Marcowe plany

Hej witajcie w kolejnym poście! :) dzisiaj postaram wam napisać, wszytskie moje marcowe plany. Mam nadzieję że post was zaciekawi i piszcie czy chcecie takich więcej. Oraz przypominam o konkursie! Bo musi wziąć min. 30 osób a wzięło 5... także proszę o udział bo inaczej konkurs odwołany! :/


* Pierwszy z moich planów to jest taki że musi być dużo dużo spacerów. Zima się kończy ładne pogody się zaczynają to trzeba dużo spacerków. Najlepiej z innymi psami, ale nie wiem czy jakiś się znajdzie. Shi zawsze po takich dosyć długich spacerach jest padnięta i widać że chudnie więc dużo dużo takich spacerów

* Kolejny mój marcowy plan to zmiana karmy. Karmę muszę zmienić bo Shi od jakiegoś czasu je Brit. Jak znacie dobre składowo karmy ale tanie to proszę żebyście mi napisali w komentarzu. Bo zastanawiałam się nad Royal Canin ale słyszałm złe opinie.

* Ten z planów chyba jest najważniejszy :P ponieważ musimy popracować nad Frisbee... od grrudnia nie trenujemy i trzeba to naprawić. Shi na prawdę lubi latać za frisbee, oraz po prostu jest to dobry sport żeby pies miał frajdę a właściciel satysfakcję :D

* Kolejny plan jest taki iż musimy ale to musimy popracować nad skupieniem. W domu czy na naszym podwórku jest dobrze. Ale w parku w lesie Shi dostaje głupawki i nawet smaki nie pomagają. Trzeba popracować nad skupieniem i koniec. Jednak przyznam że jak mam szrpak to Shi jak się jej będzie chciało to coś tam zrobi.

* No i oczywiście marcowe zakupy to jeden z najważniejszych planów :D mamy już psią listę. Ale myślę że nie upchnę tych wszystkich rzeczy, w marcu. A więc chyba to jest psia lista na wiosnę :P a na waszej psiej liście co się znajduje? :)


I tak na koniec, Shi dzisiaj, strasznie wymiotowała żółcią. Jak do jutra się nie poprawi trzeba, będzie iśc do weterynarza.. ;/ jestem Ciekawa tylko co ona zjadła.. Ale kolejna sprawa to taka iż w maju wybieramy się na seminarium. Niestety w kwietniu nie możemy, tutaj dlaczego pozwolicie, że zachowam dla siebie :P powiem tyle że coś przeskrobałam i się doigrałam xd a i jeszcze mam małą prośbę. Abyście pod tym postem dali link do waszego bloga. Bo bym chciała dodać do zakładki zaglądamy, oraz napiszcie w komentarzu o czym chcielibyście DIY ja mam już pomysł ale Ciekawi mnie wasze. Tylko mówię że DIY jak zrobić obroże, nie napiszę bo na razie nie posiadam, specjalnych rzeczy do jej robienia :P na ten post to wszytsko mam nadzieję że taki dosyć krótki pościk wam się podoba. Myślę że za tydzień będziecie mieli więcej do czytania :D

Komentarze

  1. Powodzenia w spełnianiu planów, Mordeczko!
    Mam nadzieję, że Shi się poprawi. To na pewno tylko chwilowe :).
    Link do mojego bloga chyba znasz, ale ok: http://daisyunia.blogspot.com/ . Co do DIY, to nie wiem, do czego masz materiały. Fajna by była jakaś zabawka, potrawa, ciasteczka... Nie wiem, wszystkie DIY są fajne :D.

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w spełnianiu planów. Ja też będę zaczynała z Frisbee. Ja potrafię robić sama obróżki, ale na razie nie mam tych zatrzasków. :/ A co do linku to masz :
    http://max-psiprzyjaciel.blogspot.com/

    Pozdrawiamy ;)
    W&M

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie odradzam Royal Canin i karmy z Puriny, według mnie najważniejsze zeby w karmie nie było zbóż zwłaszcza kukurydzy. Ja polecam Boscha mają nową linię HPC Plus High Premium min kaczka i ziemniaki 60% mięsa z tym, ze granulki są miękkie. Inne smaki mają już tradycyjne granulki.) struś i ziemniaki oraz pstrąg i ziemniaki :) 170zł za 12kg.

    Plany bardzo fajne mam nadzieje ze uda sie je zrealizowac, bede trzymac kciuki! ;)

    Pozdrawiam!
    Świat Niko

    OdpowiedzUsuń
  4. Odradzam Ci Royala, ta karma jest strasznie zaszpikowana chemią i jest w niej niewiele mięsa. Polecam ci gorąco karmy typu Acana, TOTW, Orijen, Purizon, Doctor Dog, Alpha spirit itp. Wiem, że nie są tanie, ale bardzo służą psom. Z tańszych całkiem dobrych propozycji to np. Eukanuba, Versele laga - Opti life, Fitmin, Applaws, Almo Nature czy Profine. Do wyboru do koloru :)
    A tutaj proszę link do bloga: http://niedoskonaly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O bardzo dziekuje za doradzenie i odradzenie karmy! :) teraz dobrze ze nie wzielam RC :) zastanawiam sie teraz nad Applaws :D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Kurczę, ciężko jest tak uogólnić cenę karmy bo wszystko zależy od sklepu, wariantu i wielkości worka, podałam to orientacyjnie, na podstawie tego, co w moim przypadku wychodziło drożej czy taniej. :)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  5. Jeju ale piekne zdjecia! *o* co do kramy to polecam Doctor dog. Moje psy jedza ta karme i jestem bardzo zadowolona. Jezli chodzi o Diy to moze hmm.. jakis fajny szarpak czy cos takiego? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajny post! :) oby plany wam wypalily! :) ja na razie niestety nie mam zadnych planow na miesiac :P no ale trudno xd co do karmy to polecam Acane. Mialam z nia doczynienia i jest sliczna! *_* i tak zdjecie piekne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że plany wypalą. Biedna Shira, myślę, że to nic poważnego, może się czymś zadławiła i wypluła to.:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne marcowe plany :) oj ale biedulka ta Shira... :/ moze jej przejdzie.. skoro to żułć niech zje trawe i oczysci sobie żołądek.
    Sliczne zdjecia! Szczegolnie pierwsze i trzecie! ♥
    Co do karmt to polecam Acana.

    OdpowiedzUsuń
  10. RC nie polecam! Co prawda niby lepsza karma od marketowek ale ona ma tylko 20% miesa. Ja polecam Acane ktora ma ponad 60% miesa. Ale i moja od jakiegos czasu je Taste of the wild. Na prawde karma warta polecenia. Ma ponad 80% miesa. Lub i nawet wiecej. Wybor karmy jest trudny bo sama nie wiedzialam.na jaka sie zdecydowac. Co do wymiotow Shiry to niecb iczysci sobie zołądek trawa. Szkoda ma Shiry... :/
    Zdjecia grnialne zreszta jak zawsze! ;*

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj bidulka z tej Shiry.. trzymam kciuki aby jej przeszlo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. My mamy Bosch'a i bardzo polecamy, u nas sprawdza się świetnie. Trzymam kciuki za naukę skupienia. Mam nadzieję, że seminarium w kwietniu wam się uda i wyniesiecie z niego dużo korzyści :). Nie mam pojęcia z czym masz zrobić DIY ale z niecierpliwością na nie czekam!
    Zdrowia Shi!

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie powodzenia w realizowaniu planów :D
    Royala również nie polecam, skład ma dużo do życzenia i nie jest adekwatny do ceny :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Shi jest cudnym bullem, zawsze pozostanie mi sentyment do nich :) Co do karmy, to bym poleciła TOTW :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Powodzenia w realizacji planów :)
    Co do karmy, zdecydowanie polecam totw lub inną bezzbożową , byle nie Royal :P totw ma przystępną cenę, jeszcze tańsza jest Markus coś tam :D, też dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sama mam mentlik w głowie co do psiej karmy.
    Powodzenia w realizacji planów! :)
    Śliczne zdjęcia! :)

    Pozdrawiamy,
    Monia i Roxi,
    http://suczkaroxi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia ! :D
    Oby Shi się poprawiło ...
    My też czekamy żaby było cieplutko i żeby słońce świeciło, bo spacerki w takim klimacie są cudne <3
    Ja również mam zamiar zmienić karmę Noriskowi w tym albo następnym miesiącu ;)

    http://z-rudzielcem-przez-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Oby wszystkie te plany wypaliły :)
    Mam nadzieję że psince przejdą te wymioty.
    http://golden-luna.blogspot.com/

    Pozdrawiamy Ola&Luna

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki, żeby wasze plany się spełniły. Czekamy na diy.
    Pozdrawiamy.
    M&Z
    http://wesolepupile.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. Royal to najgorsze badziewie, a ma cenę jak za karmę lux! Najlepiej szukać czegoś bez zbóż. Pytanie ile możesz dać za kg karmy? Na pewno z tych karm tańszych Taste of the wild, Purizon, Brit Care (jak dobrze rozumiem ty podajesz Brit, a jednak składami się różnią). Z droższych ale w cenie mniej więcej Royala - Acana, Applaws, Alpha Spirit.

    OdpowiedzUsuń
  22. My mieliśmy Royala, sierść u psa była po niej cudowna, aczkolwiek Eddy się nią znudził już po tygodniu. Teraz posiadamy Josere i jestem z niej w 100% zadowolona. :)
    O co do DIY... mogłabyś napisać jak zrobić zabawkę czy ręczną hopsalnię do agi, bo wiosna się zaczyna, a miłośników tego sportu czasami na to nie stać.
    Super pomysł na posta. :) Link do naszego bloga: yorkshireterrier-eddy.blogspot.com

    Pozdrawiamy!
    W&E

    OdpowiedzUsuń
  23. Oby wszystkie Wasze plany się udały. U nas lista psich zakupów także nie jest krótka. Co do karmy to może TOTW? Cena może się wydawać droga, ale jest bez zbóż, dużo mięsa i innych wartościowych składników. Więc cena uzasadniona. Oby z Shirą wszystko było ok. Co do DIY to nie mam pomysłu ;)
    Pozdrawiamy
    swiatoczamiluny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Co do karm to polecam karmę Saba, jest dość tania i ślicznie pachnie, ma super skład i jest bardzo fajnie produkowana. Acana lub Orijen, TOTW też polecam, ale one już są droższe. Royal Canin jest polecana niby przez weterynarzy itp. ale tylko dlatego, że płacą im za polecanie, ta karma jest śmiechu warta i kosztuje zbyt dużo jak na swój skład ;)
    http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam nadzieję, że uda wam się zrealizować wszystkie plany :) Ja też mam w planach więcej spacerków z Sisi. Biedna Shi, oby to nie było nic poważnego. Sisi też czasem wymiotuje żółcią. Co do karmy to ja ostatnio kupiłam z firmy BOSH i jestem nawet zadowolona z niej. :)

    Pozdrawiamy!
    psie-lapy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Poważne plany, powodzenia!
    Jak dla mnie nie ma znaczenia jaki zrobisz DIY, ponieważ i tak bardzo rzadko spotykam je na jakichkolwiek blogach.
    Tylko nie jak zrobić szarpak, chyba, że ktoś nie potrafi, jednak ja (i moja maaała inteligencja) ogarniam jak je wykonać, więc trudne to nie jest! :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz Psijacielu! :)

Popularne posty