Brzydka pogoda, i leniwy dzień. + Spotkanie z Martą

Jak jest brzydka pogoda to wiadomo człowiekowi zarówno jak i psu nie chce się nic robić.  U nas cały dzień leje a więc do ogrodu Szira nawet wyjść nie chciała. Ale jeszcze co mówi dzisiejszy tytuł ? spotkanie z Martą pewnie nie wiecie o co chodzi ale dam linka do bloga to zobaczycie Blog Marty a więc planujemy spotkanie bez psów oczywiście. Mam nadzieję oczywiście że do spotkania dojdzie. Bym bardzo chciała zobaczyć Santę ale niestety przyjedzie bez niej ;/. Nie ma o czym pisać leniwy dzień i tyle. Mogę napisać że przyszła nasza obroża gdzie jest napisane : Bulterier chciałam z jej imieniem ale tata chciał z napisem bulterier. A o to czas na piękne.. Fotki...



Komentarze

  1. Ooo spotykasz się z Martą super ! też bym chciała...

    A i fajne łóżkowe zdjęcia Sziraka <3 xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry że nie pisałam komentarzy ale wiesz... Wyjechałam i wracam jutro.
    A i super zdjęcia :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze niedawno skopiowałaś od niej zakładkę, a teraz planujesz spotkanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne zdjęcia, oby spotkanie się wam udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne zdjęcia? Heh ja żartowałam xD...

      Oby się udało...

      Usuń
  5. Ta twoja Shira jest śliczna

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty