Aktywny dzień + podziękowania

Cześć zanim przejdę do zdjęć i tych spraw. To pierw chciałabym podziękować za 2000 odwiedzin na moim blogu oraz za 25 obserwatorów bardzo wam dziękuję za miłe komentarze i ogólnie.

A więc jak mówi tytuł posta aktywny dzień taaa był bardzo aktywny. Od 10 do 16 z Szirą w ogrodzie byłam oczywiście z przerwami. Poćwiczyłam ją nowych komend powtórzyłam nowe komendy. I oczywiście frisbee i agility. Widzę duże postępy w skokach szira jest już bardziej chętna do takich skoków czasem nie przeskoczy ale to i tak wielki postęp. Z sziry jestem dumna, szkoda tylko że jak szkoła się zacznie to już nie będę mogła z nią tak często ćwiczyć ale jakiś dzień wciśniemy. A i chciałabym również podziękować za miłe komentarze pod postem o Sziry urodzinkach :3 dziękujemy za wszystkie miłe komentarze :). Czas na zdjęcia :D








Heh chyba tyle zdjęć wystarczy ? :D mam więcej ale najbardziej nie lubię przerabiać zdjęć. Jak widzicie na zdjęciach szira wszystko ładnie robiła tak jak chciałam.



Komentarze

  1. Pierwszy raz na trafiłam na bloga, którego właścicielka opisuje życie swojego psa :) Widać, że obydwie się kochacie. Ja muszę, któregoś dnia spędzić dzień z moją suczką :)
    Pozdrawiam cb i pieska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję, ale jest wiele takich blogów. Bardzo dziękuję za miły i szczery komentarz.

      Usuń
  2. bardzo fajny blog! ciekawe zdjęcia i tematyka!
    pozdrawiam cię serdecznie. ucałuj pieska:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety szkoła=mniej czasu dla psa, bardzo fajnie że Szira tak się słucha. Obserwuję i zostaję stałym czytelnikiem !
    Pozdrawiamy W&P :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję dokładnie szkoła=mniej czasu dla psa

      Usuń
  4. Uwielbiam psy, śliczny bullik. Swego czasu bardzo interesowałam się psami, aż w końcu przerzuciłam się na koty i.. hmm, czuję z nimi większość więź niż z psami.Nie twierdzę, że psa kocham mniej od kota, po prostu wolę koty i jestem typową kociarą- mogłabym mieć ich tysiąc.
    A tak przy okazji: trenujesz z Shirą jakiś sport?

    OdpowiedzUsuń
  5. U nas coś Roxi się na brzuszku pojawiło, ma przepuklinę. Na szczęście już wszystkiegoo się dowiedziałam od weta. Jutro sztuczkujemy, bawimy się. Czeka nas sesja zdjęciowa w lesie. Widzę, że Wy spędziłyście czas bardzo aktywnie. Psina pewnie wykończona. :))

    Pozdrówki ślemy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O sesja zdjęciowa w lesie <3 jak fajnie...

      Zazdroszczę my do lasu nie idziemy bo brzydka pogoda ;////

      Usuń
  6. śliczna :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy pies widać, że poświęcasz mu dużo czasu :)
    http://mylifeas-4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zawsze chciałam mieć bulteriera, ale jednak jestem posiadaczką owczarka niemieckiego i sznaucerka ;) plus kot i szynszyl hah

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciała bym mieć takiego rasowego psa :) Mam suczkę mieszaniec labladora 8 lat ma :)

    http://stadomustanga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny blog :) Świetny pies :)

    http://bayoletta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne zdjęcia ;3

    http://szalona-zuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. super blog :D zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mogę się napatrzeć na te zdjęcia,ona jest taka śliczna! <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty