisbee jestem dumna i są ogromne postępy. Jak to zrobiłam? byłam na szkoleniu i to jest kolejny bardzo mocny +. 
 
Podsumowanie wakacji : Wakacje były udane i nasze pierwsze z Szirą, oraz pierwsze urodziny które będą dopiero 24 sierpnia czyli już jutro. Cóż dodać wakacje oceniam oczywiście 10/10 chciałam napisać więcej ale i tak połowy rzeczy które chciałam napisać zapomniałam taka moja natura. Oraz przypominam że Szira we wrześniu idzie na pierwszą wystawę psów :).
 

  

Komentarze

  1. O widać że Szira i ty miałyście bardzo udane wakacje :) a ty mi prześlij zdjęcia z Turcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyli miałyście udane wakacje :> Ona ma dopiero rok? Jejciu myślałam, że więcej. Fajnie, że wyćwiczyłaś z nią nowe sztuczki ;)

    Zapraszam http://jerry-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pies :) zaobserwowałam teraz ty

    OdpowiedzUsuń
  4. I ominęłam post który jest extra <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Werona ty ominęłaś post oj nie ładnie nie ładnie :D
      Żart <3 ;)

      Usuń
  5. Brawo! Super blog uwielbiam go czytać! Możesz na mnie liczyć bo codziennie dodaje nowe komentarze :) Liczę na to samo :D

    Zapraszam na nową wersję mojego bloga :D http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję bardzo :) oczywiście zajrzę na bloga ;)))

      Usuń
  6. Śliczny pies :) Ooo widzę udane wakacje, Turcja *.* Przekaż jutro życzenia ode mnie ;) Pozdrawiam i życzę miłego dnia :D

    http://poetyckie-przemyslenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty