Happy Birthday Shira!

Cześć ! tego postu się nie mogłam doczekać, bardzo od wczoraj chciałam go napisać ale to dziś Szira ma swoje pierwsze urodziny a z nami jest aż 8-9 miesięcy !. Cóż tu dodać tyle chwil przeżyłyśmy razem i nie da się ich zliczyć. Bardzo z całego serca ją Kocham ! tyle pięknych i wspaniałych chwil. Żałuję teraz jak czasem na nią nakrzyczałam. Kończy dziś rok nie no moje piękne małe maleństwo, teraz przejdźmy do prezentów stwierdziłam że Szira ma wszystko co jest jej potrzebne. A więc nie kupiłam tylko zrobiłam dwie obroże, i kupiłam smakołyki a co do tortu nie musiałam się jakoś starać jest tort jaki jest

A teraz pierwsze zdjęcie Sziry jako piękna roczna sunia. Można aż sie popłakać dodam jeszcze że pozdrawiamy naszych czytelników z całego serduszka.





To może trochę powspominamy? Eh te wspomnienia odchodzą ale zawsze wracają. Cóż... kocham ją a więc pamiętam jak szira trafiła do mojego domu jadąc gdzieś liczyłam że to będzie pies ale nie taki liczyłam na psa np. Labradora goldena itp. Dojeżdżamy a pan mi daje na ręce pulchną świnkę <3 matko ale ona się na nas gapiła i cały czas piszczała i każdy się w głębi duszy śmiał i wiedzieliśmy że to ten pies właśnie że to ten pies. Szira jest dość nie typowym psem, więc codziennie mam z niej ubaw jest to pies wesoły i rzadko kiedy ją widzę że jest jakaś smutna czy coś w tym stylu.

Czas na zdjęcia jak była mała a jak wygląda teraz <3 jest bardzo spora różnica ale dla mnie nadal jest tą samą małą białą kulką którą trzymała na początku

Kiedyś : 




Teraz : 




Różnica jest wielka i to nawet bardzo ta tak teraz tak wspominamy a co z prezentami znikły? Dodam że zrobiłam Szirce dwie obroże różową i fioletową. Kupiłam jej mokrą małą karmę, oraz smakołyki do szkolenia. Kupiłam też jej szczotkę która została zamówiona a więc przyjdzie za ok. 2-3 dni. Szira ma wszystko to co jej potrzeba ale najważniejsze rzeczy dla psa to smycz obroża i właściciel.




WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO SZIRA !

Jak chcecie możecie złożyć szirce życzenia w komentarzach :)

Pozdrawiamy S&L



Komentarze

  1. Wszystkiego naj Szira <3 miłych wspomnień i udanych ostatnich dni wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. <333 Dziękuję również życzę ostatnich udanych dni wakacji

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł na prezenty :)
    Wszystkiego najlepszego Szira
    I udanego świętowania :)
    http://lukseer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szirka wszystkiego najlepszego z okazji urodzin na serio życzę ci wszystko co najlepsze.

      Usuń
    2. Bardzo ślicznie dziękujemy.

      Usuń
  3. Wszystkiego naj ! :3 Ale wyrosła :)
    http://swiat-roni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJEMY ZA WSZYSTKIE KOMENTARZE :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego!!! C: Mój pies ma już 7 lat ;p

    Zapraszam na post o Belgii :)
    polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. O jakie fajne zdjęcia z Turcji mi przesłałaś. A i jeszcze wszystkiego NAJ szira.

    OdpowiedzUsuń
  7. Najsłodszy psiak!
    Wszystkiego psiego Szira!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty