Mini psi haul !

Hej ! dziś byłam z Szirą w zoologicznym i kupiłam jej mało rzeczy no ale co prawda coś tam jest. Pamiętam mniej więcej cenowo co jest. Za nim przejdę do opisywania tego wszystkiego taka recenzja jak by. Dziś też z Szirką się bawiłam ćwiczyłyśmy różne salta i takie tam poszłyśmy do lasu na grzyby i na łąkę zwykły dzień jak każdy dzień na wsi. A i w końcu Sziry kolczatka jest za uszami tak ja powinna być ale już teraz rzadziej będzie chodzić na kolcach bo w tym mini haulu jest właśnie obroża. A więc :

Ciasteczka smakołyki :

Są to zwykłe ciasteczka dla psa ja w poprosiłam o takie dwie garstki i kosztowało równe 2 zł a było ich bardzo dużo i myślę też za na długo mi to wystarczy. Oczywiście kupując takie smakołyki myślałam o domowym szkoleniu czyli chodzi o sztuczki komendy.





 Smakołyki z wołowiny :

Następne smaczki to są smakołyki jakieś z wołowiny czy z czegoś. Dokładnie to nie wiem i jeszcze jedne smakołyki to są też z jakiejś wołowinki tylko kupiłam ich mało. Te większe których kupiłam 4 i zapłaciłam 8 zł. Drugie kupiłam takie 2 za 2zł. Smakołyki z pewnością będą smakować każdemu psu nawet temu wybrednemu smakołyki takie kupicie w każdym zoologicznym.






Obroża : 

Obroża jest świetna ! świetnie się sprawdza przy moim psie. No jak na razie świetna ale zobaczymy co potem. Jak na razie za wiele nie mogę powiedzieć. Obroża jest materiałowa ale bardzo mocna kosztowała mnie tylko 10zł. Więc cena jest przyzwoita...





Komentarze

  1. Bardzo podoba mi się ta obroża!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ładny kolor to niebieski tej obróżki :333

      Usuń
  3. Śliczna mam taką tyle że niebieską dla Luny. Fajny smaczki takie te kolorowe a te smakołyki z wołowiny ciekawe. Dasz zdjęcia jak ćwiczycie salta z Szirą? fajnie by było zobaczyć takie zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz połowa zdjęć z saltami Sziry są rozmazane ale może dodam filmik

      Pozdrawiam L&S

      Usuń
  4. Ja Roxi wypatrzyłam cudne szelki. :) Świetny haul, mam nadzieję, że produkty będę się dobrze sprawować!

    Pozdrawiamy,
    www.suczkaroxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O szelki mam nadzieję że dasz post o tych szelkach najlepiej recenzję może bym sama jakieś nowe szelki kupiła Szirce? no nie wiem nie wiem :P

      Usuń
  5. Bardzo mi się podoba obroża! *o* W następnym tygodniu jadę do sklepu zoologicznego i zakupię Jessie obrożę, podobną do Twojej. Naprawdę tania, u mnie w zoologicznym kosztuje taka ok. 20 zł :/

    Pozdrawiam,obserwuję i zapraszam do nas http://jessie-zafira.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wpadę z wielką przyjemnością ! :). W sumie 20 zł za obrożę to nie drogo. Niektóre obroże kosztują po 100zł i ludzie je kupują.. Co dla mnie jest bez sensu oczywiście :))

      Usuń
  6. Fajne zakupy. Te ciasteczka też kiedyś kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy!
    Masz bardzo ciekawy blog i pięknego psa *-*
    To bulterier, prawda?
    Nigdy te psy mi się nie podobały, ale twój jest wyjątkowo ładny :)
    Będę tu wpadać częściej, bo obserwuje :D
    Zapraszam do mnie, także mam bloga i jestem nowa ^.^
    http://psie-lapy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak bulterier :). Dziękuję że uważasz że mój piesek jest ładny :). Miło mi to słyszeć.
      Oczywiście wpadnę na twój blog z wielką przyjemnością :).

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty